Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadun aborttiani - mistä saisin keskusteluapua?

Vierailija
21.08.2009 |

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko katkera kun et itse uskaltanut kurjassa tilanteessa tehdä aborttia? ja sit pitäis muidenkin kärsiä "kantamalla vastuu"?

tuli vain mieleen, yks tuttu just tollanen..

Vierailija
42/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan kuullu et joku ois katunut tekemätöntä aborttia eli lastaan, oletko sinä? ehkä juuri siksi olen niin aborttivastainen että tavallaan olen elänyt sen tilanteen jossa moni olisi tehnyt abortin mutta itse en tehnyt ja siitä on seurauksena jotain ihanaa jota ei tulis mieleenkään tappaa, ei alkiona tai sikiönä kuin ei isompana lapsenakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
03.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä "Kadun aborttiani!" käyttää nyt jotkut psykologin palveluita mainostavat hölmöläiset! Psykologit yms eivät asialle voi mitään, älkää vain tuhlatko rahojanne sellaiseen!

T. abortti.blogspot.com "Kadun aborttiani. Keskustelua abortista ja elämästä."

Vierailija
44/67 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on se ketju jonka aloittajasta kerroin just tuolla toisessa ketjussa. tää ei oo mitenkään yhteydessä aborttibloggariin ja aloittaja on siis jo kuollut.

Vierailija
45/67 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

a kyllä vaikuttaa jos ex sai just heti sen jälkeen vauvan.. voimia ap, minkä ikäinen olit silloin??

Tunsin hänet abortin tehneiden tukiryhmän kautta.

-se ketjun nostanut-

Ärsyttää niin V*tusti, kun kuolleiden kautta jotku saa "mainosta" - tää henkilö EI liity tuohon ns aborttibloggariin mitenkään!!!

Vierailija
46/67 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää mainostamaan juttujanne jonnekin muualle kun tämän "Kadun aborttiani" ketjuihin.

Kuka on lisännyt tuon "mistä saisin keskusteluapua"? Tekö?

Vierailija
47/67 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen helluntaiseurakuntaa. itse olen saanut sieltä paljon ymmärrystä ja kannustusta. Kun ystäväni päätyi aborttiin, se oli juuri yksi helluntailainen joka kulki koko matkan hänen rinnallaan.

Vierailija
48/67 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla hyvä ihminen, koska et ole koskaan joutunut sellaiseen tilanteeseen, että abortti olisi ollut vaihtoehto. Tiedän tuon ehdottomuuden. Kerran nuorena kirjaimellisesti tuskan hiessä odotin kuukautisia alkavaksi. Viimein ne alkoivatkin ja se muutti ajatukseni aborttia kohtaan. Voin hyvin ymmärtää, että joskus vain on niin, ettei voi tarjota lapselle niin hyvää elämää kuin lapsen pitäisi saada.

Niin ja en ole koskaan tehnyt aborttia itse ja olen viiden äiti.

Voimia sinulle ap. Kävit sydämeeni. Toivon sinulle kaikkea hyvää. Toivon, että jaksat etsiä apua, koska sitä sinä nyt tarvitset

Vierailija
49/67 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en osaa sitä katua. olen maailman ihanimman pienen tytön äiti nykyään:)

mutta kun teininä tein sen, monet kerrat sen jälkeen saatoin alkamaan itkeä.. mä näin sen pienen sikiön. pieni naama josta erottui nenä, suu, silmäluomet.., pienet kädet joissa pienet sormet.. muistan yhä (kun synnytin tämän pienen sikiön) kuinka monen tunnin supistusten jälkeen nousin ylös, kuului vain naksahdus ja .. aarg vieläkin puistattaa:( itkin aivan hirveästi. välillä vieläkin, todella harvoin, saatan itkeä kuinka olin niin julma.

mutta mulla tai tämän sikiön isällä ei olisi ollut mitään annettavaa! olin silloin todella hukassa itseni, itseasiassa koko elämäni kanssa!

en kadu aborttiani, koska tiedän että se oli oikea päätös. pelkään pelkästään ajatella mitä olisin sille lapselle saattanut tehdä silloin teininä jos olisin pitänyt sen!

siihen mun maailmaani ei olisi mahtunut pieni vauva joka kaipaa vain minua ja minun hoivaani! olin epäkypsä teini ja olisin ollut epäkypsä äidiksi. uskon, ja tiedän että en olisi kasvanut sen lapsen myötä äidiksi, niinkuin olen nykyisen lapseni kautta kasvanut ja oppinut:)

jokainen päätyy siihen valintaan mikä on oikeasti sillä hetkellä se paras vaihtoehto:) kaikille aborttien katujille minun tukeni! olen pahoillani että teille se päätös olikin väärä, mikä minulle oli ns. oikea:(

Vierailija
50/67 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tämä keskusteluketju oikein on? Aborttia katuva - tai joku muu - aloittanut ketjun Aborttibloggarin aloituksella "Kadun aborttiani". Sitten siihen olisi liittynyt tuo

psykologien / psykiatrien palveluja mainostava taho, jota on kritisoitu kauan, mainostamaan palvelujaan. Ja nyt sitten joku ilmoittaa, että

sellaiseen ryhmään osallistunut aborttiaan katuva on tehnyt itsarin. SIIS ONKO TÄMÄ TOTTA? JOS ON, NIIN TÄSTÄHÄN TARTTIS TEHDÄ RIKOSTUTKINTAPYYNTÖ.

Siis mitä ihmettä?????? En todellakaan ihmettelisi, vaikka joku tuollaiseen

ryhmään osallistuva olisi tehnyt itsemurhan. Jos näin on niin tuo psykiatriantaho pitäisi ehdottomasti laittaa vastuuseen. Heidät kuuluisi

laittaa vastuuseen niin paljosta muustakin. Tämä olisi vain yksi pieni pisara jäävuoren huipusta!

Jos tämä on pelkkää pelleilyä, niin on kyllä niin

rankkaa pelleilyä, että sillekin pitäisi ehdottomasti tehdä jotakin.

Vierailija
51/67 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on tyhmiä ihmisiä jotka sanovat, että omapahan on syysi ja jopa uskovat voivat olla sokeita ja rasistisia, se ei kuitenkaan ole oikein. On totta, että abortti on Raamatun mukaan syntiä ja minä uskon siihen. Silti me kaikki ollaan tehty syntiä. Sinähän kadut tekoasi joten se on jo hienoa. Kun tunnustat syntisi ja otat Jeesuksen sydämmeesi, saat kaikki taakat pois sydämmeltäsi. Koita ajatella positiivisesti ja rukoile. Pääset niin päivä päivältä eteenpäin ja olen varma että pääset ongelman yli. Jumala antaa aina anteeksi.

Onnea ja jaksamista! Muista, että on aina joku joka rakastaa sinua!!!

Vierailija
52/67 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen tehnyt abortin

Vierailija - 29.11.11 03:14 (ID 13814784)

ja en osaa sitä katua. olen maailman ihanimman pienen tytön äiti nykyään:) mutta kun teininä tein sen, monet kerrat sen jälkeen saatoin alkamaan itkeä.. mä näin sen pienen sikiön. pieni naama josta erottui nenä, suu, silmäluomet.., pienet kädet joissa pienet sormet.. muistan yhä (kun synnytin tämän pienen sikiön) kuinka monen tunnin supistusten jälkeen nousin ylös, kuului vain naksahdus ja .. aarg vieläkin puistattaa:( itkin aivan hirveästi. välillä vieläkin, todella harvoin, saatan itkeä kuinka olin niin julma. mutta mulla tai tämän sikiön isällä ei olisi ollut mitään annettavaa! olin silloin todella hukassa itseni, itseasiassa koko elämäni kanssa! en kadu aborttiani, koska tiedän että se oli oikea päätös. pelkään pelkästään ajatella mitä olisin sille lapselle saattanut tehdä silloin teininä jos olisin pitänyt sen! siihen mun maailmaani ei olisi mahtunut pieni vauva joka kaipaa vain minua ja minun hoivaani! olin epäkypsä teini ja olisin ollut epäkypsä äidiksi. uskon, ja tiedän että en olisi kasvanut sen lapsen myötä äidiksi, niinkuin olen nykyisen lapseni kautta kasvanut ja oppinut:) jokainen päätyy siihen valintaan mikä on oikeasti sillä hetkellä se paras vaihtoehto:) kaikille aborttien katujille minun tukeni! olen pahoillani että teille se päätös olikin väärä, mikä minulle oli ns. oikea:(

Höh!!! Onko muka oikein tehdä abortti jos ei ole mitään annettavaa lapselleen onko silloin oikeus tapaa?? Jos myöhemmin lapsen saannin jälkeen huomaat, että sinulla ei ole mitään annettavaa lapsellesi saatko tappaa hänet?? Ja turha sanoa, että ei olisi sama asia. Elämä sillä lapsella on jo siellä kohdussa. Eikä se, että lapsi on pienempi tai ei niin kehittynyt vaikuta asiaan mitenkään. Abortti ei ole koskaan oikein vaan se on synti joka pitää tunnustaa ja päästä siitä vapaaksi. Todellisuudessa nämä kaikki pienet abortoidut lapset ovat myös Jumalan luomuksia joita Jumala rakastaa (kuten sinäkin). Eivät he kuulu abortoitavaksi!

Vierailija
54/67 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun lapsi itke äitiä maan alla eikä missään muuallakaan. Olet sairastunut ja tarvitset apua, soita lääkäriaika heti maanantaina. Sut on isossa asiassa painostettu tekemään ratkaisu joka kohdallasi on ollut ilmeisen väärä. Sitä on normaalia surra, mutta ei se tarkoita ettet enää ikinä voisi/saisi olla onnellinen!

Taas vahvistui käsitykseni, että uskovaiset ovat sydämettömiä ja näköalattomia ihmispoloja.

Soita mielenterveystoimistoon, ap! Sinä et tuolloin menneisyydessäsi muuta voinut tehdä. Et ole rikollinen, olet tärkeä, kunnon ihminen ja ilmeisen herkkä mieleltäsi. Älä ruoski itseäsi enää, hae apua! Ansaitset sen.

Vierailija
55/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestävät vertaistukiryhmiä.

Vierailija
56/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, kuka päätyi ja kuka ei aborttiin ja mikä oli kenenkin kohdalla oikea ja väärä ratkaisu. Hän etsii tukea omaan tukalaan oloonsa ja elämäntilanteeseensa. Jos haluaa oikeasti auttaa, harvoin on paras vaihtoehto alkaa kertomaan omista ja tuttujensa kokemuksista, vaan keskittyä siihen, mitä murheessa elävä kertoo ja kokee. Jos esim. sana abortti herättää valtavan ryöpsähtävän tarpeen kertoa omia mielipiteitään, kannattaa tarkkaan miettiä, missä ja milloin niitä jakaa.

Ap, mieti aikaa tästä vuosi tästä eteenpäin. Mitä on tapahtunut, että olosi on parempi kuin nyt? Mikä on muuttunut ja kuka sinua on auttanut? Mikä on ensi askel, jonka otit matkalla pois raastavasta itsesyytöksestä ja masennuksesta?

en ole katkera en ole koskaan kuullu et joku ois katunut tekemätöntä aborttia eli lastaan, oletko sinä? ehkä juuri siksi olen niin aborttivastainen että tavallaan olen elänyt sen tilanteen jossa moni olisi tehnyt abortin mutta itse en tehnyt ja siitä on seurauksena jotain ihanaa jota ei tulis mieleenkään tappaa, ei alkiona tai sikiönä kuin ei isompana lapsenakaan.

Vierailija
57/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen äärimmäisen empaattinen ja mielestäni hyvä ihminen. en vain kestä että joku voi tappaa toisen ihmisen tai viedä toiselta elämän.

ja omahyväinen p*ska. Ota katse sieltä omasta navasta edes joskus, esim. silloin kun joku puhuu itsemurhasta. Ei kyllä taida sulta onnistua.

Vierailija
58/67 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähete. Olet sairastunut vakavasti ja tarvit apua. Syyllisyydestä on päästävä eroon, se ei auta mitään. Voimia ja valoa tulevaisuuteen!

Vierailija
59/67 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun lapsi itke äitiä maan alla eikä missään muuallakaan.

Olet sairastunut ja tarvitset apua, soita lääkäriaika heti maanantaina.

Sut on isossa asiassa painostettu tekemään ratkaisu joka kohdallasi on ollut ilmeisen väärä. Sitä on normaalia surra, mutta ei se tarkoita ettet enää ikinä voisi/saisi olla onnellinen!

Vierailija
60/67 |
22.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen luvannut adoptoidakin kunhan ei kukaan tappaisi lastaan. olen siihen valmis kunhan kukaan ei menettäisi elämäänsä. kyllä me pärjätään isommallakin porukalla! 14

tollasen epäempaattisen huru-akan kasvatettavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi