Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero edessä erilaisten seksitarpeiden takia?

Vierailija
18.08.2009 |

Kurjaa mutta ei ylllättävää..... Meillä mies on aina ollut halukkaampi osapuoli; mikään määrä seksiä ei ole riittävästi tai ei ainakaan se määrä, mihin minä olen halukas tai suostuvainen..... Nyt sitten mies mököttää toista viikkoa putkeen ( työmatkan, oman sairastamisen ja lapsen sairastamisen takia on ollut toista viikkoa tosi hiljaista petipuuhissa) ja eilen sai itsestään ulos että hänellä on on kriisi kun on tajunnut ettei seksielämä ikinä tule olemaan tyydyttävää ja tilanne menee aina vain huonommaksi. Mitä siihen voi sanoa? Kun ei seksi kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Väsymys on yksi osatekijä; itselläni on vaativa työ, jossa ei ikinä tee tarpeeksi + omasta mielestäni vastaan liian suurelta osin kaikesta kotihommasta. Mies kyllä remontoi harrastuksekseen mutta kaikki kaupassakäynti, ruoanlaitto, pyykkihuolto, siivous ja muut juoksevat asiat ovat minun hoidossani. Mies on lapsille loistava ja osallistuva isä, mutta kotihommien suhteen sekä laiska että meillä ei kriteerit esim. vaadittavan siivoustason osalta mene ollenkaan yhteen. Iltaisin olen yleensä niin rättiväsynyt ja univelkainen ettei seksi tosiaankaan innosta.

Mitä olisi ratkaisuksi?

Erota -iso asuntolaina eikä nyt kannata myydä taloa-

käskeä mies ostoseksiin -kävisi minulle muuten jos ei olisi tautiriskiä-

Antaa vapaus ulkopuoliseen (seksi)suhteeseen -ei tunnu kivalta ajatukselta -

levittää haaroja päivittäin -ei tunnu sekään kivalta kun ei kerta kaikkian huvita-

käskeä mies harrastamaan sooloseksiä - ei ilmeisesti riitä hänelle-

Inhottava umpikuja :(

Kommentit (323)

Vierailija
121/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuun oli keskimäärin 1-3krt puolessa vuodessa ja nyt mielettömän usein. olen tyydytetty... kaikin puolin ja paljon paremmin on asiat toisellakin puoliskolla.

Vierailija
122/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuun oli keskimäärin 1-3krt puolessa vuodessa ja nyt mielettömän usein. olen tyydytetty... kaikin puolin ja paljon paremmin on asiat toisellakin puoliskolla.

Voiko tämä olla todiste siitä, että mieskin on kehittyvä olento?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri näin osoitan nykyään miten häntä arvostan ja kerron sen, käyn aina lenkillä hänen kanssaan kun pyytää ja toisinaan "kannustan" (en patista) lähtemään kävelylenkille kanssani (haluaa hieman keventää). Osallistun kodin ylläpitoon huomattavasti enemmän kun aiemmin. ja pyrin järjestämään hänelle omaa aikaa (lapsista ja kodin hoidosta) jottei olisi niin väsynyt.

ja kyllä on kannattanut todellakin.

Vierailija
124/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan maailmanhistorian ainut mies, joka on ymmärtänyt tuon yhtälön. Eli mitä enemmän vaimolla on omaa aikaa, niin sitä enemmän hän jaksaa harrastaa miehensä kanssa muutakin kuin keittiön pesua. Ja tuo ei siis tarkoita, että kotitöillä ostettaisiin seksiä, vaan että annetaan vaimollekin jotain arvoa ja hetki omaa rauhaa.

Kerrothan tuota ilosanomaa ympärillesi...

Vierailija
125/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en taida kertoa... meinaan nyt vaan nauttia, koska uskon ettei aurinko enää laske edes talvella vaikka olisi ulkona kuinka pimeää. :D

Vierailija
126/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei halut kohtaa. Ei sitten millään. Minulle kerta kuukaudessa, tai kahdessa, olisi jollain tapaa siedettävä tahti. Ei yhtään enempää. Mies taas haluaa vähintään kerran päivässä.

Minua AHDISTAA se vonkaaminen, kinuaminen ja marttyyrius, jonka saan osakseni kun seksiä ei ole. tuo vonkaaminen saa aikaan sen, että haluan yhä vähemmän, sillä ahdistun tästä kinuamisesta.

En tiedä mitä tehdä. Oravanpyörässä ollaan.

Vierailija
127/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua AHDISTAA se vonkaaminen, kinuaminen ja marttyyrius, jonka saan osakseni kun seksiä ei ole. tuo vonkaaminen saa aikaan sen, että haluan yhä vähemmän, sillä ahdistun tästä kinuamisesta.

En tiedä mitä tehdä. Oravanpyörässä ollaan.

annat miehen käydä vieraissa. Sitten miehen ei tarvitse vongata sinulta eikä sinun ahdistua.

Vierailija
128/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on nyt hieman enemmän, (noin 4 kertaa/vuosi aiemman 0.5/vuosi sijasta) mutta en vieläkään voi seksuaalisesti hyvin.

Muuten kyllä, sillä elämästäni puuttuu nyt kokonaan jatkuva ja nöyryyttävä torjutuksi tuleminen, joka nakersi itsetunnon täysin rei'ille.

Talo pysyy pystyssä ilman naistakin, ja lapset asuvat luonani puolet ajasta, joten valinta oli kaikin puolin hyvä.

En tiedä mitä ex-vaimon seksielämälle kuuluu - toivon vain että löytää tai on löytänyt ihmisen, joka pystyy pitämään hänet tyytyväisenä.

Sen voin sanoa, että moneen kertaan rummutettu "seksielämä paranee synnytysten jälkeen" on oman ystäväpiirini perusteella jonkun väestöliiton propagandistin kehittämä julma vitsi. :D

Vierailija
129/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin meillä myös oli tilanne jossa elettiin noin 6h eri rytmissä vaimo heräsi 6 aikoihin ja nukkumaan 22 uutisista itse heräilin 10 aikoihin ja nukkumaan 3 aikoihin.

mukautin omaa rytmiäni siten että saan vaimolta hoitoa helposti aamuisin 6 aikaan ennen ylös nousua (90% suuseksiä) ei ole väsynyt. Päivät on todella lepposia kun mulle sopii kaikki kun ei yhtään kiristä. (ei tietenkään joka aamu näin)

Vierailija
130/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...asia menee just päin vastoin =/ Minä (naisena) haluan joka päivä! Ja minä olen se "kerjäävä" osapuoli! Saan mieheltäni loistavaa seksiä ja ainakin pari kertaa viikossa...valitettavasti haluaisin sitä päivittäin! Monta kertaa minä olen ajatellut eroa, mutta en oikeasti halua vaihtaa miestäni! Olen siis päättänyt, että jos miestä häiritsee se, että tyydytän itseni (kun tekee liikaa mieli ja en saa häneltä), niin hän voi mennä sit sohvalle nukkumaan =) Minä hoidan meillä oman työni ja kaikki kotityöt! Mies vain työnsä ja pyydettäessä kotitöitä...Mutta tämä on asia mihin olen tyytynyt! En halua painostaa häntä, koska ei kiukuttelu ole kivaa puolin tai toisin. Saan mieheltäni paljon hellyyttä ja hän on muuten täydellinen mies! Ja onhan se sooloilu ihan kivaa =)

Vierailija
131/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei halut ihan kohtaa, mies haluaisi jatkuvasti, minä ehkä kerran viikossa..eletään rankinta pikkulapsiaikaa kolmen alle nelivuotiaan kanssa. Meillä on tämmöinen sanaton sopimus että lasten nukahdettua mies saa suuseksiä melkeimpä aina halutessaan ja mua mies taas hieroo, rapsuttelee, silittelee ja pitää muutenkin hyvänä paljon koska rakastan hierontaa, kosketusta ja hellyyttä:) Varsinaista seksiä on sitten noin kerta viikkoon, pikapanoja lisäksi harvakseltaan jos sopiva hetki tulee. Tämä toimii meillä, molemmat saa mitä tarvitsevat:)

Vierailija
132/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seksi tulee aina ennen kotitöitä. Jos toisen tekee mieli niin silloin likaiset astiat saa jäädä altaaseen tai pyykit koneeseen. Tämä oli ihan yhteinen sopimus molempien halusta. En muutenkaan ymmärrä kuka saa kotitöihin kulumaan 7 tuntia päivässä, mieluummin me eletään vähän siivottomammin jos sillä tavalla jää enemmän aikaa ja halua harrastaa seksiä.

Vierailija
133/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin minkä ihmeen vuoksi antaisin vaimolle vielä hellyyttä.

Vierailija
134/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette väärän ihmisen kanssa yhdessä jos seksi ei kiinnosta yhtään tai kovinkaan usein (jätetään tästä frigidit pois- niitäkin on). Itse olen eronnut ja löytänyt elämääni rakkauden jonka kanssa voisin viettää sängyssä kaiken ajan. Muutkin asiat sujuvat mutta rakkaus, seksi ja läheisyys ovat elämän parasta antia minun mielestäni. Ehkä ette ole oikeasti edes rakastaneet puolisoitanne jos seksi tuntuu uhraukselta.Olen siis nainen ja juu on lapsia ja arjen velvotteita myös. Parasta elämässä on orgasmi rakkaan sylissä.

Vierailija
135/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukauden ajan. katsotte sitten tilanteen uudestaan. Jos on kyse siivoustasosta niin ehkäpä voisit tyytyä vaatimattomampaan tasoon mieluummin kuin erota?

Vierailija
136/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tämä ketju taitaa osua aika arkaan paikkaan, miksiköhän?

Vierailija
137/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäinhän me täällä luemme paskiaismiehistä, jotka ovat löytäneet itselleen naispyhimyksiä. Minusta ei ole mitenkään omituista, että se suuri vika on vain toisessa osapuolessa.

- "Tässä tapauksessa vika oli naisessa" (sanamuoto jotakuinkin tuo)

ja

- Meidän pariterapiassamme ei sanottu, että TEILLÄ on tässä vuorovaikutusongelma. Meidän terapiassamme suositeltiin naiselle YKSITYISterapiaa.

Vierailija
138/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin takaisin, kuten lupasin. :D

Minulle riittää parisuhde-elämä joksikin aikaa, ja elelen yksin aivan omasta tahdostani. Katsotaan asiaa uudestaan muutaman vuoden kuluttua. Ehkä sitten taas kiinnostaa - tai sitten ei.

Ja kyllä - mielenkiintoinen keskustelu.

En muuten kadu lainkaan sitä, että otin eron - saan tällä hetkellä riittävästi läheisyyttä lapsiltani, enkä aio ottaa naista täyttämään jonkinlaista määrittelemätöntä tyhjiötä.

Jos haluaisin seksiä useammin, laskisin vain rimaa, sillä tarjokkaita kyllä olisi. Vaan tahdon olla yksin ihan omasta tahdostani.

eksän vika -korttia heiluttava ei ole kuitenkaan onnistunut luomaan itselleen sitten niin minkäänlaista toimivaa parisuhdetta sen jälkeen. Että mistäköhän se kertoo? Ai niin joo, taas on tarjonnan vika!

Vierailija
139/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ymmärtämään miten voi olla niin ihmeen vaikeata huomioida aviopuolison primääritarpeen tyydyttäminen. Ei se nyt niin vaikeata ole antautua vaikka 2-3 kertaa viikossa vaikkei itse niin kauheasti haluaisikaan. Jos siitä toiselle tulee hyvä mieli ja suhde pysyy kasassa niin enkä kannattaisi sen verran venyä. Seksi on osa normaalia parisuhdetta joten sinä se tässä outo olet eikä miehesi!

Vierailija
140/323 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin takaisin, kuten lupasin. :D Minulle riittää parisuhde-elämä joksikin aikaa, ja elelen yksin aivan omasta tahdostani.

Sellaisen vinkin voisi kyllä antaa tässä jo vaiheessa, että aika monelle naiselle tää selitys että "avioliittoni oli perseestä koska frigidi mielenterveysongelmainen exäni ei antanut koskaan ja minulla ei ollut osaa eikä arpaa ongelmiimme" kääntyy fiksun naisen mielessä hyvin nopeasti sanoiksi juokse niin kauan kuin voit ja niin kauas kuin voit.