Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

36v nainen ilman ammattia.

Vierailija
18.08.2009 |

Olen 36v nainen ilman ammattia.Monta koulua olen koittanut mutta lukupääni ei riitä.En ole koskaan ollut työelämässä työllistämispätkiä lukuunottamatta.En haluaisi olla kotona mutta ilman ammattia ei töitä saa.Mitä tekisit jos olisit minä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät huoli niihinkään töihin olen yrittänyt.Tässä kaupungissa tälläkin hetkellä vain 1 siivoojan paikka auki eivätkä minua huolineet.

Vierailija
2/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmat koulut eivät vaadi mitään lukupäätä pelkkä perse riittää, epäilenkin että sinulta puuttuu perseestä kyky olla paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa tiukkaa... en keksi muita.

Vierailija
4/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
5/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ootellessa tekisin vaikka vapaaehtoistyötä sairaalassa, lasten tai vanhusten parissa... ei tulisi aika pitkäksi.

Vierailija
6/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut vuosien varrella hakemuksia joka paikkaan.Tällä hetkellä kotitöitä piisaa kun on 10kk vanha poika mut en haluaisi aina miehen siivellä elää.Lisäksi mies jää nyt lomautetuksi joten töitä olis löydyttävä.Ja lukioo olen 2krt yrittänyt kauppista 2krt yms.kouluissa en vaan pärjää.

Vierailija
7/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse tosiaan älystä? onko sinulla oppimisvaikeuksia, tarkkaavaisuuden kanssa ongelmia tms.? Jos ei saa peruskoulutusta edes suoritettua vaikka haluaa, "vika" voi olla jossain muussakin kuin älyssä. Oletko masentunut, ahdistunut - voiko vika olla mielialassa?

Minusta olisi ensiarvoisen tärkeää selvittää, mikä mättää.

Miten olet pärjännyt työllistämistöissä?

Voisitko ryhtyä perhepäivähoitajaksi - kykenetkö ottamaan vastuuta useammasta lapsesta yhtäaikaa, miten pärjäät käytännön hommissa siis?

Vierailija
8/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että mielenterveyteni on sellainen etten pärjää.Hoitolapsia en voi ottaa.

Vierailija
9/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista hankkia työpaikka ja koulutus oppisopimuksen kautta. Saisit opit käytännössä ja sitten vain teoriapätkiä (alasta riippuen) koulunpenkillä?

Vierailija
10/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysellyt työpaikoilta oppisopimus paikkaa mut eivät huoli mua oppisopimukseen.

Vierailija
11/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin itselläni on kälyinen merkonomin tutkinto joka on suoritettu peruskoulun jälkeen. Ei sillä tee yhtikäs mitään. Kotona olen ollut koulun jälkeen vuositolkulla lasten kanssa. Itse asun kylläkin isossa kaupungissa joten siivooja töitä on löytynyt jos töitä on halunnut tehdä.

Nyt olen aloittanut vastikään lähihoitajakoulutuksen pk-pohjalta. Siellä riittää töitä ja iästä on pikemminkin hyötyä kuin haittaa. Meidän luokalla (nuorisoaste) on muitakin yli 30-kymppisiä; on alan vaihtajia ja meitä kotiäitejä sekä ihan sellaisia joilla ei ole mitään aiempia koulutuksia ja joilla takana työttömyyttä ja satunnaisia työllistymisjaksoja työkkärin rahoilla.

Vierailija
12/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutusneuvojalla.

Vierailija
13/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen 2krt hakenut lähihoitajakouluun mutta valintapsykologi sanoi ettei luonteeni sovi alalle ettei minun kannata sinne hakeutua eli en saa sitä opiskelupaikkaa.

Vierailija
14/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylioppilas, jolla opinnot jääneet kesken; päätä mulla kyllä olisi, mutta töitä ollut niin paljon etten ole jaksanut työn ohessa opiskella. Sitten opiskelen kun lapset ovat vähän isompia.

Vierailija
15/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista normaalia ihmistä ole olemassakaan joka ei amista pääse läpi jos haluaa.

Vierailija
16/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisuomessa.Olen käynyt keskustelemassa eivät osaa auttaa.

Vierailija
17/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusta oma yritys. Hanki erityisosaamista, siihen ei koulua tarvita.

Vierailija
18/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo.En uskalla yritystä perustaa kun en mitään osaa.

Vierailija
19/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitse joku helppo ja yksinkertainen ala, jossa ei tarvita niinkään kirjaosaamista.

Vierailija
20/24 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reuman ja skolioosin takia ei oikein raskaat fyysiset työt sovi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi