Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävän käytös tuntuu epäreilulta

Vierailija
04.05.2024 |

En keksinyt parempaakaan otsikkoa ja kirjoitan tänne koska kaipaan nopeasti ulkopuolista näkemystä asiaan. 

Olemme seurustelleet nyt noin vuoden. (Olen 25 ja hän 23)

Asumme eri paikkakunnilla ja opiskelukiireiden takia näemme nykyään harvemmin, vaikka molemminpuoleinen innostus on pysynyt samana. Niin olen ainakin tulkinnut. Kaikki on muuten ihan hyvin, mutta yksi juttua minua häiritsee ja se on se, että naisystäväni jatkuvasti tuntuu löytävän itsensä tilanteista missä joku toinen on kiinnostunut hänestä. Eikä siinä itsessään mitään, hän on todella sosiaalinen ja mukava niin ei ihmekään, että häntä on helppo lähestyä.

Se, mikä tässä minua häiritsee on, että hän tuntuu toisinaan väkisin ajavan itsensä tällaisiin tilanteisiin antamalla muille miehille merkkejä tai signaaleja mahdollisesta kiinnostuksesta. Hänen työkaverinsa pyysi häntä keilaamaan ja naisystäväni suostui. Ei siinä mitään. Työkaveri kävi kuitenkin keilaamisen ohessa fyysisesti läheiseksi ja vaikka naisystäväni jyrkästi torjui hänen lähestymisyritykset, suostui hän silti seuraavana päivänä kahville samaisen miehen kanssa. 

Nyt hän vietti Vappua miespuolisen opiskelukaverinsa kanssa ja naisystäväni tiesi, että tällä opiskelukaverilla on mahdollisesti tunteita häntä kohtaan. Naisystäväni myös kertoi minulle avoimesti, että he ovat osoittaneet vapun aikana kiinnostusta toisiaan kohtaan ja flirttailleet. Otin asian puheeksi ja kerroin miten minua vaivaa se, miten hän toimii johon hän vastasi ettei voisi kuitenkaan koskaan kuvitella suhdetta kenenkään muun kuin minun kanssani, koska vain meidän välillä on tietynlainen yhteys. 

En tiedä olenko nyt turhan herkkänahkainen vai mitä tästä pitäisi ajatella? 

teksti oli hieman sekava ja pitkä eikä suomi ole äidinkieleni joten pahoittelen kaikkia mahdolisia virheitä etukäteen 

Kommentit (163)

Vierailija
1/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuatko että olet ihan ovimatto!! Naisystäväsi haluaa vahvan miehen eikä tuollaista tossua

Vierailija
2/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun äidinkieli on? Ootko miettinyt kulttuurieroja? Suomessa ihan normaalia, että naiset saa jutella muillekin miehille vaikka olisi suhteessa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sinua pilkkanaan.ei tuo toimi.

Vierailija
4/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelinainen. Ei kannata jatkaa suhdetta. 

Vierailija
5/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ainakaan hermostua. Muuten hän ei enää avoimesti kerro asioistaan.

Vierailija
6/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa tehdä sut mustasukkaiseksi. On epävarma itsestään. 

Vierailija
7/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei normaali nainen noin toimi! Ei tulisi mieleenkään suhteessa tehdä kumppanille noin. 

Vierailija
8/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännänainen se on. Elämä on ylä- ja alamäkeä tuollaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
9/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävä flirttailee ja viettää aikaansa muiden miesten kanssa, ja kertoo sitten sinulle.

Oiskohan vika naisessa, mitä luulet?

Yrittää tehdä sinut mustasukkaiseksi, eli on täysi pöpi.

Vierailija
10/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun äidinkieli on? Ootko miettinyt kulttuurieroja? Suomessa ihan normaalia, että naiset saa jutella muillekin miehille vaikka olisi suhteessa. :)

Juujuu, koskee tietenkin vain suomalaisia naisia, miehiltä vastaavaa käytöstä ei sallita. 

"Naisystäväni myös kertoi minulle avoimesti, että he ovat osoittaneet vapun aikana kiinnostusta toisiaan kohtaan ja flirttailleet." 

Vierailija
11/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Vierailija
12/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen on vielä niin nuori että ei oikein vielä ymmärrä mitä tekee. 

Vierailija
13/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japani. Ja joo totta kai saa. Ei kyse ollut nyt siitä vaan siitä, miksi naisystäväni toimii näin ja antaa muillekin miehille vääriä signaaleja? Vai onko kyse nyt jostakin omasta epävarmuudestani ja onko mulla oikeutta tuntea oloni mustasukkaiseksi tälläisestä

- aloittaja

Vierailija
14/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuulostaa epävarmalta. Hakee muilta miehiltä arvosusta ja kehuja pönkittääkseen itsetuntoaan ja sinulta hakee sitten syvällisiä keskusteluita ja sitä että saa olla haavoittuvainen. 

Vierailija
15/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tajuatko että olet ihan ovimatto!! Naisystäväsi haluaa vahvan miehen eikä tuollaista tossua

Mieluummin niin kuin noin ilkeä!

Vierailija
16/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole herkkänahkainen. Tyttöystäväsi käytös ei ole sopivaa. Se, että muut kiinnostuvat hänestä, ei ole hänen vikansa. Mutta hänen ei kuulu alkaa ruokkia muiden kiinnostusta. Vaikuttaa siltä, että tyttöystäväsi nauttii liikaa saamastaan huomiosta. Ei vaan ehkä pysty sitä myöntämään.

Mikäli hän ei näe tekemisistään mitään vikaa eikä ole aikeissa muuttaa käytöstään edes keskustelun jälkeen, harkitsisin vakavasti suhteen tulevaisuutta.

Vaikka tyttöystäväsi ei olisi aikeissa pettää niin tuo on epäkunnioittavaa omaa puolisoa kohtaan. Lisäksi tuossa leikkii tulella. Voi olla, että joskus asiat sitten menisivät kuitenkin pidemmälle kuin alunperin ajatteli.

Vierailija
17/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria olette vielä. Kannattaa kertoa naiselle, miltä sinusta tuntuu naisen toiminta.

Vierailija
18/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu ei herättänyt ihmetystä paitsi tämä lause: "Naisystäväni myös kertoi minulle avoimesti, että he ovat osoittaneet vapun aikana kiinnostusta toisiaan kohtaan ja flirttailleet." <- tuollainen käytös ei minusta ole ok, ehkä olen vanhanaikainen mutta en pidä tuosta. Mitä hän siitä toiselle miehelle flirttailusta saa, miksi tekee sitä? Kyllä minuakin tuo vähän ahdistaisi. Tuosta että lähti kahville vaikka mies lähenteli tuli ensin olo että tyttöystäväsi on naiivi eikä osaa asettaa rajoja, mutta nyt tuntuu että on ehkä tahallista. Ehkä joku introvertimpi puoliso sopisi sinulle?

Vierailija
19/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nuori ja epävarma ja varmaan kokee että ei saa sulta tarpeeksi huomiota. Oletko ehkä vähän varautunut tai kuunteletko vaan noita juttuja sanomatta voimakkaasti että mitä helvettiä? Se yrittää saada susta reaktiota ja sä meet vaan enemmän kuoreesi?

Vierailija
20/163 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saattaa pelätä että tulee jätetyksi, että menetät kiinnostuksesi häneen. Hän saattaa pelätä että sinä petät. Lisäksi hänellä saattaa olla jäänyt tuo tapa sinkkuajoistaan.... Jos hän pettää niin jätä hänet.