pari kaunista laulua isän hautajaisin tai
jotain runoa.Tosiaan isä kuoli tuossa päiväl ja olo on aivan paska.Yks laulu oli mitä lauloinkin tuolla sairaalassa oli se ressun biisi:Laulan sulle tämän laulun vasta ensimmäistä kertaa ,(
kIITOS jo etukäteen!Jotain kaunista mutta ei mitään hirveen uskonnollista!
Kommentit (26)
Mun isä kuoli 4 vuotta sitten ja hautajaisissa lauloin itkun siivittämänä mm. Niin kaunis on maa, Ota hänet vastaan ja jotain muitakin lauluja. Jaksamisia suruun ja ikävään..halaus!
ap tässä!Itse tykkään myös tuosta Niin kaunis on maa,mutta en löytänyt tuota Ota hänet vastaan.
Jos kykenisin laulaa niin tyhmä kysymys onko siellä joku joka vois ns säestää??Täytyy sanoa että pää on aika sekaisin.Löysin kauniin runon mikä on pojiltani sitten ukille.Enkeli ukin vierellä kulki,tarttui käteen ja silmät sulki,syliinsä kietoi siivillään,kuiskasi nyt lähdetään.Itse tykkään koska lyhyt ja kaunis juuri lapsilta sopiva.
En tosiaan ole löytänyt tuota Petri Laaksosen kappaletta ota hänet vastaan.Eija kantolan yhteen lauluun ihastuin ja toinen olis Niin kaunis on maa.Täytyy vaan todeta että nämä päivät vain pahenee.Eilinen ilta yhtä itkemistä ja yöllä herää sitten ja unta ei tule kun on vain ne isän kasvot mielessä.
Kirjoitelkaa jos tulee mieleen jotain kauniita runoja tai lauluja!
Kiitos teille
bridge over troubled water
vain yli synkän virran sillan rakennan...
Kyynel vierii
putoaa
Taas tunnet pienuuden
Ehet' suojaa saa
Puolellas oon, taas kun aikaa on
Kun ystävää et nää
kertosäe:
Silloin näin yli synkän virran
Sillan rakennan
Sulle vain yli synkän virran
Sillan rakennan
Kun oot rauhaton, pelko vallan saa