Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat niin ilkeitä "iskijöille"?

Vierailija
29.07.2015 |

Ymmärrän, että röyhkeät yritykset ovat ärsyttäviä tai se jos mies ei tajua mitä ei tarkoittaa. Itse olen kuitenkin tämän kaiken vastakohta, ujonpuoleinen kaveri js lähestyn naisia sellaisissa paikoissa, joissa lähestyminen kai on sopivaa (bileet, baarit jne.) enkä missään kaupan jonoissa. Olen myös aina erittäin kohtelias ja uskon jos sanotaan ei.

Ehkä teen silti jotain väärin kun niin usein saan niin karut pakit. Välillä huudetaan, että mee pois ja välillä ilmeillään. Tekee aika pahaa ujon kaverin itsetunnolle, kun pitää kerätä rohkeutta muutenkin aika kauan, että uskaltaa lähestyä. Ihan tavallisen näköinen ja omasta hygieeniastani huolehtiva ihminen kuitenkin olen, joten ei mun lähestymistä tarvitsisi sentään henkilökohtaisena loukkauksena ottaa...

Kommentit (667)

Vierailija
601/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen

Te miehet saatte valita, ketä naista menette iskemään, naisilla on oikeus kieltäytyä siitä. Naisilla ei myöskään ole mitään velvollisuutta viihdyttää ketään miestä baarissa tai kapakassa tai missään muualla juttelemalla tanssimalla tai muuten. Naisilla on myös oikeus olla vttumainen ja ilkeä tai vaikka piru ketä tahansa miestä kohtaan, joka heitä lähestyy.

Miksi sinä typerys yrität puhua muiden naisten puolesta?

Vierailija
602/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju paljastaa: monet miehet ovat joko täysin pihalla minäminäminäjaelimeni tai piittaamattomia.

Täysin turhaa manspleinaamista esim. väittää, että miehet uskovat kerralla ja kerrasta ei:n, kun näin ei ole.

Tämä ketju paljastaa myös tämän foorumin naisten tason. Se ei ole kovin hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ovat niin ilkeitä? Joo, juttusille yrittävä ei ehkä ole se 20 vuotta nuorempi instapimu, vaan onko pakko olla niin tyly?

Miehille on omasta mielestään eri säännöt. Ei-viehättävä nainen on heille kuin ilmaa, eikä nainen ollenkaan.

Samat lainalaisuudet pätevät naisillekin: Älä iske, ellet kestä ilkeilyä ja tylyjäkin pakkeja. Kohde sen päättää.

Vierailija
604/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on "tavallisen näköinen ja puhtaus kunnossa". Hyvä, mutta 13/12:ssa ei riitä romanttiseksi kiinnostukseksi.

Vierailija
605/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna klo 12 ok no sit joo mut he ei sitä ok bookoey.

Vierailija
606/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen

Te miehet saatte valita, ketä naista menette iskemään, naisilla on oikeus kieltäytyä siitä. Naisilla ei myöskään ole mitään velvollisuutta viihdyttää ketään miestä baarissa tai kapakassa tai missään muualla juttelemalla tanssimalla tai muuten. Naisilla on myös oikeus olla vttumainen ja ilkeä tai vaikka piru ketä tahansa miestä kohtaan, joka heitä lähestyy.

Miksi sinä typerys yrität puhua muiden naisten puolesta?

Lainaamasi puhuu yleisellä tasolla kun taas itse yrität puhua muiden naisten puolesta itsellesi mieleisesti.

Vierailija
607/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella voi olla esim. raskausarpia mitä ei halua näyttää ja siksi antaa miehelle pakit.

Miehet, ei ne pakit aina teistä johdu.

Vierailija
608/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella voi olla esim. raskausarpia mitä ei halua näyttää ja siksi antaa miehelle pakit.

Naisella voi olla joku muukin ongelma itsellä, miksi ei halua seurustella. Miesten suhtautumisesta näihin ongelmiin ei aina tiedä. Täällä palstoillakin haukutaan naisia ties mistä asioista.

Vierailija
609/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella voi olla joku muukin ongelma itsellä, miksi ei halua seurustella. Miesten suhtautumisesta näihin ongelmiin ei aina tiedä. Täällä palstoillakin haukutaan naisia ties mistä asioista.

Nainen ei ole edes velvollinen selittämään tai perustelemaan miksei huoli jotakuta iskijämiestä. Ei on ei.

Vierailija
610/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että saat naiselta törkeät pakit tarkoittaa vaan sitä ettet ollut tarpeeksi hyvännäköinen. Sorry!

Koettakaa nyt vihdoin ymmärtää että se on mies joka valitsee naisen ulkonäön perusteella. Naista ei kiinnosta onko mies hyvännäköinen. Se on biologiaa.

Jos väite olisi totta niin yksikään ruokottominkaan petolinnunpersenaamamies ei olisi tahtomattaan yksin.

Vierailija
611/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on "tavallisen näköinen ja puhtaus kunnossa". Hyvä, mutta 13/12:ssa ei riitä romanttiseksi kiinnostukseksi.

Vaikka otsikko on tökerösti muotoiltu, ap ei ole vaatinut naisia olemaan kiinnostunut hänestä. Tuskin hän täällä on muutenkaan kun ketju on vuosia vanha.

Vierailija
613/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen

Saako mies hakata naisen joka lähestyy? Sehän on vain vittumaisuutta

Vierailija
614/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ilkeitä koska heillä ei ole käytöstapoja. Mies saisi turpiinsa jos käyttäytyisi noin huonosti.

Vierailija
615/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että saat naiselta törkeät pakit tarkoittaa vaan sitä ettet ollut tarpeeksi hyvännäköinen. Sorry!

Koettakaa nyt vihdoin ymmärtää että se on mies joka valitsee naisen ulkonäön perusteella. Naista ei kiinnosta onko mies hyvännäköinen. Se on biologiaa.

Jos väite olisi totta niin yksikään ruokottominkaan petolinnunpersenaamamies ei olisi tahtomattaan yksin.

Ulkonäön takia ei olekaan. Päihteidenkäytön, nepsyongelmien tai vain ihan hirveän käytöksen takia voi ollakin.

Vierailija
616/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat ilkeitä koska heillä ei ole käytöstapoja. Mies saisi turpiinsa jos käyttäytyisi noin huonosti.

Keneltä? Niiltä naisilta, joilla ei ole käytöstapoja? Vai olisiko sittenkin niin, että ne väkivaltaiset hullut jotka vetävät toisia turpiin eivät ole naisia.

Vierailija
617/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen

Saako mies hakata naisen joka lähestyy? Sehän on vain vittumaisuutta

Kertoo sinusta riittävästi, että väkivalta tulee mieleen vaihtoehtona. Ja sinä et varmaan kelpaa naisille kun olet liian kiltti?

Vierailija
618/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se ylimielisyys joskus nuorempana turhautti. Esim. kun baarissa pyrki tekemään tuttavuutta sanomalla ihan vaan moi, niin vastauksena oli painu vi***uun. Mutta jos on tullut baariin, niin voi olettaa, että jotkut haluavat tutustua? Jos haluaa olla rauhassa, voisi mennä vaikka Lappiin.

Mielestäni tässä näkyy tasoteoria käytännössä. Nainen kuvittelee olevansa tasokkaampi, kuin ehkä onkaan. Joten hän voi omasta mielestään solvata alempitasoista miestä kaikin tavoin. Voisko tässä puhua kiusaamisesta? Esim. baarikiusaaminen?

t. nykyisin perheellinen mies

Naisen/miehen tasolla/oletetulla tasolla tms. ei ole väliä vaan kukin valitsee itse seuransa tai yksinolonsa.

Ei. Kiusaaminen toisinpäin kun tupataan tahtomatta pakkoiskemään henkilöä joka ei halua iskijän seuraa.

Vierailija
619/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tyly kenellekään, paitsi kourijoille ym. törkeästi käyttäytyville sanon napakasti että häipyy ja jättää minut rauhaan.

Lähtökohtaisesti minua ärsyttää tuntemattomat miehet jotka tulevat juttusille. Olen naimisissa ja esim. baarissa olen ystävieni kanssa enkä vilkuile miehiä. Meillä on aina hyvät jutut kesken, ja ulkopuolisten keskeytykset häiritsevät. Ehkä omalla kohdallani kyse on siitä, etten hae minkäänlaista kontaktia näihin miehiin, mutta he silti lähestyvät minua, eli eivät osaa lukea tilannetta ollenkaan. Olen silti ystävällinen, mutta annan aina pakit.

Oma lukunsa on sitten rasittavat jankkaajat, jotka eivät ymmärrä ettei seura kiinnosta. Jäävät pahimmassa tapauksessa jaarittelemaan jotain omia juttujaan ja tivaamaan miksi nirppanokalle ei kunnon mies kelpaa.

Miesten iskemiseen myös joskus väsyy, ja jos illan aikana on ollut useampi mäntti ahdistelemassa, niin voi olla että pinna on kireällä siinä vaiheessa kun se kunnollinen mies lähestyy, ja tulee sanottua tavallista tylymmin.

Naisena en muutenkaan välitä siitä että joku tuntematon tulee asiasta tehden juttusille. Parhaat tapaamiset on olleet aina niitä kun vaikka sattumalta on istuttu baaritiskillä vierekkäin, vaihdettu muutama sana ja huomattu että juttu luistaa muutenkin. Jos hyvien juttelutuokioiden jälkeen mies kysyisi olisiko kiinnostusta jatkoille, niin saattaisin suostua, jos olisin sinkku. Sellainen ”mies näkee minut baarissa, seuraa minua ja yrittää iskeä” -tyyppinen skenaario ei oikein sytytä.

Vierailija
620/667 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten on opittava käytöstapoja ja kuinka kohdella naisia ​​hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä