Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä ton akan sais tajuamaan et lopettaa ton nalkutuksen?

Vierailija
18.08.2009 |

Aikuiselle ihmiselle on ilmeisesti vain yksi tapa toimia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina löytyy jotain valittamisen aihetta ja jos sanon jotain vastaan, niin kysyy miksi aina valitan:( Nalkuttaa myös lapsille ja hänessä itsessään ei ole koskaan mitään vikaa.

Avioero on jo lähellä. Asuntoa katselen.

Vierailija
22/27 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sitä narisemista löytyisi aina, jos olisi ne nega-lasit päässä, mutta suurpiirteinen ajattelu auttaa. Mies näkee asiat toisella tavalla kuin minä ja ei minulla ole oikeutta kuvitella, että minun ajatteluni on ainoa oikea. Esimerkiksi mikä oikeus minulla on päättää, että sukkien pitää olla heti pyykkikorissa? Eikö miehellä ole oikeus päättää, että meidän perheessä sukat menee vasta koriin vasta päivän lattiaoleilun jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista on luonnevikaisia, eli kasvaneet jotenkin väärän malliseksi yläpäästään. Lääkkeille ja psykoterapialle olisi tosiaan tarvetta.

Eihän tämä yksin naisten pulma ole, vaan moni mieskin lienee samalla tapaa ongelmainen. Oma kokemukseni on vain yksipuolinen, sillä olenhan ollut vain naisten puoliso enkä osaa muusta mitään kertoa.

Oma vaimoni on melko paha nalkuttamaan. Mutta tiedän, että on olemassa vieläkin kauheampia. Tässä muutama juttu:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/15/viestiketju/1745143/vain_miehet…

Vierailija
24/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten kenessä on se suurin vika ja missä päässä, mutta näen tämän luonnon normaalina kiertokulkuna. Jossain vaiheessa mies vaan käy pännimään.

Vierailija
25/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo alkaa tuntua kivalta kaikki muukin kotona.

Halit mennen tullen, kehut ja pusut.

Villiä seksiä saunassa, pöydällä, petissä..

Oikeesti ihan eri meininki sen jälkeen.

Vierailija
26/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensin kai pitäisi ylipäätään määritellä sana "nalkuttaa".

Vierailija
27/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin, äitini osaa nalkuttaa ihan tyhjästä isälleni. Aivan turhaan, koska olen vieressä ollut kuuntelemassa.

Ei vaan osaa olla ärisemättä, vaikka isäni ei kertakaikkiaan olisi tehnyt mitään ihmeellistä pitkiin aikoihin.

Osa tyypeistä vaan on sellaisia. Aina osaavat valittaa ihan tyhjästä, on se tullut huomattua.

Lehtien palstoillakin sen näkee. Jotkut antavat palautetta turhasta, se vikiseminen on kuitenkin aivan tyhjänpäiväistä.

Ottakaa rennommin, ei kaikesta tartte aina valittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän