Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadun aborttiani - mistä saisin keskusteluapua?

Vierailija
21.08.2009 |

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluuko empatiaasi toisen mielenterveys, vai onko se vain fyysinen koskemattomuus????

Vierailija
22/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki abortissa (tai muutenkin) kuolleet pienet ihmiset pääsevät taivaaseen. Lapsesi on siis Jumalan luona ja voi hyvin eikä kärsi mistään.

Vaikka tekosi on synti koska ihmisellä ei ole oikeutta riistää toisen henkeä niin vauvasi kannalta lopputulos ei ole tuska ja kidutus vaan Taivaan Koti.

Sinäkin voit päästä sinne ja nähdä hänet kerran, jos otat vastaan Jumalan Armon ja syntien anteeksiantamuksen. Taivaaseen pääsee vain Jumalan silmissä synnitön ihminen, eikä kukaan koskaan täytä Jumalan vaatimuksia jos ei ota syntiensä peitoksi Kristuksen antamaa vanhurskauden vaatetta. JA sen saa ilmaiseksi jokainen joka katuu syntejään ja anoo niitä anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä otsikossa voisit mainita perusasennoitumisesi. Sanot, että "toisille ei tehdä pahaa" ja kutsut itseäsi empaattiseksi. Hyvä, osoita se ja pysähdy hetkeksi miettimään, miltä sinusta tuntuisi, jos olisit murskana syyllisyydestä ja sinua syyllistettäisiin vielä lisää. On julmaa polkea toisen ihmisen avoimen haavan päälle, vaikka kuinka haluaisi varoittaa ja muistuttaa toisia, kuinka elämää eletään oikein. Aika ja paikka valistukselle on toisaalla, ei tässä ja nyt.

minuun ei liity mikään uskonto, en usko satuihin. mun ajatusmaailma on hyvin inhimillinen. toisille ei tehdä pahaa, ei tapeta toisia, ei eläimiä, ei ihmisiä. toiselta ei saa viedä elämää! olen äärimmäisen empaattinen ja mielestäni hyvä ihminen. en vain kestä että joku voi tappaa toisen ihmisen tai viedä toiselta elämän.

Vierailija
24/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt ihan itse tietoisesti typerän valinnan yritä nyt lusikoida kun olet itse soppasi keittänyt, äläkä kuormita yhteiskuntaa tyhmyydelläsi yhtään enempää.

Vierailija
25/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ei ollut oikea hetki mutta jokin pakko mielle mulla on tuoda asia esille aina kun näen sanan abortti, olisi pitänyt tehdä erillinen aloitus eikä pahoittaa ap:n mieltä entisestään!

14

Vierailija
26/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja korjaa että pakkomielle (vahingossa tuli erikseen kirjoitettua)

Vierailija
27/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnissa työskentelee myös sielunhoitosuuntautuneita työntekijöitä, pappeja ja diakoneja, joiden kanssa voi turvallisesti puhua joutumatta pelkäämään "lisää morkkista ja ahdistusta". Kirkon perheneuvonnasta voi myös löytää keskusteluapua; iso osa perheneuvojista on myös psykoterapeutteja.

Älä hyvä ihminen etsi apua seurakunnasta, kun on kyse abortista! Saat sieltä vain lisää morkkista ja ahdistusta.

Vierailija
28/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään oikeesti että olen sekoamassa, oon syöny masennuslääkkeitäkin, ei tähän syyllisyyteen mikään tunnu auttavan :(

Mun ex-mies vielä sai just lapsen heti uuden naisen kanssa, ei kai pitäis tähän liittyä mut vaikutti silti..

Ja oon yrittäny saada itteni "tulemaan uskoon" mutta ei nuokaan asiat mua puhuttele, en tiedä, pelkkää mustaa, haluisin vaan pois. ap

Vierailija
29/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt haet apua psykologilta, eli menet vaikka heti nyt tk:een ja saat pika-ajan.

anteeksi jos pahoitin mieltäsi mutta mulla itsellä on vaan joku pakko päästä aina sanomaan abortista.

14

Vierailija
30/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnissa työskentelee myös sielunhoitosuuntautuneita työntekijöitä, pappeja ja diakoneja, joiden kanssa voi turvallisesti puhua joutumatta pelkäämään "lisää morkkista ja ahdistusta". Kirkon perheneuvonnasta voi myös löytää keskusteluapua; iso osa perheneuvojista on myös psykoterapeutteja.

Älä hyvä ihminen etsi apua seurakunnasta, kun on kyse abortista! Saat sieltä vain lisää morkkista ja ahdistusta.

Vierailija
31/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki abortissa (tai muutenkin) kuolleet pienet ihmiset pääsevät taivaaseen. [/i

Mikä ikäisenä ei ole enää pieni ihminen?

Vierailija
32/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

murhamiehen kun miehellä oli usko joten sanon että aidosti katuva saa anteeksiannon Luojalta.

Ap jatka elämääsi, jokainen tekee virheitä ja virheitä tekemätön heittäköön ensimmäisen kiven

joten kiviä ei lennä.

Sinut on painostettu aborttiin vanhempiesi ja lapsen isän taholta ja olit tuolloin nuori. Yhtä lailla syyllisiä aborttiisi on painostaneet siihen painostaneet ihmiset tai jopa enemmän kuin sinä. Nuori on johdateltavissa ja pahinta jos omat vanhemmat painostaa, yleensä kasvatetaan tottelevaisuuteen.

Anna armo itsellesi etköhän lie kärsinyt jo riittämiin.

Vierailija
33/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki abortissa (tai muutenkin) kuolleet pienet ihmiset pääsevät taivaaseen. Lapsesi on siis Jumalan luona ja voi hyvin eikä kärsi mistään.

Vaikka tekosi on synti koska ihmisellä ei ole oikeutta riistää toisen henkeä niin vauvasi kannalta lopputulos ei ole tuska ja kidutus vaan Taivaan Koti.

Sinäkin voit päästä sinne ja nähdä hänet kerran, jos otat vastaan Jumalan Armon ja syntien anteeksiantamuksen. Taivaaseen pääsee vain Jumalan silmissä synnitön ihminen, eikä kukaan koskaan täytä Jumalan vaatimuksia jos ei ota syntiensä peitoksi Kristuksen antamaa vanhurskauden vaatetta. JA sen saa ilmaiseksi jokainen joka katuu syntejään ja anoo niitä anteeksi.

Vierailija
34/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakenut Kelan kustantamaa psykoterapiaa?

Asiasi on suuri ja surullinen, ei ihme että se painaa. Ajattele, miten surullisempaa olisi, jos asia ei tuntuisi sinussa missään, eikä mietityttäisi. Ei ole kuitenkaan tarkoitus, että muserrut syyllisyyteen tai masennukseen. Et ole ainoa ihminen, joka katuu jotain suuresti elämässään. Aina ei osaa, uskalla tai pysty elämään ihanteidensa mukaan tai niin kuin jälkikäteen oikeaksi kokee. Silti on oikeus elää elämää eteenpäin pystypäin ja eletystä elämästä oppineena.

Valoa elämääsi!

Vierailija
35/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulla on tuollainen pakkomielle.

Vierailija
36/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin ja äkkiä. kyllä se aika auttaa. kun sinnittelet hengissä vaan niin väliin tulee sitten muita asioita, jotka vievät hieman kipua pois, aina vähän kerrallaan.

voithan sinä vielä saadakin lapsia, eihän se varmaan lopllista ole jos et vielä ole saanut. hae apua masennukseen, etsi uusi mies ja yritä uudelleen. vaikka lapsettomuushoitojen kautta.

kauheita unia sulla, otan osaa. mutta ei se lapsi oikeasti itke äitiä. unien kautta mielesi käsittelee asiaa, vähän kerrallaan.

abortista toipuminen on pitkä tie. mutta kyllä se mahdollista on. t vitonen

t vitonen

Vierailija
37/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki abortissa (tai muutenkin) kuolleet pienet ihmiset pääsevät taivaaseen. [/i

Mikä ikäisenä ei ole enää pieni ihminen?

syntiä. Siis kun ihminen ymmärtää että teko on väärä ja tekee sen silti. Tämän jälkeen ihmisen täytyy myös osata pyytää anteeksi tekemisiään. Eli sen jälkeen kun ihminen ymmärtää tekemänsä vääryyden hän tarvitsee omakohtaisen uskon, siihen saakka kantaa lapsen usko joka on jokaisella vauvalla valmiina.

Vierailija
38/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa myös mennä ehtoolliselle, saat konkreettisesti kokea syntien anteeksiantamuksen ja saat synninpäästön.

Vierailija
39/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla joo et tarttisin mut aika harvoin joutuu tästä muualla keskustelemaan kuin täällä. miehelle olen itkenyt ystäväni aborttia hirveästi. se on niin kamala asia. onko normaalia? ystävälleni itkin asiaa ainakin kaksi tuntia kun hän siitä kertoi mutten sanonut MITÄÄN. mut usein vatvon asiaa lähinnä kun täällä joku kertoo abortista tai harkitsee sitä. silloin mulle tulee hirveä surku ja olen luvannut adoptoidakin kunhan ei kukaan tappaisi lastaan. olen siihen valmis kunhan kukaan ei menettäisi elämäänsä. kyllä me pärjätään isommallakin porukalla!

14

Vierailija
40/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortteja tehdään niin paljon. Ja useimmat eivät halua olla raskaana, synnyttää ja sitten luopua. Jos hirveästi itkeskelet ystäväsi aborttia, niin ei se ihan terveelle kuulosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi