Mitä kannattaisi myydä, että saisin huutiksessa 100 euroa nopeasti?
Kommentit (17)
itse veisin dvd- ja cd-levyjä suoraan divariin jos pitäisi nimenomaan nopeasti saada jotain
Mikä on nopeasti?
Muistan meidän myyneen kuukaudessa noin 1000 eurolla lastenvaatteita. Ehkä viikossa voisi hyvinkin tuohon 100 euroon päästä, mutta että onko ne rahat tilillä viikossa, niin se onkin toinen juttu.
koska oon myynyt nyt 3 pakettia, hinnat 71 e, 45 e, 48 e...
Ja kenkiä (6 paria erikseen) ja yli satanen niistäkin tuli yhteensä, merkkikenkiä kylläkin.
vai että hyvälaatuisia lastenvaatteita ja niistä pitäs saada satanen! Miksi minä en saa kuin kolmeakymppiä noista vaatepaketeista joissa on 50 vaatetta??
otapa pikavippi. vippi.fi niin ei tarvi myydä
vanhoja romuja
käytettyjä reimateccejä ja merkkivaatteita. just laitoin myyntiin parikymmentä kohdetta ja jo nyt on huudettu 300 e yhteensä, mut huutoaikaa vielä viikko joten eiköhän noista ainakin 600e tule. laatikollinen olis vielä myytävää. ei siellä kyllä tuttat yms tyhmät merkit mene kaupaksi. meandista maksetaan myös ihan ylihintaa. ruotsissa se on ihan halpismerkki.
Esim. täyspuinen kaappi menee viikossa pk-seudulla.
edellleen se pikavippi kannattaa kuin myydä vanhaa rojua kaapista. Jos satasesta on elämä kiinni niin vippi.fi tai tms tai syö kaurapuuroo.
Huonekalut on menneet pk-seudulla nopeesti. Esimerkiksi pinnasängystä sain yli satasen ;)
Desing (astiat, taide) liikkuu hitaammin, mutta siitä voi saada tosi hyvän hinnan.
Pikaisesti saat rahaa viemällä kultaa/hopeaa/taide-esineitä tms panttilainaamoon.
vai että hyvälaatuisia lastenvaatteita ja niistä pitäs saada satanen! Miksi minä en saa kuin kolmeakymppiä noista vaatepaketeista joissa on 50 vaatetta??