Mies vie rahat!
Saan rahaa perjantaina ja mies oli näköjään laittanut summan siirtymään automaattisesti hänen omalle tilille! Mitä pystyn tekemään kun ei suostu antamaan minun verkkopankkitunnuksia takaisin?
Kommentit (280)
Kieriskele itsesäälissä ja itke av:lla. Kun ei kerta neuvot kelpaa. Ja miksei sinulla ole muita henkkareita ja olet antanut ainoan mennä vanhaksi?
Express-passin voi muuten saada jo samana päivänä.
Ota miehen puhelin ja kirjaa hänet ulos pankista ja peru tuo siirto jos pystyy. Huomenna pankkiin vanhan passin kanssa (eivät välttämättä huomaa) tai uuden passin hakuun https://www.poliisi.fi/passi Sitten se ero.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:19"]No menet pankkiin ja pyydät niitä poistamaan sen maksun sieltä. Ja jos ei ole provo, niin mistä tiedät, että ne rahaton laitettu siirtymään? [/quote] Kävin nopeasti miehen puhelimella katsomassa. On laittanut puhelimeensa sen mobiilipalvelun ettei tarvitse avainlukua kun kirjautuu sisään! Ap
[/quote]
Ei muuta kuin vaihtamaan salasana ja kirjaat itsesi ulos miehen kännystä.
[/quote]
Ja tietenkin peruutat sen maksun ennen sitä.
[/quote]
Mut sitten loppuisikin keskustelu asiasta...
Mites rahojen kävi, kuka ne sai?
et sinä tartte rahaa kun et osaa pitää tunnareitakaan ominasi ja oot niin tampio, ettet saa hankittua ees henkkareita, ei ihme ttä pikkusen vksumpi ukkosi siirtääkin rahasi pois, joutaisit holhouksen alaiseksi.
Kun menet turvakotiin, niin miehesi ri sinne pääse sua vahingoittamaan, vaikka yrittäisikin tulla. Vanhemmillesi voit kertoa, että menet turvakotiin ja jos mies soittaa, niin hänelle ei saa kertoa, missä olet. Jos mies menee vanhemmillesi riehumaan, niin soittavat poliisit. Sanot sinne turvakotiin, että mies on ottanut myös sun ajokortin ja muut tavarat. Siitä voi tehdä sitten rikosilmoituksen turvakodin väen avulla.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:51"]Minkä ikäinen olet, ap? Entä mies? Miksi pelkäät niin kovin kertoa vanhemmillesi, kai he osaavat yhtä hörhöä vastaan puolustautua?
[/quote]
Ollaan molemmat alle kolmekymppisiä. Vanhempani ovat säikkyjä eivätkä ole tottuneet elämässä mihinkään ongelmiin. Joudun sitten stressaamaan vielä sitäkim että miten he jaksavat yms.
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:56"]Kun menet turvakotiin, niin miehesi ri sinne pääse sua vahingoittamaan, vaikka yrittäisikin tulla. Vanhemmillesi voit kertoa, että menet turvakotiin ja jos mies soittaa, niin hänelle ei saa kertoa, missä olet. Jos mies menee vanhemmillesi riehumaan, niin soittavat poliisit. Sanot sinne turvakotiin, että mies on ottanut myös sun ajokortin ja muut tavarat. Siitä voi tehdä sitten rikosilmoituksen turvakodin väen avulla.
[/quote]
Juu näin aion tehdä. Mietin kyllä vielä että sanonko vanhemmilleni että olen turvakodissa vai sanonko vain olevani miehen sukulaisten luona. Osaako kukaan sanoa että kuinka kauan turvakodissa ollaan? Miten paljon tavaraa pitää ottaa mukaan?
Ap
Käsket vaan soittaa poliisit, jos mies menee sinne riehumaan. Ne on aikuisia ihmisiä ja pitää osata selviytyä jos vaara uhkaa. Et sinä ole miehen käytöksestä vastuussa.
No kumpaahan vanhempasi haluvat:
1) Tytär joka ottaa elämänhallinnan omiin käsiinsä
2) Tytär joka jää hakattavaksi ja alistettavaksi, koska pelkää että he stressaantuvat?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:56"]Kun menet turvakotiin, niin miehesi ri sinne pääse sua vahingoittamaan, vaikka yrittäisikin tulla. Vanhemmillesi voit kertoa, että menet turvakotiin ja jos mies soittaa, niin hänelle ei saa kertoa, missä olet. Jos mies menee vanhemmillesi riehumaan, niin soittavat poliisit. Sanot sinne turvakotiin, että mies on ottanut myös sun ajokortin ja muut tavarat. Siitä voi tehdä sitten rikosilmoituksen turvakodin väen avulla.
[/quote]
Juu näin aion tehdä. Mietin kyllä vielä että sanonko vanhemmilleni että olen turvakodissa vai sanonko vain olevani miehen sukulaisten luona. Osaako kukaan sanoa että kuinka kauan turvakodissa ollaan? Miten paljon tavaraa pitää ottaa mukaan?
Ap
[/quote]
Sinne voi mennä vaikka ilman tavaroita, jos tulee kiire lähtö. Sitten voi poliisin kanssa myöhemmin hakea lisää tavaroita kotoa. Mutta jos on aikaa pakata, niin parit vaihtovaatteet, mahdolliset lääkkeet ja henk. koht. tärkeät tavarat, kuten puhelin ja lompakko.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:05"]No kumpaahan vanhempasi haluvat:
2) Tytär joka jää hakattavaksi ja alistettavaksi, koska pelkää että he stressaantuvat?
[/quote]
Jep, tiedän kyllä. En vaan haluaisi heidän tietävän millaista minun elämä on. Enkä haluaisi että he joutuvat kärsimään minun takiani.
Ap
Ja nyt pidä puhelimestas tarkka huoli, ettei se rotjake vie sitäkin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:56"]Kun menet turvakotiin, niin miehesi ri sinne pääse sua vahingoittamaan, vaikka yrittäisikin tulla. Vanhemmillesi voit kertoa, että menet turvakotiin ja jos mies soittaa, niin hänelle ei saa kertoa, missä olet. Jos mies menee vanhemmillesi riehumaan, niin soittavat poliisit. Sanot sinne turvakotiin, että mies on ottanut myös sun ajokortin ja muut tavarat. Siitä voi tehdä sitten rikosilmoituksen turvakodin väen avulla.
[/quote]
Ap
[/quote]
Sinne voi mennä vaikka ilman tavaroita, jos tulee kiire lähtö. Sitten voi poliisin kanssa myöhemmin hakea lisää tavaroita kotoa. Mutta jos on aikaa pakata, niin parit vaihtovaatteet, mahdolliset lääkkeet ja henk. koht. tärkeät tavarat, kuten puhelin ja lompakko.
[/quote]
Ja koira. :D En voi sitä kotiinkaan jättää.
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:10"]Ja nyt pidä puhelimestas tarkka huoli, ettei se rotjake vie sitäkin.
[/quote]
Ei olisi ensimmäinen puhelin minkä vie ja särkee..
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:05"]No kumpaahan vanhempasi haluvat:
[/quote]
Jep, tiedän kyllä. En vaan haluaisi heidän tietävän millaista minun elämä on. Enkä haluaisi että he joutuvat kärsimään minun takiani.
Ap
[/quote]
Tuo tilanne ei ole sun vika, ap! Sun ei tarvi hävetä puhua siitä ja hankkia apua. Se on rohkeutta, että lähdet pois ja puhut tilanteesta rehellisesti lähimmillesi ja sinne turvakotiin. Tarvitset nyt vain sen verran voimia, että soitat sinne heti kun mahdollista. Sitten saat apua ja sun oma taakka helpottaa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:05"]No kumpaahan vanhempasi haluvat:
[/quote]
Ap
[/quote]
Tuo tilanne ei ole sun vika, ap! Sun ei tarvi hävetä puhua siitä ja hankkia apua. Se on rohkeutta, että lähdet pois ja puhut tilanteesta rehellisesti lähimmillesi ja sinne turvakotiin. Tarvitset nyt vain sen verran voimia, että soitat sinne heti kun mahdollista. Sitten saat apua ja sun oma taakka helpottaa.
[/quote]
Tuntuu että on mun vika koska olen mahdollistanut tilanteen. Pelastanut miehen pulasta, antanut rahaa, uskonut ja luottanut. Toisena hetkenä mies sanoo rakastavansa eikä halua koskaan erota. Toisena hetkenä olen huora jonka pitäisi tappaa itsensä..
Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:05"]No kumpaahan vanhempasi haluvat:
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Tuntuu että on mun vika koska olen mahdollistanut tilanteen. Pelastanut miehen pulasta, antanut rahaa, uskonut ja luottanut. Toisena hetkenä mies sanoo rakastavansa eikä halua koskaan erota. Toisena hetkenä olen huora jonka pitäisi tappaa itsensä..
Ap
[/quote]
Ei ole sun vika että mies on kahjo.
Miksi et soita poliiseja hakemaan sinua turvakotiin? Onko sulla mitään aikomustakaan lähteä sieltä tänään vai haluatko vain rupatella täällä?
Up