Mikä on pisin aika, jonka olet ollut erossa puolisostasi?
Kommentit (24)
Pitempään emme ole olleet erossa 20 vuoteen.
Mies oli kertausharjoituksissa jossain pöpelikössä.
Sillä aikaa koin täällä yksikseni keskenmenon ;((
Kaksi lasta hääri onnkesi ympärillä jo ennestään.
mies kävi vanhempiensa luona. Naimisissa ollaan oltu jo kohta 15v.
Ja kyllä nautin joka minuutista, koska lapsetkin olivat poissa. Omaa aikaa parhaimmillaan!
Sen lisäksi armeeja-aikana max 2 vkoa kerrallaan ja muutoin korkeintaan 4 päivää.
kun asuttiin satojen kilometrien päässä toisistamme.
Yhteen muuttamisen jälkeen ollaan oltu 1 viikko erossa, kun mies oli isänsä kanssa Norjassa kalalla.
Ei käy ikinä missään! Haluaisin joskus olla yksin!
2,5 vuorokautta, mies kävi työmatkalla Saksassa. Puhelinmaksut tais olla monta kymppiä siltä ajalta ;-)
olin pakollisessa harjoittelussa toisella puolella suomea.. ja jatkui vielä tapaamisen jälkeen saman verran.. yhteiseloa 3 v
Mies oli pyynnöstäni laskettelumatkalla.
Olin inter raililla ystävän kanssa; mies töissä kotimaassa.
Olin työharjoittelussa eri paikkakunnalla ja samaan syssyyn lomalla tyttöporukalla. Sillon oltiin oltu yhdessä vajaa vuosi, nyt yhteistä elämää takana 10 vuotta.
Mieheni oli käymässä kotimaassaan. Hän on itseasiassa siellä tällähetkelläkin. Lähti joulukuun alussa ja tulee helmikuun lopussa takasin.
jolloin pisin aika pois kotoa kerralla oli kuusi viikkoa. Tuntuivat pitkiltä. Nyt on kolme viikkoa matkoilla.
oli seurusteluaikana intissä pisimmillään 3 viikkoa kiinni :-) Tuon pidempään ei olla oltu erossa, yhdessä 16 vuotta.
Ulkomaan työkomennus, pääsi välillä sentään työmatkoille Suomeen.