Mies käy lounastreffeillä?
Olen hiukkasen hämmentynyt.
Sain juuri tietää, että mieheni on lounastanut (ilmeisen usein) netissä tapaamansa naisen kanssa. Nämä lounastreffit ovat olleet siis työaikana, ja minun ollessa lasten kanssa kesälomalla. Mieheni ei ole tätä naista tuntenut aiemmin, ei ole siis mikään vanha ystävä, joiden kanssa lounastamisen ymmärtäisin oikein hyvin.
Minulle tästä naisesta ei ole mainittu halaistua sanaa, ei myöskään näistä lounaista. Ilmeisesti mieheni toimi maksumiehenä myös, en ole vielä tarkistanut asiaa nettipankista.
Mitä te ajattelette tämmöisestä? En ole sanonut miehelleni vielä mitään koko asiasta, yritän pitää suuni supussa ja temperamenttini kurissa.
Kommentit (37)
Tämä nainen löytyi - mistäpä muualtakaan - kuin Facebookista.
Onhan parempi että jos mies on ihastunut toiseen, se loppuu lyhyeen eikä etene pitemmälle. Kysy asiasta suoraan, ja katso valehteleeko. Jos valehtelee jostakin, minkä tiedät todeksi, niin epäile pettämistä.
Meidän suhteessa moinen ei olisi hyväksyttävää. Siis jos netissä on tutustuttu ja kyseessä ei ole mikää työkaveri tms.
Ottaisin asian keskusteluun miehen kanssa. Tietääköhän tämä lounastellut nainen sinusta?
Kysyin tänään mieheltä, että kenen kanssa hän lounastaa ja hän luetteli listan miesten nimiä ja lisäsi loppuun vielä, että lounastan heidän kanssaan niinkuin aina.
En oikein osaa ottaa tätä asiaa puheeksi, koska se kuitenkin kääntyy minua vastaan. Olen sitten kyyläävä akka tai jotain muuta vastaavaa.
Olen ihan 100% varma, että tämä nainen EI ole työkaveri tai vanha tuttu.
Vaikuttaa pahalta jos pitää paikkansa.
Jos asiassa ei olisi mitään salattavaa niin hän olisi kertonut sinulle siitä.
eihän se oikein ole että lukee toisen facebookia, mutta toisaalta huomattavasti vähemmän väärin kuin se että miehesi lounastaa jonkun naisen kanssa eikä edes pysty puhumaan asiasta sinulle.
Silloin siinä on varmasti jotain salattavaa.
Ihan ottaisin asian puheeksi, sanoisin suoraan, että olen facebookisissa viestit nähnyt ja mitä helvettiä ne tarkoittaa.
ja jos alkaa sinua syyttelemään niin kylmästi vaan sanot että "hyökkäys onkin paras puolustus" että kumpi tässä on tehnyt väärin jos sinä olet vain lukenut muutaman viestin kuin se että hänellä on säpinää vieraan naisen kanssa.
mulla muuten kävi niin että vahingossa luin miehen facebook viestit, kun luulin että oli omilla tunnuksillani auki. Noh sinne oli ex-pano laittanut ihan selvästi vihjailevan yhteydenotto pyynnön ja mieheni oli vastannut siihen, mitään sen kummempaa ei vielä olleet sopineet ja mieheni vastaus oli tosi neutraali mutta sen naisen ei.
Menin kimppuun kuin yleinen syyttäjä, raskaana kun olen niin hormoonitkin teki tehtävänsä.
Asia selvisi, mies ymmärsi miksi en halua että hän pitää yhteyttä kyseiseen harppuun ja nyt tilanne ok.
mutta en siis hetkeäkään miettinyt että olisin jättänyt asian siihen vain siksi että luin hänen viestit.
Ja meillä siis mies ei ollut tavannut naista eikä edes puhunut hänen kanssaan, teidän tilanne jos olisi niin ei ihan pienillä selittelelyillä selviäis
niin satu "vahingossa" paikalle. Vaikka lounaalle oman ystäväsi tai siskosi kanssa, ihan noin muuten vaan...
Ja sitten luin ne viestit... Tuota ajattelin myös, että törmäisin lounaspaikalle joku päivä jonkin kaverin kanssa, mutta en saa lastenvahtia, ainakaan kovin helpolla.
Pakko kai se on ottaa puheeksi, kun tämä minua vaivaa, mutta taas toistaalta en haluaisi tapellakaan.
Ja sitten luin ne viestit... Tuota ajattelin myös, että törmäisin lounaspaikalle joku päivä jonkin kaverin kanssa, mutta en saa lastenvahtia, ainakaan kovin helpolla.
Pakko kai se on ottaa puheeksi, kun tämä minua vaivaa, mutta taas toistaalta en haluaisi tapellakaan.
sun mies tekee näin, mutta esim. tuolla seksi-palstalla on paljon miehiä, jotka kehuskelee näillä päiväkahvi- ja lounaspanoilla, ja ne hoidetaan nimenomaan siksi, että muija ei epäilis mitään, eli normaaliin aikaan tullaan sitten iltapäivällä tarhan kautta kotiin jne.
älä tietenkään järjestä kohtausta lapsen läsnäollessa, mutta pelmahda paikalle :)
Kerro mitä olet saanut tietää ja keskustele asiasta miehesi kanssa.
Ehkä uskallan aukaista suuni kunhan tenavat ovat untenmailla.
Kiitos kaikille kommenteista.
...ja kun on kellokortti voi lounasaikaan käydä panemassa vaikka missä XD.
älä tietenkään järjestä kohtausta lapsen läsnäollessa, mutta pelmahda paikalle :)
Miten niin eihän se ole oikein että lukee toisen facebookkia? Eikös ne jutut sinne luettavaksi laiteta ja eihän miehen ja vaimon välillä pidä olla mitään mitä ei toiselle kerrota.
ja lukee esim. saapuneet viestit. Käsitätkö?
Miten niin eihän se ole oikein että lukee toisen facebookkia? Eikös ne jutut sinne luettavaksi laiteta ja eihän miehen ja vaimon välillä pidä olla mitään mitä ei toiselle kerrota.
Ilman muuta pitää saada selko siihen, kuka nainen on.
Yllättävän usein kuulee juttuja, kuinka mies tutustuu johonkin uuteen naiseen, ja naamioi jutun joksikin ystävyydeksi made in heaven, jota ei edes tarvitse selitellä vaimolle. Ja vaimo on paha, jos kehtaa epäillä jotain. Kun tämä "ystävä" vain ymmärtääkin miesrassua niin paljon paremmin kuin vaimo jne.
Jokainen normaaliälyinen toki arvaa silloin, mistä on kyse.
Todella harmillinen juttu ap:n kannalta, toivottavasti jutulle löytyy oikeasti järkevä selitys.
Ettei ole joku samassa projektissa työskentelevä tai liiketuttava?