Miksi naiset ovat niin ilkeitä "iskijöille"?
Ymmärrän, että röyhkeät yritykset ovat ärsyttäviä tai se jos mies ei tajua mitä ei tarkoittaa. Itse olen kuitenkin tämän kaiken vastakohta, ujonpuoleinen kaveri js lähestyn naisia sellaisissa paikoissa, joissa lähestyminen kai on sopivaa (bileet, baarit jne.) enkä missään kaupan jonoissa. Olen myös aina erittäin kohtelias ja uskon jos sanotaan ei.
Ehkä teen silti jotain väärin kun niin usein saan niin karut pakit. Välillä huudetaan, että mee pois ja välillä ilmeillään. Tekee aika pahaa ujon kaverin itsetunnolle, kun pitää kerätä rohkeutta muutenkin aika kauan, että uskaltaa lähestyä. Ihan tavallisen näköinen ja omasta hygieeniastani huolehtiva ihminen kuitenkin olen, joten ei mun lähestymistä tarvitsisi sentään henkilökohtaisena loukkauksena ottaa...
Kommentit (667)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:21"]Ymmärrän, että röyhkeät yritykset ovat ärsyttäviä tai se jos mies ei tajua mitä ei tarkoittaa. Itse olen kuitenkin tämän kaiken vastakohta, ujonpuoleinen kaveri js lähestyn naisia sellaisissa paikoissa, joissa lähestyminen kai on sopivaa (bileet, baarit jne.) enkä missään kaupan jonoissa. Olen myös aina erittäin kohtelias ja uskon jos sanotaan ei.
Ehkä teen silti jotain väärin kun niin usein saan niin karut pakit. Välillä huudetaan, että mee pois ja välillä ilmeillään. Tekee aika pahaa ujon kaverin itsetunnolle, kun pitää kerätä rohkeutta muutenkin aika kauan, että uskaltaa lähestyä. Ihan tavallisen näköinen ja omasta hygieeniastani huolehtiva ihminen kuitenkin olen, joten ei mun lähestymistä tarvitsisi sentään henkilökohtaisena loukkauksena ottaa...
[/quote]Meillä Suomessa ei tavata flirttailla. Kiinnostusta osoitetaan vain ihmiselle, joka on itsestä kiinnostava. Naiset opetetaan siihen, että on ihan ok, että he ilmaisevat omaa vapaata tahtoaan ja itsenäisyyttään irtautumalla suoraan miehestä, joka ei naista itseään kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 22:18"]Ap kirjoitat niin kauniisti, että jos käytöksesi on yhtä kaunista, niin varmasti löydät sen ihmisen, joka sinuun tykästyy. Ota rennosti ja ole oma itsesi. Töykeästi vastaavat eivät ole arvoisiasi. Onnea matkaan ja muista, että se oikea voi löytyä aivan muualta kuin ravintolasta.
[/quote]
Tunnetko yhtään millaisia miehiä naiset valitsee? Avaa silmät.
Asiaan vaikuttaa myös, että moni mieskään ei osaa flirttailla. Jos nainen alkaa flirttailla tai edes olla kohtelias, mies ottaa sen "tosissaan" ja alkaa piirittää naista. Small talk puuttuu Suomesta, jota muut länsimaat harjoittavat paljon enemmän. Suomalainen on brutaalimpi. 132
Kun vielä kävin enemmän baareissa, mietin hyvin usein että kyllä, ne on iskupaikkoja joista moni suorastaan olettaa saavansa seuraa. Itse en kaivannut yhden illan juttuja, enkä koskaan lähtenyt baarista kenenkään mukaan enkä ottanut ketään mukaani omaan kotiin. Joskus saattoi käydä niin, että vaihdettiin numeroita ja käytiin parilla treffeillä, mutta yleensä olin baareissa tanssimassa ja pitämässä hauskaa ystävieni kanssa.
Asia ei ole muuttunut, vaikka olen nyt 33-vuotias, naimisissa ja kohta kolmen lapsen äiti. Tai on muuttunut siinä mielessä että käyn baareissa harvoin ja yleensä silloinkin siihen on joku syy: jonkun keikka tai minun oma kuvauskeikkani (eli tällöin olen töissä). Harrastan valokuvausta, ja kuvaan pientä korvausta vastaan paikallisten bändien tai artistien baarikeikkoja. Kamera kaulassa on monelle hyvä juttelun aloitus, mutta nyt täytyy sanoa että kamera naisen kaulassa on monelle miehelle myös punainen vaate ja olen kuullut kerran jos toisenkin suoranaista vittuilua siitä että osaanko laitettani edes käyttää. Ja kun en suostu jatkamaan keskustelua näiden kanssa enkä varsinkaan näyttämään ottamiani kuvia, monesta (humalaisesta) miehestä kuoriutuu varsinainen ääliö.
Mutta siis. Jo parikymppisenä ja edelleen ärsyttää tämä: ihan kuin läsnäoloni yökerhossa tarkottaisi jo itsessään, että minua saa tulla iskemään ja että minun pitäisi olla siitä kiitollinen.
Älkää käsittäkö väärin. Minulle saa tulla juttelemaan, mutta minulla on täysi oikeus sanoa että ei kiitos tai että nyt riittää tämä jutustelu, vaihdan muualle. Joskus olen joutunut olemaan todella tyly, yleensä riittää "ei kiitos". Mutta tässä on se ongelma, että kun nyt olen nainen ja ihan nätti sellainen ja olen vielä yökerhossa ja saatan olla siellä hetken jopa ihan yksin, niin siellä on paljon miehiä joille pelkkä hymy on lupaus jostain johon en koskaan ole suostunut enkä suostu. Niinpä se voi mennä todella hankalaksi. Hymytön nainen on tyly jo itsessään ja tässäkin ketjussa ties miksikä haukuttu prinsessa. Mutta jos hymyilee, on se joillekin jo antamiseen liittyvää.
Kenelle sitten "armollisesti" suostun juttelemaan? Asiallisen näköiselle, asiallisesti pukeutuneelle, miellyttävällä ulkonäöllä (voi olla ihan mitä vaan, Hunksit kiertäisin kaukaa jos iskemistä harrastaisin) varustetulle miehelle/naiselle joka ei ole liian humalassa. Onko tässä todella joillekin joku ongelma? Jos mies saa valita, kenen naisen valitsee iskukohteekseen, nainen saa valita kenelle vastaa jos vastaa.
Jos joku on automaattisesti tyly, niin sitten hän on. Se ei ole kohteliasta ja se voi kertoa huonosta itsetunnosta mutta silti. Kenenkään ei tarvitse siellä baarissa tai missään jutella kenenkään kanssa jos ei halua.
Koska useat miehet eivät usko kiltillä torjumisella ettei kiinnosta, vaan jäävät siihen elättelemään toivoja :( pitää olla vähän ilkeä ja tehdä selväksi ettei kiinnosta, että lähtee pois.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 04:38"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:00"]Naiset on ulkomailla yleensä kohteliaampia kun heitä lähestyy. Johtuuko eksoottisuuslisästä, että suomipoika on eksoottinen ulkkis vai Suomessa naiset vaan tylympiä? [/quote] Tai sitten suomalainen mies käyttäytyy ulkomailla kohteliaammin kuin Suomessa? Monestihan sitä peilaa paikallisten käytöstä ollessaan itse vieraalla maaperällä kylässä. Ja ulkomaalaiset miehet ovat monesti huomattavasti kohteliaampia naisille kuin miehet Suomessa.
[/quote]
Juu, tästä syystä ulkomaiset miehet ei koskaan ahdistele suomalaisia naisia, koska ovat aina niin kohteliaita.
Jos joku selkeästi minua rumempi ja alempitasoinen mies yrittää iskeä, niin reaktioni on juuri selän kääntäminen tms. Se vaan on loukkaavaa miehen taholta, että kuvittelee hänellä olevan mahdollisuuksia minuun. Jos samantasoinen mies iskee, niin juttelen tai vastaan ystävälleisesti. Eli ap:n ongelma on, että hän juttelee liian kauniille naisille. Alenna rimaa, niin saat paljon paremman vastaanoton!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 10:00"]
Koska useat miehet eivät usko kiltillä torjumisella ettei kiinnosta, vaan jäävät siihen elättelemään toivoja :( pitää olla vähän ilkeä ja tehdä selväksi ettei kiinnosta, että lähtee pois.
[/quote]
Useiden naisten ei on ehkä, ehkä on kyllä ja suora kyllä on superharvinaisuus. Tämän takia useat miehet ei usko kiltilsti torjumista koska kokemus on osoittanut että se "ei" onkin usein se "ehkä". Kuten tässäkin ketjussa eräskin nainen on suoraan todennut. Lopettakaa naiset mind fuck - pelien pelaaminen niin stalkkaaminenkin vähenee.
Naiset nyt vaan on noin julmia. :(
Se lienee testi. Jos et sitä selvitä, ei susta olis perheenpääksikään.
No silloin saatan sanoa rumastikin, jos tulee tanssilattialla taakse hinkuttamaan tai ei usko ensimmäisellä kerralla. Joskus jos illan aikana tämmöisiä ääliöitä on ollut useampikin, niin saattaa vahingossa olla tyly jollekkin kohteliaallekin tyypille. Ihan vaan koska vituttaa jo valmiiksi ja oletus on että lisää ääliöitä pukkaa.
Tosin mä en ymmärrä miksei miehet nykyään kysy että voinko tanssia sun/teidän kanssa. Aina vaan ängetään siihen viereen ja pahimassa tapauksessa koitetaan vielä lääppiä.
Toisaalta en myöskään tiedä miten ilmaista miehille että juttuseura ok, mutta olen varattu eikä muuten kiinnosta. En haluaisi mitään turhia toiveita antaa ystävällisellä käytöksellä ja tuntuu hölmölle heti vain sano että olen varattu, jos joku kysyy mitä kuuluu tms.
Yrität liikaa tasosi yläpuolella olevia naisia?
Vo kun joku tulìsikin iskemään. Olisin niin otettu etten sanoisi pahasti.
Valitettavasti saatan olla välinpitämätön vaikka olisit kuinka komea tai kohtelias. Olen itse vaan niin ujo etten tiedä miten vastaisin komean miehen iskuyrityksiin tai mihinkään muuhunkaan.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:27"]Yrität liikaa tasosi yläpuolella olevia naisia?
[/quote]
No en tiedä mistään tasoista, en tykkää lajitella ihmisiä lokeroihin. Hyvin erilaisia naisia olen lähestynyt, mutta jos ovat minua "parempia" niin silti olisi mukava jos saisivat sanottua "ei kiitos" sillä tavalla, ettei kysyjän tarvitse itkeä itseään uneen. :(
AP
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:30"]Valitettavasti saatan olla välinpitämätön vaikka olisit kuinka komea tai kohtelias. Olen itse vaan niin ujo etten tiedä miten vastaisin komean miehen iskuyrityksiin tai mihinkään muuhunkaan.
[/quote]
Ei kai välinpitämättömyydessä mitään pahaa ole. En mä niin täynnä itseäni ole, että olettaisin kaikkien naisien antavan 100%:n huomionsa mulle eli jollekin tuntemattomalle vain, koska satuin lähestymään häntä, mutta sellainen harkittu ilkeys virne naamalla tuntuu tosi pahalle.
Silloin harvoin, kun pääsen baariin niin haluan viettää hauskaa omien ystävieni kanssa enkä horista joutavia tuntemattomien miesten kanssa, kun se ei kuitenkaan johda mihinkään; kotona on jo perhe.
Tuhlaa vaan turhaa molempien aikaa eli torjun kaikki miesten lähestymisyritykset (tosin kohteliaasti, sitten vasta rumasti jos ei usko).
Et usko kerrasta eitä, vaan jäät siihen länkyttämään loputtomiin kuvitellen väsyttämällä saavasi.
Miksi eivät olisi? Muillakin aloilla huipulla nousee keltainen neste päähän. Miksei siis parinvalinnan huipuillakin.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 21:27"]
Yrität liikaa tasosi yläpuolella olevia naisia?
[/quote]
Yksikään nainen ei ole edes normimiehen tasolla.