Miksi kaikki vihaavat mua?
Millaista ihmistä et voi sietää? Jätät mieluiten yksin? Et pyydä mihinkään mukaan tai lähde jos hän pyytää? Levität juttuja, naureskelet selän takana ja yrität savustaa pois työpaikalta/koulusta/harrastuksesta? Et vastaa viesteihin? Poistat facebook-kavereistasi?
Kommentit (5)
Mutta en pidä ihmisistä, joihin en voi luottaa. Ja nämähän on niitä, jotka puhuvat selän takana jne.
Olisiko niin, että tuttavapiirissäsi vaan on liian erilaista porukkaa, että ette ole "samalla aaltopituudella".
Itse kyllä koen, että on todella vähän ihmisiä joiden kanssa ei oikeasti tule toimeen. Sellainen ihminen saa olla kyllä oikein tyly, itsekäs, loukkaava tms.
Ihmettelen usein miten esim. äitini ja tätini hyvin usein marmattavat muista ihmisistä että ei sen kanssa tule toimeen, ja on mennyt välit poikki jne. Heillä on oikeasti itsellä joku kommunikointiongelma ja "sosiaalisen- ja tilannetajun puute", tätä mieltä olen. Kyllä lähes kaikkien kanssa toimeen yleensä tulee, vaikkei ehkä ystäväksi asti.
Olisiko sinulla joku harrastus, mielenkiinnon kohde, jonka parista löytyisi samanhenkisiä ihmisiä? En millään jaksa uskoa että "vika" olisi nyt juuri kokonaan sinussa, ellet nyt ihan hullusti käyttäydy ;)
Jaksamista sinulle!
En mä ole kyllä kohdellut ketää koskaan noin - siis järjestelmällisesti syrjinyt. Yhtä poikkeusta lukuun ottamatta. Hän oli tosi aggressiivinen ihminen, tappeli kaikkien kanssa eikä ottanut toisten tunteita huomioon ei sitten yhtään. Olin ainoa, joka tuli hänen kanssaan toimeen, mut tulin siihen tulokseet ettei se ollut vaivan arvoista, aina sai miettiä että mistäköhän nyt tuulee.
ihmiseksi :( En kerta kaikkiaan tiedä, mikä minussa on vikana :((