Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Miten saat aikasi kulumaan käydessäsi kakalla?

Vierailija
15.09.2009 |

Luetko? Jos luet, niin mitä? Mietitkö seuraavan päivän ruokaa? Pelaatko kännykälläsi matopeliä?

Minä olen niitä ihmisiä, että en jaksa istua siinä pöntöllä ja olla tekemättä mitään ja katsella seinää tai pyöritellä peukaloita.

9 kertaa kymmenestä luen. Yleensä Aku Ankkaa, joskus myös vanhoja vauva-lehtiä (tilaus lopetettu). Silloin tällöin selailen kännykän viestejä ja poistelen turhat.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kostuttaa paperia ja muovailee siitä paperi ukkoja.

Vierailija
2/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollisesta ruokavaliosta löytyy tietoja ihan netistäkin... kai normaali-ihmisen järjellä jo tajuaa että jatkuva kakan pungertaminen ei ole normaalia!

JOs ne vessanpöntöt ja paskanhaju olisivat oikeasti niin erinomaisia niin kai meillä kaikilla olisi vessanpöntöt ruokapöydän ääressäkin ja paskan hajua saisi jostain ilmanraikastimen tyyppisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sitten kerran omien lasten ja yhden kaverin kanssa leffassa. Laitoin muksut käymään vessassa juuri ennen elokuvan alkua ja tämä kaveripoikahan, 10-vuotias, viipyi siellä 15 min! Meinattiin myöhästyä elokuvista ja hieman kypsää oli kaikill aodottaa epätietoisesti ulkopuolella, kun ei tiedetty, mikä mättää. Kakan haju perässä leijuen poika lopulta tuli ja päästiin leffaan. Oikeesti, hoitakaa nyt edes lastenne mahat kuntoon, ettei tartte noin pitkään ähistellä!

Vierailija
4/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä me kaikki istumme, lapset myös, luemme ja sse 10 min menee ihan helposti.

Siinä saa istua rauhasssa, kun se kakka on tullu esim 2 minuutis. ;) jää vielä 8min omaa aikaa!

Vierailija
5/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä kun luulin että OMA elämäni on surkeaa... kiitos av!

Vierailija
6/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tätä jo aiemminkin kysyi, että miksi PÖNTÖLLÄ pitää istua se 8 minsaa omaa aikaa? Miksei voi kakkia (joka vie max 2min) pyyhkiä jne ja loput 8 minsaa vaikka peilailla tai muuten istua vaikkapa vessaan raijatulla penkillä?

Vierailija
7/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina jokin lehti vessassa. Harmi vaan, että pienten lasten kanssa on sitä kakkaa pitänyt pidellä viime tinkaan ja kun veskiin ehdin, hyvä että saa housut alas, kun jo tulee. Ei ehdi paljoa lueskella. Joskus teenkin niin, että hoitelen kakka-asiat ja sitten istun pytyn kannen päälle lukemaan vaikka jonkin lehden artikkelin. Lapsetkin antaa sentään vessarauhan. :)

Eikä tule pukamia, kun en tyhjää punnerra pytyllä eikä paska haise, kun pytyn kansi on kii...

Vierailija
8/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on hätä menen vessaan ja väännän tortun heti kun istahdan. Ei siinä mitään ehdi käteen ottaa.

Vierailija
9/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nyt 2min ehtii yhden akuankan tarinan lukee. tai vaikka sen pari ruutua ja seuraavalla kerralla taas jatkuu. ja EI niitä peräpukamia tuu pelkästä istumisesta vaan siitä jos joutuu ponnistelee. voin lukee ankkaa kyllä ihan pissallakin käydessä. hullulla on halvat huvit ja idiootilla ilmaset, mutta päivällä odotan kun mies tulee illalla kotiin ja pääsen ihan rauhassa vessaan. äidin oma aika on omaa aikaa vaikkakin sitten paskalla istuen :P

Vierailija
10/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo ikinä tajunnu että miks ihmiset menee istumalla istumaan vessaan. Joko on hätä tai sitten ei, miks siellä pitää nyhjätä??

paitsi mummolan ulkohuussissa istun kesäisin puolikin tuntia yhteen menoon, luen aku ankkoja (ikivanhoja) ja fiilistelen. Itse paskomiseen menee kyllä se puoli minuuttia..

Vierailija
11/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te helposti kakkivat! Mulla on pienestä asti ollu kova kakka ja siihen ei oo mitään parannusta löytyny. Oon ravintoterapeutilla käyny ja kaiken maailman levolacit kokeillu mutta se kakka on vaan sellasta jöötiä että itku silmässä sitä ulos pungen.. Vartti on lähes minimi aika kun pääsen vessasta ulos isolta hädältä..

Vierailija
12/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rentouttavaa. Jotain maagista siinä pa*kan hajussa on :) tai meditatiivista?? Joka tapauksessa,itse rentoudun kakimalla ;D

Ja samalla siellä tosiaan voi vaikka lukea!

Vierailija
13/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pökellän ne pökäleet pönttöön, sen jälkeen suihkuttelen pyllyn puhtaaksi ja kuivaan paperiin. That's it. En ehdi lueskelemaan enkä tekemään muutakaan.

Mun mies sen sijaan ottaa aina lehden mukaan vessaan, musta se on ällöttävää. :( Peräpukamat siitä vain kasvaa kun viettää aikaansa pöntöllä.

Vierailija
14/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsellani on ollut vauvasta asti. Kakka tulee hitaasti ulos, vaikka kakkahätä onkin. Hän istuu pytyllä noin 15 minuuttia. Joskus tulee kyllä hetikin. Hän leikkii leluillaan vessassa.

Myös isälläni on hidas suoli ja menee tuo 15 minuuttia lähes aina.

Minä olen nopea. 5 sekuntia menee.

Miehelläni menee kauemmin. 5 minuuttia. Hän lukee mainoslehtiä.

Vierailija
15/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuituja, niin että vatsa toimisi. Kauhea ajatus pungertaa jotain pökälettä ties kuinka kauan. Mulla tulee aamukahvin jälkeen torttu niin nopeasti, että hyvä kun vessaan ehtii, sitten pyyhintä, pesu ja ulos. Aamun lehden luen mieluummin pöydässä kuin pöntöllä.

Vierailija
16/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kädetkin jo pesty ja astelen ulos huussista.

eli en tee muuta kuin istun alas, kakkaan, pyyhin, vedän vessan, pesen kädet ja lähen menee.

Joskus olen yrittänyt lukea mutta kun ei pääse paria riviä eteenpäin kun homma on hoidettu niin vähän turhauttavaa... kun ei viitti pytylle lukemaankaan jäädä.

Vierailija
17/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ehtisi akkarista edes ekaa sivua lukea. Ihmettelen kyllä todella miten miehelläkin menee siellä hyvinkin puoli tuntia - olenkin ajatellut ottaa saman taktiikan jotta löytäisin enemmän aikaa lukemiselle. Jotenkin vaan se atmösfääri ei oikein houkuttele, mieluummin luen kuitenkin sohvalla...

Vierailija
18/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffailen netissä kännykälläni. En kehtaa ottaa mukaan lehtiä mutta kännykkä on aina taskussani. Tämä on lähetetty pöntöltä

Vierailija
19/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai puhdistan korvat topz-tipkuilla.

Vierailija
20/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, mä kakkaan. ei siihen kauaa mene.