Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat niin ilkeitä "iskijöille"?

Vierailija
29.07.2015 |

Ymmärrän, että röyhkeät yritykset ovat ärsyttäviä tai se jos mies ei tajua mitä ei tarkoittaa. Itse olen kuitenkin tämän kaiken vastakohta, ujonpuoleinen kaveri js lähestyn naisia sellaisissa paikoissa, joissa lähestyminen kai on sopivaa (bileet, baarit jne.) enkä missään kaupan jonoissa. Olen myös aina erittäin kohtelias ja uskon jos sanotaan ei.

Ehkä teen silti jotain väärin kun niin usein saan niin karut pakit. Välillä huudetaan, että mee pois ja välillä ilmeillään. Tekee aika pahaa ujon kaverin itsetunnolle, kun pitää kerätä rohkeutta muutenkin aika kauan, että uskaltaa lähestyä. Ihan tavallisen näköinen ja omasta hygieeniastani huolehtiva ihminen kuitenkin olen, joten ei mun lähestymistä tarvitsisi sentään henkilökohtaisena loukkauksena ottaa...

Kommentit (667)

Vierailija
581/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat niin tottuneet siihen, että aina joku mies lähestyy ja tulee jututtamaan.

Jos miehen pärstä tai vaatteet eivät miellytä, niin nainen osoittaa sen törkeän ylimielisesti.

Ei sillä ole väliä, onko mies täysin selvin päin, tai muutoin ok, mutta jos on väärät kuteet ja tavallinen naama,   niin ei varmasti kelpaa.

Jäädään odottamaan sitä unelmien prinssiä, jotain teräsmiestä, joka varmasti pian tai ainakin jonkin ajan kuluttua saapuu.   Vaikka ei saavu koskaan.

Ainakin naiset voisivat opetella ne pakkien antamiset fiksummin, kuin mitä nykyisin tekevät.

-sivusta seurannut naisihminen-

Niin että pitäisi vastata myöntävästi, vaikka mikään siinä kundissa ei miellyttäisi? Mulla on ollut tapana vastata miehelle asiallisesti jos hänkin on asiallinen, mutta miehen asiallinen käytös ei lähellekään riitä siihen, että kiinnostuisin miehestä. Olen antanut pärstäpakkeja ja minulla on täysi oikeus siihen. Usein minua lähestyneet miehet ovat olleet suoraan sanottuna luotaantyöntäviä, enkä olisi pystynyt edes esittämään olevani ihastuksissani.

En muuten usko hetkeäkään että olisit nainen.

Kommentoijat eivät ole selvästikään kunnolla lukeneet aikaisempia kommentteja.

Tässähän on kysymys nyt vain juuri siitä, että niille ujoillekin miehille, jotka uskaltautuvat juttelemaan veetuillaan tosi pahasti ja käsketään häippästä pois,

Nyt ei puhuttukaan mistään muista ns. törkeistä lähenytmis yrityksistä.

Vaan otsikon tavallisen miehen tavallisesta halusta jutella naisen kanssa vaikkapa baaritiskillä.

Jos baaritiskillä (tai missä tahansa) erehtyy vastaamaan ystävällisesti ja lähtemään mukaan sen ujon miehen jutteluyritykseen, ei ole vaikea arvata miten mies sen tulkitsee. On sen verran paljon kokemusta että olen todennut että mikäli mies ei ole yhtään sitä mitä haen, on parempi kun heti sanoo että sori, ei kiinnosta.

Niiden ujojenkin miesten kannattaisi katsoa vähän paremmin se kohde ketä lähestyy.

Höpöhöpö. Olen todella hitaasti syttyvä mies, en ehkä nyt ujo, mutta mieluummin aluksi sivusta seuraaja, kuin suupaltti. Yhtäkään yhden illan juttua minulla ei ole takana ja seurustelusuhteissakaan sänkyyn ei mennä ensimmäisten viikkojen tai kuukausien aikana. Voin kertoa, että 95% naisista kuvittelee, että jos mies alkaa jutella, sillä on seksi mielessä. On pikkuhiljaa ollut pakko itsekin muutua vähän töykeäksi ja monelle olenkin jo joutunut sanomaan heti alkuvaiheessa, että väärinkäsitysten välttämiseksi, on sanottava ihan rehellisesti, ettet ole ihan minun tyyppinen nainen, joten haluan vain jutella. 

No mitäpä luulet miksi kuvittelevat? Koska ovat todenneet että heittämällä suurimmalla osalla se on mielessä. Mies ei koskaan ala juttelemaan puhtaan kaverillisesti. Jos ei heti siinä jutteluhetkessä ilmaise kiinnostustaan enempään, se tapahtuu sitten vähän myöhemmin. Mutta tapahtuu joka tapauksessa.

Sinulla taitaa olla erityistaito lukea miesten ajatuksia? Ei sinulla ole, vaan kuten täälläkin joka ikinen päivä on paljon naisia jotka kuvittelevat mitä miehet ajattelevat ja tekevät. Elätte siis kokoajan ihan omissa harhoissanne.

Ei ole, mutta aika hyvin osaan jo aiempien kokemusteni pohjalta sanoa, miten nuo tilanteet yleensä menevät. Toisaalta, jos nyt sattuisikin sellainen poikkeustilanne että se mies olisikin vain kaverimielellä tutustumassa, en siltikään innostuisi. Joskus nuorempana olin avoin ajatukselle kaverimiehestä mutta nekin kaveruudet loppuivat siihen, kun mies ilmaisi kiinnostuksensa muuhunkin. Nykyään en edes haluaisi uusia kavereita, joten jos mies sellaista minusta hakisi, hakisi väärästä paikasta.

Tämä voi tietysti olla sinullekin aivan uusi asia, kiitos toksisen feminismin, mutta on aivan normaalia, että heteromiestä kiinnostaa vastakkainen sukupuoli. Jos olisin nainen, niin olisin ensinnäkin imarreltu, kun miehet ovat olleet kiinnostuneita ja hyvilläni siitä, että ulkosessa olemuksessa on paljon sellaisia juttujam mistä heteromiehet tykkäävät. Mietipä näitä katkeroituneita naisen irvikuvia täällä, kun heistä ei ole kiinnostut kukaan. Voiko karmeampaa kohtaloa ollakaan.

Niin, mutta kun et ole nainen, eikä sinulla ole kokemusta siitä, miten ahdistavaa se voi olla, kun joku tulee iskemään, eikä vain tajua, ettei kiinnosta.

Jos ahdistuu siitä, että mies yrittää keskustella kanssasi, niin silloin kannattaa etsiä jotain ammattiapua. On aika sääli, että niin suuri osa naisista on hysteerikkoja ja sahaavat samalla normaalienkin naisten oksaa parisuhdemarkkinoilla.

Jos suurin osa naisista jakaa persettä heti ensimmäisenä iltana, niin mistä se mies enää osaa erottaa kuka on lortsukka ja kuka kunniallinen nainen?

Suuri osa naisista ahdistuu jo miesten keskusteluyrityksistä mutta silti suurin osa jakaa persettä heti ensimmäisenä iltana? 🤔

Täällä nämä ahdistujat eivät ole oikeasti koskaan joutuneet ahdistelujen kohteeksi. Kaikki on feministien masinoitua miesvihaa ja keksittyjä tarnoita.

Totta kai. Salaliitto. Ei ole kukaan oikeasti koskaan joutunut ahdistelluksi. Ei ainakaan nainen, miehet kyllä tietysti.

Mutta miten tämä selittää sen, että suurin osa naisista ahdistuu lähestymisistä ja tylyttää lähestyjiä mutta silti jakaa peffaa jo ekalla kerralla? Onko tää jotain parempaa palstamieslogiikkaa?

Vierailija
582/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat niin tottuneet siihen, että aina joku mies lähestyy ja tulee jututtamaan.

Jos miehen pärstä tai vaatteet eivät miellytä, niin nainen osoittaa sen törkeän ylimielisesti.

Ei sillä ole väliä, onko mies täysin selvin päin, tai muutoin ok, mutta jos on väärät kuteet ja tavallinen naama,   niin ei varmasti kelpaa.

Jäädään odottamaan sitä unelmien prinssiä, jotain teräsmiestä, joka varmasti pian tai ainakin jonkin ajan kuluttua saapuu.   Vaikka ei saavu koskaan.

Ainakin naiset voisivat opetella ne pakkien antamiset fiksummin, kuin mitä nykyisin tekevät.

Niin että pitäisi vastata myöntävästi, vaikka mikään siinä kundissa ei miellyttäisi? Mulla on ollut tapana vastata miehelle asiallisesti jos hänkin on asiallinen, mutta miehen asiallinen käytös ei lähellekään riitä siihen, että kiinnostuisin miehestä. Olen antanut pärstäpakkeja ja minulla on täysi oikeus siihen. Usein minua lähestyneet miehet ovat olleet suoraan sanottuna luotaantyöntäviä, enkä olisi pystynyt edes esittämään olevani ihastuksissani.

Tässähän on kysymys nyt vain juuri siitä, että niille ujoillekin miehille, jotka uskaltautuvat juttelemaan veetuillaan tosi pahasti ja käsketään häippästä pois,

Vaan otsikon tavallisen miehen tavallisesta halusta jutella naisen kanssa vaikkapa baaritiskillä.

Jos baaritiskillä (tai missä tahansa) erehtyy vastaamaan ystävällisesti ja lähtemään mukaan sen ujon miehen jutteluyritykseen, ei ole vaikea arvata miten mies sen tulkitsee. On sen verran paljon kokemusta että olen todennut että mikäli mies ei ole yhtään sitä mitä haen, on parempi kun heti sanoo että sori, ei kiinnosta.

Niiden ujojenkin miesten kannattaisi katsoa vähän paremmin se kohde ketä lähestyy.

Höpöhöpö. Olen todella hitaasti syttyvä mies, en ehkä nyt ujo, mutta mieluummin aluksi sivusta seuraaja, kuin suupaltti. Yhtäkään yhden illan juttua minulla ei ole takana ja seurustelusuhteissakaan sänkyyn ei mennä ensimmäisten viikkojen tai kuukausien aikana. Voin kertoa, että 95% naisista kuvittelee, että jos mies alkaa jutella, sillä on seksi mielessä. On pikkuhiljaa ollut pakko itsekin muutua vähän töykeäksi ja monelle olenkin jo joutunut sanomaan heti alkuvaiheessa, että väärinkäsitysten välttämiseksi, on sanottava ihan rehellisesti, ettet ole ihan minun tyyppinen nainen, joten haluan vain jutella. 

No mitäpä luulet miksi kuvittelevat? Koska ovat todenneet että heittämällä suurimmalla osalla se on mielessä. Mies ei koskaan ala juttelemaan puhtaan kaverillisesti. Jos ei heti siinä jutteluhetkessä ilmaise kiinnostustaan enempään, se tapahtuu sitten vähän myöhemmin. Mutta tapahtuu joka tapauksessa.

Sinulla taitaa olla erityistaito lukea miesten ajatuksia? Ei sinulla ole, vaan kuten täälläkin joka ikinen päivä on paljon naisia jotka kuvittelevat mitä miehet ajattelevat ja tekevät. Elätte siis kokoajan ihan omissa harhoissanne.

Ei ole, mutta aika hyvin osaan jo aiempien kokemusteni pohjalta sanoa, miten nuo tilanteet yleensä menevät. Toisaalta, jos nyt sattuisikin sellainen poikkeustilanne että se mies olisikin vain kaverimielellä tutustumassa, en siltikään innostuisi. Joskus nuorempana olin avoin ajatukselle kaverimiehestä mutta nekin kaveruudet loppuivat siihen, kun mies ilmaisi kiinnostuksensa muuhunkin. Nykyään en edes haluaisi uusia kavereita, joten jos mies sellaista minusta hakisi, hakisi väärästä paikasta.

Tämä voi tietysti olla sinullekin aivan uusi asia, kiitos toksisen feminismin, mutta on aivan normaalia, että heteromiestä kiinnostaa vastakkainen sukupuoli. Jos olisin nainen, niin olisin ensinnäkin imarreltu, kun miehet ovat olleet kiinnostuneita ja hyvilläni siitä, että ulkosessa olemuksessa on paljon sellaisia juttujam mistä heteromiehet tykkäävät. Mietipä näitä katkeroituneita naisen irvikuvia täällä, kun heistä ei ole kiinnostut kukaan. Voiko karmeampaa kohtaloa ollakaan.

Niin, mutta kun et ole nainen, eikä sinulla ole kokemusta siitä, miten ahdistavaa se voi olla, kun joku tulee iskemään, eikä vain tajua, ettei kiinnosta.

Jos ahdistuu siitä, että mies yrittää keskustella kanssasi, niin silloin kannattaa etsiä jotain ammattiapua. On aika sääli, että niin suuri osa naisista on hysteerikkoja ja sahaavat samalla normaalienkin naisten oksaa parisuhdemarkkinoilla.

Jos suurin osa naisista jakaa persettä heti ensimmäisenä iltana, niin mistä se mies enää osaa erottaa kuka on lortsukka ja kuka kunniallinen nainen?

Suuri osa naisista ahdistuu jo miesten keskusteluyrityksistä mutta silti suurin osa jakaa persettä heti ensimmäisenä iltana? 🤔

Täällä nämä ahdistujat eivät ole oikeasti koskaan joutuneet ahdistelujen kohteeksi. Kaikki on feministien masinoitua miesvihaa ja keksittyjä tarnoita.

Totta kai. Salaliitto. Ei ole kukaan oikeasti koskaan joutunut ahdistelluksi. Ei ainakaan nainen, miehet kyllä tietysti.

Mutta miten tämä selittää sen, että suurin osa naisista ahdistuu lähestymisistä ja tylyttää lähestyjiä mutta silti jakaa peffaa jo ekalla kerralla? Onko tää jotain parempaa palstamieslogiikkaa?

Mistä sinä tiedät mikä on totta ja mikä tarua? Onko nyt niin, että sinä naisena uskot kaiken paskan mitä naiset tänne suoltaa, mutta et usko yhdenkään miehen omakohtaisia kokemuksia? Yrittäisit nyt edes nähdä kokonaiskuvaa. JOS naisten ahdistuminen olisi niin yleistä, kuin täällä annetaan ymmärtää, niin eihän baareissa juuri muita olisikaan kuin kirkuvia ja pitkin seiniä hyppiviä hysteerikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä sä selität??

Mies joutuu nimenomaan tuntemattoman hyökkäyksen kohteeksi naista useammin. Ei muuta kun tilastoja uudelleen lukemaan.

quote=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset ei oikein pidä puhelinmyyjistä?

Jatkuva häirintä eikä heillä ole mielessä ainakaan sinun hyvinvointisi.

Lisäksi nämä puheille pyrkijät voivat käydä väkivaltaisiksi.

Tutkimusten mukaan naisilla pahin pelko julkisella paikalla on tulla tapetuksi.

Miehet pelkäävät julkisella paikalla eniten sitä, että joku nauraa heille.

Henkirikostilastoista taas selviää, että Suomessa:

1. Miehiä tapetaan enemmän kuin naisia.

2. Miehiä tapetaan julkisilla paikoilla enemmän kuin naisia.

3. Niin miehiä kuin naisia tapetaan enemmän yksityisissä tiloissa kuin julkisilla paikoilla.

Voidaan siis pohtia, kuinka perusteltu naisten pelko tulla tapetuksi julkisilla paikoilla oikeastaan on. Suomessa kun henkirikoksen uhriksi joutumisen todennäköisyys on ylipäätään varsin pieni.

Naisten kohtaama väkivalta on randomia. Opiskelet ja teet iltatöitä ja kotimatkalla sut rai sk a t aan. Miesten kohtaama väkivalta tapahtuu tuttujen kesken ja on tavertaisempaa, sulla on edes joku tsäönsdi puolustautua. Otan naisena any day mieluimmin naiselta turpiin tasavertaisessa tappelussa jonka alkamiseen olen itsekin syypää, kuin joudun täysin syyttömänä väkivallan kohteeksi ilman käytännön mahdollisuutta puolustautua.

Vierailija
584/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ketju juurikin käsittele sitä, miten miehet saavat tylyn vastaanoton kun menevät lähestymään naisia baareissa? Kuka tämän kokemuksen on kiistänyt? On vain kerrottu todennäköinen syy siihen.

Sinähän tuossa olet se, joka ei näe kokonaiskuvaa. Jostain kumman syystä sinusta on ihan loogista väittää, että suuri osa naisista on hysteerikkoja jotka kavahtavat miesten lähestymisiä mutta silti suurin osa jakelee pepukkaa jo ekalla tapaamisella. Mikä tässä siis on se kokonaiskuva mielestäsi?

” Mistä sinä tiedät mikä on totta ja mikä tarua? Onko nyt niin, että sinä naisena uskot kaiken paskan mitä naiset tänne suoltaa, mutta et usko yhdenkään miehen omakohtaisia kokemuksia? Yrittäisit nyt edes nähdä kokonaiskuvaa. JOS naisten ahdistuminen olisi niin yleistä, kuin täällä annetaan ymmärtää, niin eihän baareissa juuri muita olisikaan kuin kirkuvia ja pitkin seiniä hyppiviä hysteerikkoja.”

(Ja pastan tekniikka: hv.)

Vierailija
585/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät mikä on totta ja mikä tarua? Onko nyt niin, että sinä naisena uskot kaiken paskan mitä naiset tänne suoltaa, mutta et usko yhdenkään miehen omakohtaisia kokemuksia? Yrittäisit nyt edes nähdä kokonaiskuvaa. JOS naisten ahdistuminen olisi niin yleistä, kuin täällä annetaan ymmärtää, niin eihän baareissa juuri muita olisikaan kuin kirkuvia ja pitkin seiniä hyppiviä hysteerikkoja.

Kiusallisen typerää ulimanspleinausta. Kukin ihminen tietää ainoana ja parhaiten itse omat tunteensa ja reaktionsa. Kaikki ahdistuneet eivät silti tuo välttämättä "hysteerisinä" ahdistustaan esiin, koska se ei auta.

Vierailija
586/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua sais kyllä tulla miehet iskemään, lupaan olla kiltisti.

Kiva juttu sinun ja potentiaalisten iskijämiesten kannalta. Muita et voi silti edellyttää tai pakottaa mihinkään.

Vierailija
587/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua tulla isketyksi. Missään.

Moni haluaa, eli frigidin hiekkavitun mielipde ei nyt ole laki jolla estää ko. asia.

Tuollainen moukkamainen kielenkäyttö, halveeraus, herjaus ja tyrannisointijyrääminen ei ole ok.

Kukin saa omalta osaltaan päättää yksityisasiansa, samoin muut omansa, eikä tod. tarvitse tahtomattaan mukautua suostuvaiseen massaan, vaikka tämä kuinka wituttaisi taas kerran ilman jäänyttä väkisiniskijää.

Vierailija
588/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset Grönlantiin käytöskouluun kirjoitti:

Naiset on muussakin tilanteissa ilkeitä yksilöitä. Naiset jotka Suomen- ja venäjän kansalaisia voitaisiin lähettää Grönlantiin oppimaan käytöstavoille ja sen jälkeen Venäjälle armeijaan.

Ei järjenhiventä, eikä auta tai muuta sitä syyllistä tekijätahoa, jolla se todellinen ongelma ja korjaustarve on. 

Usko jo, vapaassa länsimaassa jokainen nainen saa valita seuransa sekä reaktionsa ei-toivottuun iskemiseen.

Ei kestä potentiaalisesti tylyjäkin pakkeja -> Ei mene iskemään, odottaa vain tulevansa isketyksi tai on ilman.

Vierailija
589/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3. Niin miehiä kuin naisia tapetaan enemmän yksityisissä tiloissa kuin julkisilla paikoilla.

Voidaan siis pohtia, kuinka perusteltu naisten pelko tulla tapetuksi julkisilla paikoilla oikeastaan on. Suomessa kun henkirikoksen uhriksi joutumisen todennäköisyys on ylipäätään varsin pieni.

Kaikkiin kohtiin tarkennuksena: miesten toimesta. Liian varovainen on aina parempi kuin liian varomaton.

Miehillä perusteltu (ilkeys, nauru) riski kuitenkin kiistatta pienempi kuin naisilla (väkivalta, hengenlähtö).

Vierailija
590/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kohtaama väkivalta on randomia. Opiskelet ja teet iltatöitä ja kotimatkalla sut rai sk a t aan. Miesten kohtaama väkivalta tapahtuu tuttujen kesken ja on tavertaisempaa, sulla on edes joku tsäönsdi puolustautua. Otan naisena any day mieluimmin naiselta turpiin tasavertaisessa tappelussa jonka alkamiseen olen itsekin syypää, kuin joudun täysin syyttömänä väkivallan kohteeksi ilman käytännön mahdollisuutta puolustautua.

Raískauksissa nimenomaan tyypillisesti tekijä on uhrin tuttu. Mistä ihmeestä näitä "faktoja" revit?

Vierailija
591/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin kohtiin tarkennuksena: miesten toimesta. Liian varovainen on aina parempi kuin liian varomaton.

Miehillä perusteltu (ilkeys, nauru) riski kuitenkin kiistatta pienempi kuin naisilla (väkivalta, hengenlähtö).

Ehkä miestenkin olisi tosiaan syytä pelätä enemmän tapetuksi tulemista. Heillä kun sen riski on huomattavasti suurempi. (MIESTEN TOIMESTA, jotta et joudu jälleen tarkentamaan)

Joku voisi toki ajatella, että on ihan ymmärrettävää pelätä jotain huomattavasti vähäpätöisempää jos sen todennäköisyys on selvästi suurempi. Riskianalyyseissäkään ei tyypillisesti katsota vain riskin vakavuutta vaan myös sen toteutumisen todennäköisyyttä. Itse esimerkiksi liukkaalla säällä pelkään enemmän liukastumista kuin sitä, että jään auton alle, vaikka onhan jälkimmäinen riski toteutuessaan selvästi vakavampi.

Vierailija
592/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lienee testi. Jos et sitä selvitä, ei susta olis perheenpääksikään.

Se joka on perheessä vastuussa on perheenpää ja se ei ole koskaan mies.

Vierailija
593/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lienee testi. Jos et sitä selvitä, ei susta olis perheenpääksikään.

Se joka on perheessä vastuussa on perheenpää ja se ei ole koskaan mies.

Tuo termi on niin vanhanaikainen, ettei se oikein sovi nykyaikaiseen perhemalliin. Perheenpäällä tarkoitettiin entisaikaan sitä henkilöä, joka perheessä päättää ja sanoo viimeisen sanan, ja se oli aina mies. Se ei suinkaan tarkoittanut sitä, joka ostaa lapsille talveksi uudet kengät, muistuttaa enkunkokeesta, kuljettaa harrastuksiin ja huolehtii naapurin Valtterin synttäreille lahjan. Tämä on suurimmassa osassa perheistä aina nainen.

Vierailija
594/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesta yökerhossa huomaa kyllä hyvin nopeasti haluaako hän miehen lähestyvän häntä. Niin vaikeaa ei voi olla ihmisten eleiden lukeminen. Miksi ihmeessä pitää yrittää lähestyä sellaista naista joka selvästikään ei sitä halua?

Juuri näin. Mikä siinä on että vaikka aivan selvästi esim kääntää selän miehelle joka lähestyy niin tämä vääntää kuitenkin seuraan? Eikö tosiaan osaa ollenkaan lukea toista, hänen käytöstään?

Näin naisena joutuu tilanteisiin joista ei pääse eroon kuin olemalla ihhottava.

Vierailija
595/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrität liikaa tasosi yläpuolella olevia naisia?

Vaikka yrittäisikin, miksi naisten pitää torjua ilkeästi eikä kohteliaasti? Kun kerran mies uskoo kerrasta. Onko uusfeminismi ja Metoo saanut naiset tällaiseen miesvihaiseen tilaan, että kaikki kontaktit muulta kuin alfa-urokselta koetaan häirinnäksi???

Ei vaan miesten käytös on saanut sen aikaan. Teidän miesten ihan omaa syytä. Katsoo sinne peiliin syvälle nyt vaan ja lopettaa sen ul1nan feministeistänsun muista.

Miesten aggressiivinen, ahdistava käytös, lääppiminen, stalkkaaminen suu muu aiheuttaa sen, että kaikkia miehiä kohtaan ollaan ilkeitä, jotta oltaisiin edes vähän turvassa.

Miesten. Oma. Käytös. On. Se. Syy.

Mikä on saanut miehet uskomaan, että naisia voi lääppiä? Olisiko osuus asiaan nettipornolla, jota katsoo 90 % nuorista miehistä, kuin ennen nettipornoa prossa oli 40.

Loppupäätelmä: pornomallit ja instebeibit alentavat kaikkien naisten arvoa.

Lisäys:

Katselet pienten poikien kanssa pokea? No nyt on sairasta settiä. Hakeudu hoitoon.

Tuollainen on kuulemma vasemmistopiireissä ihan normaalia.

Eli kun jäät kiinni p*skan suoltamisesta, alat syyttämään muita. Paljastit juuri itsesi , ap, sabnahullu, persupelle.

Vierailija
596/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen

Te miehet saatte valita, ketä naista menette iskemään, naisilla on oikeus kieltäytyä siitä. Naisilla ei myöskään ole mitään velvollisuutta viihdyttää ketään miestä baarissa tai kapakassa tai missään muualla juttelemalla tanssimalla tai muuten. Naisilla on myös oikeus olla vttumainen ja ilkeä tai vaikka piru ketä tahansa miestä kohtaan, joka heitä lähestyy.

Vierailija
597/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ovat niin ilkeitä? Joo, juttusille yrittävä ei ehkä ole se 20 vuotta nuorempi instapimu, vaan onko pakko olla niin tyly?

Vierailija
598/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kouluikään ehtinyt ketju, enkä lue muita kommentteja, mutta onhan sen melkein jokainen nainen joutunut kantapään kautta toteamaan, että tylyt pakit on ainoa toimiva vaihtoehto. Jos olet ystävällinen, mies luulee aina että sillä on saumaa. AINA. Ja moni mies on sanonutkin omana totuutenaan, että "jos nainen hymyilee, se on valmis antamaan". Joka tapauksessa tuloksena on haukkumista ja syyttelyä, että on muka antanut ymmärtää muttei ymmärtänyt antaa.

Vierailija
599/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju paljastaa: monet miehet ovat joko täysin pihalla minäminäminäjaelimeni tai piittaamattomia.

Täysin turhaa manspleinaamista esim. väittää, että miehet uskovat kerralla ja kerrasta ei:n, kun näin ei ole.

Vierailija
600/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt pirun vaikea pippeliputkiaivojen tajuta: Yksittäiskeissiin ei liity eikaikkimiehetraizkaataitapajne.

Mies Y yrittää iskeä naista X, jonka mielestä juuri tämä iskeminen/iskijä mistä tahansa syystä = epätoivottua.

-> Miehen Y pitää tämänkertainen ko. kysynnän ja tarjonnan kohtaamattomuus + reaktio(t) vain hyväksyä. 

Mitkään seliselit oonujojatyrkkyulienvastakohtaotajapalkitsemutheti ei todnäk juuri tätä ko. keissiä pelasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän