Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummasta pankista ottaisit asuntolainan?

Vierailija
16.09.2009 |

Nordea vai OP? molemmista saatu samanlainen tarjous...

kertokaas mielipiteitä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehto ja jos haluaa ottaa sieltä myös vakuutuksia, niin saa etua keskittämisestä.

Itsellämme on kyllä Tapiolassa ja se on paras. Oletteko pyytäneet tarjousta Tapiolasta?

Vierailija
2/12 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiakkaana ja töissä toisessa pankissa, mutta näistä vaihtoehdoista ehdottomasti Op.

Kotimaisuus! Bonukset! Vakuutusyhteistyö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille yhtään palvelumaksujakaan ja sinnekin keskittäminen siis kannattaa.

Lisäksi meillä on huonoja kokemuksia kahdesta mainitsemastasi. OP esim alussa palvelumaksuton, mutta lainasumman pienetessä kallis! Nordea pyrkii maksimoimaan voiton, eikä ajattele asiakkaidensa etua siinä.

2.

Vierailija
4/12 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiakkaana ja töissä toisessa pankissa, mutta näistä vaihtoehdoista ehdottomasti Op. Kotimaisuus! Bonukset! Vakuutusyhteistyö!

jos tarjoukset muuten samanlaiset, niin op maksaa bonuksia ja se ei ole mikään pieni raha. 100000€=250€ bonuksina per vuosi. Nämä voit sitten käyttää vakuutusmaksuihin.

Voihan se nordeakin kyllä kohta olla suomalainen pankki, kunhan nallukka vielä vähän ostelee...osuuspankkia ei niin vaan ostellakaan...

Vierailija
5/12 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

bonukset, kotimaisuus, paikallisuus, keskittämisedut

Vierailija
6/12 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kannatan silti sitä, sillä olen saanut aivan käsittämättömän huonoa, suorastaan törkeää palvelua Nordeasta. Iso, jähmeä, byrokraattinen pankki, jossa yksi asiakas ei paljon paina.

Vierailija
7/12 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin Nordean ihan vain siitä syystä, että mua ja mun läheisiä on kohdeltu huonosti OP:ssa. Esim. exälle ei annettu opintolainaa sieltä (johtuikohan siitä, että hällä oli yh-isä?).

Vierailija
8/12 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeasta

Vierailija
9/12 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteistä!

Vierailija
10/12 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaakaan emme ole katuneet. Kaikki meni erittäin hyvin. Bonuksista tulee aikamoinen säästö!

Opintolainan takaajana on Suomen valtio, eli yli 5 miljoonaa ihmistä. Ihmettelen, miksei jonkun vastaajan ex olisi sitä saanut. Ehkäpä merkintä luottotiedoissa?

Vierailija
11/12 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tyytyväinen Tapiola-Pankkiin :)

Vierailija
12/12 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä olemme saaneet todella hyvää palvelua henkilökohtaiselta pankkineuvojaltamme. Ja voin sanoa, että me olemme häntä monesti vaivanneet milloin milläkin asialla =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän