Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäiset vauvat teillä kannattaa päätään / istuu? ev

Vierailija
20.08.2009 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätä ovat kannattaneet (siis mahallaan maatessaan) jo muutamna viikon iässä. Istuneet ovat tuettuna n nelikuisesta, itse lattialla n 5-6-kuisina.

Vierailija
2/8 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa päätä, nostaa itse pari kuisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vauva valmis istumaan tuettuna? Ja pään kannattamisella tarkoitin siis sitä, että ei tarvitse enää tukea niskaa, kun pitää sylissä pystyssä.

Meidän piiperolla pää pysyy pystyssä, mutta vaappuu sinne tänne - milloin voin luottaa, että hän itse sitä kannattelee? Tosiaan mahallaan maatessa jumppaa niskaa jo ihan hyvin, ja se alkoikin muutaman viikon iässä (nyt 3kk)

ap

Vierailija
4/8 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerropa vielä että missä näin sanotaan? Kyllä meillä ainakin nla suosittaa että syöttötuoliin esim istumaan tuettuna heti kun pysyy.

Vierailija
5/8 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseli mikä syöttötuoli ja sano että tyttö istuu jo niin hyvin että syöttötuoliin vaan, ja siis meillä 4kk vanha neiti..

Vierailija
6/8 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha ei tee elettäkään istumisen suuntaan... Vielä on siis liian aikaista pitää istuvassa asennossa sylissä tms?

Vierailija
7/8 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä ei ole tullut mietittyä saako pitää istuvassa asennossa, jos se käy helposti/luontevasti niin sitten niin...

Vierailija
8/8 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäistä voitte pitää sylissä seisten lonkalla yhdellä kädellä ja luottaa siihen, että pää ei enää retkahda taaksepäin?

ap, joka odottaa toisen kätensä vapautumista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi