Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat niin ilkeitä "iskijöille"?

Vierailija
29.07.2015 |

Ymmärrän, että röyhkeät yritykset ovat ärsyttäviä tai se jos mies ei tajua mitä ei tarkoittaa. Itse olen kuitenkin tämän kaiken vastakohta, ujonpuoleinen kaveri js lähestyn naisia sellaisissa paikoissa, joissa lähestyminen kai on sopivaa (bileet, baarit jne.) enkä missään kaupan jonoissa. Olen myös aina erittäin kohtelias ja uskon jos sanotaan ei.

Ehkä teen silti jotain väärin kun niin usein saan niin karut pakit. Välillä huudetaan, että mee pois ja välillä ilmeillään. Tekee aika pahaa ujon kaverin itsetunnolle, kun pitää kerätä rohkeutta muutenkin aika kauan, että uskaltaa lähestyä. Ihan tavallisen näköinen ja omasta hygieeniastani huolehtiva ihminen kuitenkin olen, joten ei mun lähestymistä tarvitsisi sentään henkilökohtaisena loukkauksena ottaa...

Kommentit (667)

Vierailija
641/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen nauttii vallasta,vaikka se ois se pieni hetki kun voi haistatella  miehelle .

Haistattelijat vähemmistönä, mutta mm. sen tietoisen riskin joka iskijämies ottaa, mutta selviääpä se ilkeys.

Ei, vaan mies itkee 'menetettyä' valtaa kun ei aina pääse pakolla alistamaan vaikka niin mieli tekisi ojentaa.

Vierailija
642/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen nauttii vallasta,vaikka se ois se pieni hetki kun voi haistatella  miehelle .

Haistattelijat vähemmistönä, mutta mm. sen tietoisen riskin joka iskijämies ottaa, mutta selviääpä se ilkeys.

Ei, vaan mies itkee 'menetettyä' valtaa kun ei aina pääse pakolla alistamaan vaikka niin mieli tekisi ojentaa.

Kirjoita suomeksi, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/667 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teistä miesvihaajista suurin osa taitaa tykätä tytöistä.

Ei. Kyllä me tykkäämme kunnon miehistä. Jotka eivät halvenna naisia, edes nimettömänä netissä, eivät yritä iskeä random-naisia, eivät ruikuta ja hauku.

Sellaisten kanssa olemme ihan onnellisesti naimisissa.

Sinun onnellisuutta on se, että roikut täällä klo 7-23. Mistä miehesi onnellisuus koostuu? Siis jos sinulla oikeasti edes on miestä. Meidän perheessä tuohon aikaan oltiin jo saunottu, jonka jälkeen rakastelimme vaimon kanssa.

Vierailija
644/667 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä koitin itse puhua yhdelle simolle ja sitten kristiina luuli että puhuin hänelle sanoi että sitä ei kiinnosta minun vaikka koitin puhua simolle tai ohjaajalle ja olen tällä hetkellä omassa huoneessa ja se kyseinen kristiina on saanu juoda alkoholia ja minä en ole saanu kun oltiin samassa koulu-kerhossa se sanoi ilkeästi kun puhuin vai minun painosta ja mitä näytti lääkärissä ja mitä se näyttää minun nykyisessä kodissani näytti  kahdessa eri paikassa  erillaisia paino oli 57 kiloa lääkärissä ja täällä attendo hiidensä 67 kiloa minä itse vihaan kristiina kun tyrkkäs  minut kun koitin selittää ohjaajalle tai simolle ehkä  sinille  näitten vuosien varrella  kristiina  niminen  asukas on puhunut minulle ilkeästi vaikka kerroin mitä lääkärissä näytti ja mitä täällä minun kodissani..

Vierailija
645/667 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee tarkoittaa kai ahdistelijoita?

Vierailija
646/667 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lienee testi. Jos et sitä selvitä, ei susta olis perheenpääksikään.

Ja höpsis.

Minä: No heipä hei ja hyvää iltaa!

Nainen: Mee nyt ***tuun siitä.

Minä: Se on tavoitteeni, mutta tämä tuli nyt hieman yllättäen.

Nainen: Mitä? Mitä?

Nainen: Mikä *****tin hullu sinä olet?!

Minä: Saat arvata kolme kertaa!

Nainen: ******* ****** *****!

Noin, läpäisinkö testin?

Vierailija
647/667 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkous sen tekee, koska eivät itse voi tai uskalla iskeä miehiä, semmoinen turvallinen kupla missä ovat ja miehet sen hyväksyy. 

Vierailija
648/667 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitsemasi ahdistelu käy hyvin ilmi tästä kuvasta. 

https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/663/485/1f8.jpg

Vierailija
649/667 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, olet väistynyt luodin.

Varmasti on tuntunut pahalle. Kolikon toinen puoli on kuitenkin se että yritit tutustua ihmiseen joka ei ollut huomiosi arvoinen vaan vain huonosti kasvatettu ja itsetunnoton tyyppi.

Vierailija
650/667 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne kuvittelee olevansa niin vastustamattomia ettei yksinkertainen "mulla on jo seuraa kotona" tms. riitä.

Itse olen sitä sukupolvea että ilmoitan ihan asiallisesti etten ole nyt etsimässä seuraa tms. ja vasta jos se ei tehoa ryhdyn tylyksi. Ensimmäinen yritys ottaa kontaktia toiseen sukupuoleen ei ole vielä ahdistelua vaan ihan normaalia seuran hakemisen yrittämistä, koska ei sitä lyhytaikaista tai pitkäaikaista seuraa muuten löydä. Kaikki ei halua etsiä Tinderissä. Ihmiset eivät pariutuisi koskaan ellei joku tekisi aloitetta. 

Vierailija
651/667 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset ole siellä baarissa etsimässä seuraa, siitä kannattaa lähteä. Ennen lähestymistä kannattaa hakea katsekontaktia, sanoisin että siitä selviää jo aika hyvin onko yrityksellä mahdollisuutta. 

Vierailija
652/667 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:00"]

Koska useat miehet eivät usko kiltillä torjumisella ettei kiinnosta, vaan jäävät siihen elättelemään toivoja :( pitää olla vähän ilkeä ja tehdä selväksi ettei kiinnosta, että lähtee pois.

[/quote]

Useiden naisten ei on ehkä, ehkä on kyllä ja suora kyllä on superharvinaisuus. Tämän takia useat miehet ei usko kiltilsti torjumista koska kokemus on osoittanut että se "ei" onkin usein se "ehkä". Kuten tässäkin ketjussa eräskin nainen on suoraan todennut. Lopettakaa naiset mind fuck - pelien pelaaminen niin stalkkaaminenkin vähenee.

Ja haista nyt pelle pitkä pökäle. Kyllä se naisen ei on EI, eikä ehkä. Te typerät jätkät haluatte vain fantasioissanne ajatella muuta. 

Kaikkein vastenmielisintä on vähemmän tai enemmän kännisen m*nankantotelineen takertuminen, joka päihittää jopa terrierin lukkopurennan hameenhelmassa. "An ny ees vähän, mun pakko saada." 

Kyllä se mind fuck on teidän miesten korvien välissä. Kuten minulle on joskus huudeltu, että naisen lakisääteinen tehtävä on antaa p*illua. Onneksi te kaikki nyt sentään ette ole samanlaisia ja omani on fiksu. Mutta hän onkin jo yli 30-vuotias, joka on kai se ikä, jolloin miesten älyllinen kehitys alkaa saavuttaa saman tason naisten kanssa.

Vierailija
653/667 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newtonin kolmas laki: jokaiseen voimaan kohdistuu yhtä suuri vastavoima. Älä iske, niin ei isketä takaisin.

Sulla on ongelmia vuorovaikutustaidoissa. Ilmeisesti et tajua, että sillä naisella on asiat kesken jonkun muun kanssa. Älä tunge väliin, älä tyrkyttäydy, älä keskeytä äläkä varsinkaan oleta, että olisit maailman napa. Olet vain oman maailmasi napa.

Naiset tai miehetkään eivät välttämättä mene baariin miehiä hakemaan vaan pitämään kivaa keskenään. Lähtökohta ei ole se, että ne on siellä sua varten vaan koska niillä on muu syy olla siellä. Kunnioita sitä.

Vierailija
654/667 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kyllä me tykkäämme kunnon miehistä. Jotka eivät halvenna naisia, edes nimettömänä netissä, eivät yritä iskeä random-naisia, eivät ruikuta ja hauku.

Sinun onnellisuutta on se, että roikut täällä klo 7-23. Mistä miehesi onnellisuus koostuu? Siis jos sinulla oikeasti edes on miestä. Meidän perheessä tuohon aikaan oltiin jo saunottu, jonka jälkeen rakastelimme vaimon kanssa.

Keitä ne muut vaimoasi rakastelevat olivat? Vai puhutko itsestäsi me-muodossa. Ja kenen vaimo?

Vierailija
655/667 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitä ne muut vaimoasi rakastelevat olivat? Vai puhutko itsestäsi me-muodossa.

Vierailija
656/667 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitsemasi ahdistelu käy hyvin ilmi tästä kuvasta. 

https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/663/485/1f8.jpg

Siitä käy ilmi vain sinun ja piirtäjän sovinismi. Sovinismin tunnekokemus ei ole yhtä kuin tosiasia.

Vierailija
657/667 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli epäkypsää käytöstä ja olen katunut sitä. Oikeasti ei ole mitään hyväksyttävää syytä olla epäystävällinen ja ilkeä miehelle, joka tulee iskemään. Ehkä kannattaa ajatella ap, että sellainen nainen ei olisi ollut (silloin, ennen kuin on vähän kasvanut ihmisenä ajan kanssa) muutenkaan kiva seurustelukumppani, joten ei haittaa, vaikkei iskeminen onnistunut. On tärkeää katsoa naisissakin luonnetta ja käytöstä, ei vain ulkonäköä.

T. Keski-ikäinen nuoren miehen äiti 

Vierailija
658/667 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista iso osa on itsekkäitä ja ilkeitä. Siksi.

Eli heiltä puuttuu käytöstavat. Ovat ylimielisiä, koppavia.

Vierailija
659/667 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap katsoo Salkkareita ja kuvittelee, että nainen on seksiautomaatti, joka palkitsee kun osaa oikeat muuvit tai keksii koodin.

Ihan hyvä lähtökohta ihmisiin tutustumiselle olisi se, että tajuaisi kunnioittaa muita ihmisiä ja osaisi normaalit, hyvät käytöstavat.

Jos joku nainen ärähtää ja käskee häipyä, se ei välttämättä ole reaktio sinuun vaan koko illan ja itseasiassa koko elämän jatkuneeseen härintään, jota on tehneet useat miehet. Koirakin murahtaa kun hyttynen pistää.

Syy on miesten käytös naisia kohtaan. Kunnioituksen puute ja oletus, että kun mulla nyt tää muna tässä on, niin jonkun pitäisi nyt siihen istua.  

Vierailija
660/667 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskaltaa olla ilkeä? Hullu voi vaikka käydä päälle.

Toisaalta, jos on kohtelias, se hullu suuttuu siitäkin kun on niin sanotusti "antanut ymmärtää, muttei ymmärtänyt antaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän