Mies vie rahat!
Saan rahaa perjantaina ja mies oli näköjään laittanut summan siirtymään automaattisesti hänen omalle tilille! Mitä pystyn tekemään kun ei suostu antamaan minun verkkopankkitunnuksia takaisin?
Kommentit (280)
Vie se baariin ja häivy itse siinä kun olet menossa viemään autoa parkkiin.
Ei oikeasti, ei tätä ole uskottu enää aikoihin kun tämä täyttää kaikki mahdolliset "näin teet hyvän provon" malliesimerkin vaatimukset. Kerro jo meille, mikä sinut saa tällaista tarinaa kehittelemään.
Me puolestamme vastaamme, miksi lähdemme mukaan. No siksi, että tiedämme jonkun olevan juuri tänään samassa tilanteessa oikeasti, ja ehkä onnistuu pelastamaan itsensä meidän neuvoilla.
Olen juuri samassa tilanteessa. Nyt mies jankuttaa ja jankuttaa lähtemään kauppaan. Ei kuulemma juo kun sen kolme pitkää mitkä haluaisi kaupasta! En usko hetkeäkään. Koita nyt kestää sitte tuota jankuttamista. Oon itkenyt ja anellut sen lähtemistä.
Ap
Jos se ei lähde, niin menet sen koiran kanssa ulos ja soitat sieltä turvakotiin.
Ja jos nyt oikeasti haluat turvaan sieltä, niin et keksi ainuttakaan tekosyytä. Kai voit nennä koiran kanssa ulos yksin?
Hölmö mikä.hölmö. Sen kun jäät sinne kärsimään ihan ilmeisesti omasta vapaasta tahdosta.
Voi hyvä luoja.... Tää sun juttus on niin väsynyttä. Millä sä kirjoitat? Puhelimella vai koneella? Luulis että mies kyttää niskan takana että mitä näpyttelet, varsinkin kun koko päivän oot näpytellyt.
Jos tämä nyt on totta niin sano että menee itse, tai sinä menet yksin. Tai onko sulla miehen kavereiden numeroita? Voitko pyytää jotakuta hakemaan miehen juurikin sinne baariin tms?
Mä vielä uskon, että tää ei oo trolli, mutta jos et oikeesti nyt lähde ni en kyllä usko rnää minäkään. Oikeesti et tarvi sinne turvakotiin aluksi mitään. Tärkeintä, että saat jotenkin itsesi turvaan. Ihmiset pääsee pakoon vankilastakin, niin kai sä kotoa pääset jos oikeesti haluat?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:18"]Voi hyvä luoja.... Tää sun juttus on niin väsynyttä. Millä sä kirjoitat? Puhelimella vai koneella? Luulis että mies kyttää niskan takana että mitä näpyttelet, varsinkin kun koko päivän oot näpytellyt.
Jos tämä nyt on totta niin sano että menee itse, tai sinä menet yksin. Tai onko sulla miehen kavereiden numeroita? Voitko pyytää jotakuta hakemaan miehen juurikin sinne baariin tms?
[/quote]
Puhelimella olen makkarissa. Mies tuolla just jollekkin soittelee. Ajattelin et jos pakkaan pienen pienen kassin vaatteita ja heitän ikkunasta pihalle. Jos ei meinaa siis lähteä mihinkään. Sitten lähtisin viemään koiraa ulos.
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:18"]Voi hyvä luoja.... Tää sun juttus on niin väsynyttä. Millä sä kirjoitat? Puhelimella vai koneella? Luulis että mies kyttää niskan takana että mitä näpyttelet, varsinkin kun koko päivän oot näpytellyt.
[/quote]
Puhelimella olen makkarissa. Mies tuolla just jollekkin soittelee. Ajattelin et jos pakkaan pienen pienen kassin vaatteita ja heitän ikkunasta pihalle. Jos ei meinaa siis lähteä mihinkään. Sitten lähtisin viemään koiraa ulos.
Ap
[/quote]
Tee se sitten ja heti.
Jos tämä kertomus on totta, se on traagista ja toivon ap:lle oikeasti kaikkea hyvää. Jos tämä on keksitty tarina, tulee siitä mieleen vanha tarina pojasta, joka huusi sutta :/
Nyt istun puistossa koiran kanssa. Traagista ja niin noloa aikuiselle naiselle.. miksi joku haluaa tehdä toisen elämästä tälläistä?
Ap
Nyt on sun tilaisuutes päästä turvaan. Käytä se! Jos nyt meet takas, niin se on silkkaa tyhmyyttä. Sua ei voi kukaan pelastaa ellet nyt ota ohjia käsiisi. Apu on puhelinsoiton päässä.
Soitin. Saan tulla taksilla turvakotiin, maksavat siellä.
Ap
Hyvä, hyvä, hyvä sinä!!! <3 Miltä tuntuu?
Trolli on, koko päivän kestänyt sellainen. Lopeta jo, ap. Vaikka pitkälle tämän sait vietyä. Kertoo lähinnä siitä, että kaiken tän AV:n katkeruuden sisällä sykkii lämmin av-mamman sydän joka on valmis auttamaan silloin kun on OIKEASTI hätä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:05"]Trolli on, koko päivän kestänyt sellainen. Lopeta jo, ap. Vaikka pitkälle tämän sait vietyä. Kertoo lähinnä siitä, että kaiken tän AV:n katkeruuden sisällä sykkii lämmin av-mamman sydän joka on valmis auttamaan silloin kun on OIKEASTI hätä.
[/quote]
Kiitos kaikille avusta vaan! <3 Sain paljon apua neuvoistanne ja tuli tunne niin kuin minullakin olisi vielä jotain merkitystä. Korvasitte ne puuttuvat kaverit! Ja harmi kun provoksi luulette, toivon että olisikin ja kenenkään ei tarvitsisi tälläisestä kärsiä!
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 17:11"]
Usko tai et mutta totta on. Ei suostu laskemaan yksin kauppaan vaan hän lähtisi siis kyytiin istumaan. Ja tähän jos lähden niin voin joutua ajelemaan pitkin iltaa kaikki kapakat läpi. Ap
[/quote]
Mutta eihän sulla ollut bensaa.
[/quote]
Miehellä on rahaa, eiköhän se olis just sen verran ostanut et oltaisi päästy. Mutta ei yhtään ylimääräistä, niin tekee aina.
Ap