Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä ton akan sais tajuamaan et lopettaa ton nalkutuksen?

Vierailija
18.08.2009 |

Aikuiselle ihmiselle on ilmeisesti vain yksi tapa toimia?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä voi kuoriutua jopa hymyilevä ja ystävällinen nainen, kun alat miellyttää sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän leluja lapsena ja nekin puisia?

Oikeasti kannattaa ehkä kysäistä että mikä nyppii, jos puhetyyli on jatkuvaa nalkutusta. Joillekin naisille tuntuu jääneen ainoaksi puhetavaksi valittaminen, eivät ehkä itse edes huomaa sitä.

Joskus valittaminen on varmaan ihan aiheellistakin, ainakin naisen mielestä, mutta on vakavan keskustelun paikka, jos nainen näkee miehessä satoja vikoja mutta mies ei huomaa itsessään yhtäkään. Tai toisinkinpäin tietysti, voi mieskin nalkuttaa.

Vierailija
4/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aina ne akat

Vierailija
5/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuuntelee toista.

Vierailija
6/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nalkutus tyhjästä synny. Tangoon tarvitaan kaksi.

Vierailija
7/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän auttoi, kun sanoin ettei nalkuttava ukko ole kovin kiihottava.

Itse ei pistä tikkua ristiin, mutta katsoo kyllä asiakseen kaikesta kommentoida ja moittia. Pahin nalkuttaja mitä on nähty! Tekis mieli aina ottaa olut tai pari kun alkaa turpaläpi käydä. Ja täytyy sanoa, että jotenkin olen alkanut ymmärtää niitä vaimonhakkaajia. Jollainhan se suu pitäisi saada kiinni.

Joten ymmärrän ap:n tunteet. Nalkutus on syvältä!

Vierailija
8/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän auttoi, kun sanoin ettei nalkuttava ukko ole kovin kiihottava.

Itse ei pistä tikkua ristiin, mutta katsoo kyllä asiakseen kaikesta kommentoida ja moittia. Pahin nalkuttaja mitä on nähty! Tekis mieli aina ottaa olut tai pari kun alkaa turpaläpi käydä. Ja täytyy sanoa, että jotenkin olen alkanut ymmärtää niitä vaimonhakkaajia. Jollainhan se suu pitäisi saada kiinni.

Joten ymmärrän ap:n tunteet. Nalkutus on syvältä!

Peesi, lukuunottamatta vaimonhakkaja-kohtaa.

On se niin mukavaa, että vaikka miestä odottaisi kotiin tullessa siisti koti, tyytyväinen lapsi ja lämmin ruoka niin ainoa mainitsemisen arvoinen asia on tyyliä vartin verran keittiönpöydällä ollut mehupurkki. Ja kaikki herran päivän aikana kokema paska on minun syytäni.

Vierailija
9/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä otin nalkuttajasta eron, ja sama nalkutus vain jatkuu, vaikka mitään syytä ei enää olisikaan. Jos halua valittaa, aina se syy löytyy - tämä on vähän kuin stalinistinen oikeudenkäynti.

Vierailija
10/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kerro mistä nalkuttaa ja miksi?

Vierailija
11/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydä tai vaihtaa se tuolla nettiautossa.

Vierailija
12/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihteeksi tekisit asian eteen jotain, ei ne nalkuttavat akat yht`äkkiä synny, kyllä siinä on saamattomilla miehillä(umpi-itsepäisillä)osansa.

Kyllä mua ainakin ketuttaa sanoa miehelle kokoajan samasta asiasta, ei vaan muutu asiainhoito paremmaksi, ei.

Vierailija
14/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. nalkuttaa vuodesta toiseen että ei saisi jättää likaisia astioita lojumaan pitkin kämppää toisen siivottavaksi, niin se on ihan eri asia kuin nalkuttaa jostain sellaisesta asiasta jota toisella oikeasti ei ole velvollisuutta tehdä. Esim. että "mikset hanki parempaa työtä" tms.

Vierailija
15/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kaikki ei aina ole nalkutusta. Meillä voi mies tulkita asian nalkuttamiseksi, vaikka itse en ole tarkoittanut asiaa niin. Lieneekö johtuvan siitä, että hänen oma äitinsä on ihan aidosti nalkuttava tapaus, ja on sitten oppinut, että kaikki mitä nainen sanoo, on nalkutusta. Itse voin rehellisesti sanoa, että nalkutan kyllä melkoisen harvoin. Asioista voin sanoa, mutta en nalkuta.

Vierailija
16/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut monella tutulla naisella olevan tollanen nalkutus-ongelma. Siis jokaikinen päivä katsellaan tätä maailmaa niillä pirun negatiivísilla laseilla. Mikään, ei mikään, koskaan aiheuta mitään positiivisia tuntemuksia tai ajatuksia. Ja siis näillä naisilla on kuitenkin ihan päällisin puolin kaikki asiat ihan hyvin! En yhtään ihmettele miksi niin moni mies pettää tai tulee avioeroja, kun miehet eivät kuule näiltä kotiäideiltään yhtään positiivista kommenttia!

Ksnnattaa kattoa aina ekana kuitenkin peiliin ja miettiä miksi ihan oikeesti nalkuttaa! Koska on esim. viimeksi sanonut puolisolle jotain positiivista tai tuntenut positiivisia tunteita? Muuttakaa nalkuttajat ensin omia toiminta- ja reaktiotapojanne ja jos se ei auta, niin sen jälkeen vasta kannattaa miettiä miten se toinen voisi muuttaa itseään!

Vierailija
17/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis aikuista miestä lopettamaan tuota nalkutusta. No meidän perheessä on sukupuoliroolit muutenkin sekaisin. Mies korjaa mun vaatteita lattialta ja minä vonkaan seksiä. Huoh!

Vierailija
18/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä negatiivinen vai positiivinen ihminen. Opin tämän itse kantapään kautta. Siperia opettaa.

Nalkuttaja on siis aina nalkuttaja, oli syytä tai ei. Kannattaa tarkastella tätä positiivisuus-negatiivisuus -aspektia parinvalinnan yhteydessä.

Vierailija
19/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaana? :))))))))))

Sorry, mitään ei ole tehtävissä, usko minua!

Vierailija
20/27 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pessimisti joka pelkää aina pahinta. Negatiivisuus leviää ympäristöön kuin myrkky, nalkuttava negatiivinen puoliso on kuin kiviriippa. Minä taas ymmärrän hyvin että sellaisten puolisot lipsahtavat sivusuhteisiin, sitä kun on otettu jo siitä kun joku puhuu kuin normaalille ihmiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan