Ero edessä erilaisten seksitarpeiden takia?
Kurjaa mutta ei ylllättävää..... Meillä mies on aina ollut halukkaampi osapuoli; mikään määrä seksiä ei ole riittävästi tai ei ainakaan se määrä, mihin minä olen halukas tai suostuvainen..... Nyt sitten mies mököttää toista viikkoa putkeen ( työmatkan, oman sairastamisen ja lapsen sairastamisen takia on ollut toista viikkoa tosi hiljaista petipuuhissa) ja eilen sai itsestään ulos että hänellä on on kriisi kun on tajunnut ettei seksielämä ikinä tule olemaan tyydyttävää ja tilanne menee aina vain huonommaksi. Mitä siihen voi sanoa? Kun ei seksi kiinnosta, niin ei kiinnosta.
Väsymys on yksi osatekijä; itselläni on vaativa työ, jossa ei ikinä tee tarpeeksi + omasta mielestäni vastaan liian suurelta osin kaikesta kotihommasta. Mies kyllä remontoi harrastuksekseen mutta kaikki kaupassakäynti, ruoanlaitto, pyykkihuolto, siivous ja muut juoksevat asiat ovat minun hoidossani. Mies on lapsille loistava ja osallistuva isä, mutta kotihommien suhteen sekä laiska että meillä ei kriteerit esim. vaadittavan siivoustason osalta mene ollenkaan yhteen. Iltaisin olen yleensä niin rättiväsynyt ja univelkainen ettei seksi tosiaankaan innosta.
Mitä olisi ratkaisuksi?
Erota -iso asuntolaina eikä nyt kannata myydä taloa-
käskeä mies ostoseksiin -kävisi minulle muuten jos ei olisi tautiriskiä-
Antaa vapaus ulkopuoliseen (seksi)suhteeseen -ei tunnu kivalta ajatukselta -
levittää haaroja päivittäin -ei tunnu sekään kivalta kun ei kerta kaikkian huvita-
käskeä mies harrastamaan sooloseksiä - ei ilmeisesti riitä hänelle-
Inhottava umpikuja :(
Kommentit (323)
tuo 'antautuminen' ilman että haluaisi? ...mitä se edes on ja millainen mies haluaa että nainen asettuu hänen käytettäväkseen ilman minkäänlaista halua?
tai muunkaanlainen, niin erotkaa niistä miehistänne, älkääkä kiduttako toista ihmistä.
koska aina tietää että se sohvalla viereen ottaminen tai hartioiden hieronta aina siis ihan aina, johtaa haarojen kourimiseen tai tissistä puristamiseen ja sitten vonkaamiseen kun minä olin niin kiltti ja hieroin hartioita, saamko seksiä.
Se on helvetillinen kierre josta ainakaan minä ja ex ei löydetty ulos pääsyä, jossain vaiheessa tahtokin siihen loppui.
Jep. En ole kuullut yhdestäkään miehestä, jolla olisi orgasmiongelmia. Joten hoitakaapa tytöt itsenne kondikseen.
Eipähän tarvitse rypeä itsesäälissä, kun tietää mistä kiikastaa.
Eipä siinä mitään, jos tämä tietoisuus sit lämmittää tarpeeksi.
Jos nainen ei saa orgasmia, se on naisen vika. Ymmärrätkö naisen anatomiaa yhtään? Jos mies saa yhdynnässä orgasmin, se on kyllä naisen edesauttama. Koska nainen ei yleensä saa yhdynnässä orgasmia, tulee miehen edesauttaa se muilla tavoin. Kuinka vaikeaa se on ymmärtää? Onko sun nainen "saanut" ikinä? Tuskinpa vaan.
Väitän seuraavaa: jos nainen nauttii seksistä, hän myös sitä haluaa ja "antaa" ihan niin paljon kuin mies vaan haluaa. Onpa tullut omakohtaisesti todistettu monessa omassa suhteessa, joista onneksi tämä viimeinen on kaikessa suhteessa paras. Minun mieheni nauttii itsekin enemmän, kun minä nautin. Ei se häneltä ole pois mitenkään, että minäkin "saan". Toisen huomioonottaminen ja omasta navasta irtautuminen tekisi monelle tässä ketjussa kirjoittaneelle todella hyvää. Te tunnutte elävän parisuhteessa ilman käsitystä, mitä on olla "me". Minä, minä, minä...
Ja voin tämän ihan käsi sydämellä sanoa omasta kokemuksesta. Jos mies huhkii lauantaina minun kanssa asuntoa siistiksi niin kyllä, tulee oikein kiintymyksen ja hyvän tahdon ailahduksia miestä kohtaan.
miten kotityöt vedetään aina seksielämään liittyvään keskusteluun? Mulle on ainakin ihan sama, miten kotityöt tehdään (se tekee joka jaksaa ja jos ei jaksa, ei tehdä). Seksi on kuitenkin elämän suola, eikä sen pitäisi olla mikään kiristyskeino kotityön tekemiseen... Ja miksi se vonkaaminen ei voisi olla suoraa puhetta? Sanokaa vonkaajamiehillenne, ettette tykkää siitä, että vonkausta tapahtuu jonkun hartiahieronnan "peitetarinalla" vaan, että sanotte toisillenne asiat suoraan. "Haluaisin rakastella kanssasi" voisi olla hyvä repliikki ja sen saa nainenkin sanoa. Ei se miehenne tajua, jos ette kerro sille suoraan. Miehet ovat kokemukseni mukaan hyvin yksioikoisia olentoja ja huonoja ajatustenlukijoita.
ja minä olen siis nainen (jos jäi epäselväksi).
miten kotityöt vedetään aina seksielämään liittyvään keskusteluun? Mulle on ainakin ihan sama, miten kotityöt tehdään (se tekee joka jaksaa ja jos ei jaksa, ei tehdä). Seksi on kuitenkin elämän suola, eikä sen pitäisi olla mikään kiristyskeino kotityön tekemiseen...
- Eihän se olekaan, tuo on vaan käytännön havainto ihan riippumatta siitä miten asioiden pitäisi olla ideaalimaailmassa. Meillä mies ei tee mitään kotitöitä pyytämättä ja aika harvoin ylipäänsä tekee mitään, koska minä olen kotona. Silloin harvoin kun tekee, minusta tuntuu että mies välittää minusta ja tulee sellainen me-fiilis.
Ja miksi se vonkaaminen ei voisi olla suoraa puhetta? Sanokaa vonkaajamiehillenne, ettette tykkää siitä, että vonkausta tapahtuu jonkun hartiahieronnan "peitetarinalla" vaan, että sanotte toisillenne asiat suoraan.
- Joo, olen sanonutkin ja näin mies tekeekin nykyään. Enää meillä ei ole sitä muka-hellyyttä mutta eipä ole hellyyttä sitten ylipäänsäkään. Olen ottanut sen kannan että mies ei oikeasti välitä minusta kovin paljon ja tyydyn siihen. Minkä hän sille voi yhtä vähän kuin minä voin sille että en halua. Minä en siis koe että mies välittää minusta enkä halua seksiä hänen kanssaan. Eipä meillä seksiä kovin usein olekaan ja suostun vain perherauhan takia. Avioliitossa olen edelleen sen takia että olen jo liian kyynistynyt miesten suhteen että viitsisin vaihtaa. Lukekaa näitä miesten kommentteja tääällä tynnyrijaloista jne. Oikeasti, ei kiitos mulle miehiä enää koskaan, jos pitää mennä tollasten kamalien ihmisten sekaan ja koettaa sieltä löytää jotain siedettävää ihmisyyttä muistuttavaa. Ehkä sitten kun lapset ovat isoja muutan omilleni. Me ollaan miehen kanssa suurin piirtein sovussa ja pärjätään toistemme kanssa. Se saa riittää.
16.00 lapset haetaan hoidosta
16.45 olemme kotona, ruoan laitto alkaa, samalla pyykkikone päälle
17.30 syödään 18.00 keittiön siivous ja pyykit kuivumaan, kuivat kaappiin, toinen kone pyörii 19.00 lasten iltapala, iltapesut, nukutukset 20.00 kauppaan (mies tulee kotiin)
21.00 seuraavan päivän vaatteet ja tarvikkeet lapsille ja itselle vaatteet+eväät
21.30 pyykin silitystä
22.30 tavarat paikoilleen, enimmät hiekat eteisen lattialta pois
23.00 7 h käytetty, nyt seksin kimppuun! Herätyskello soi klo 6.Tässä esimerkki tavallisesta päivästä! Siivouspäivä on asia erikseen. Mitä tästä jättäisi pois??? Paitsi siis sen seksin...
ja minulla alkaa iltaisin oma "vapaa-aikani" klo 20 lasten mentyä nukkumaan. Pyykit saatan vielä toki ripustaa ja kuivausrummun tyhjentää, mutta siinä se. Ja mainittakoon, että kotini (neliö, ei siis mikään nopeasti siivottava yksiö) on aina siisti!
Ehdin mainiosti harrastaa seksiä vaikka joka päivä miesystäväni kanssa. (Meillä "uusperhe" eli emme asu vielä yhdessä vaan mies tulee meille mikäli hänellä ei ole lastenhoitovuoroa.)
Ei kenenkään (miehen tai naisen) pitäisi elää seksittömässä parisuhteessa. Minusta miehen/naisen on TÄYSIN REALISTISTA odottaa saavansa seksiä USEITA KERTOJA VIIKOSSA. Jos tämä ei parisuhteessasi toteudu, varaudu siihen, että ero tulee ennen pitkää. Se on fakta.
koska aina tietää että se sohvalla viereen ottaminen tai hartioiden hieronta aina siis ihan aina, johtaa haarojen kourimiseen tai tissistä puristamiseen ja sitten vonkaamiseen kun minä olin niin kiltti ja hieroin hartioita, saamko seksiä. Se on helvetillinen kierre josta ainakaan minä ja ex ei löydetty ulos pääsyä, jossain vaiheessa tahtokin siihen loppui.
Jos mies haluaa seksiä naiselta, niin tästä tavasta kannattaa ekana luopua. Sellanen muka helliminen josta paistaa kauas puhdas seksin vonkaus saa olon tuntumaan entistä loukkaantuneemmalta ja vähemmän halukkaalta seksiin. Voi kun nää on niin hankalia asioita. Minä olen suostunut seksiin kymmeniä, satoja kertoja vaikkei yhtään huvittaisi, miehen yritykset hellyyteen voi laskea muutaman käden sormilla ja aina siellä on takana seksin vonkaus. Lopuksi on ihan pakko hieroa munaa naista vasten.
(kannataisiko muuten ostaa kuivausrumpu, yksi kotityö olisi silloin vähemän)
Suurin osa vaatteista on niin sileitä kuivausrummun jäljiltä että niitä ei tarvitse silittää. Nätisti vaan viikkaa kaappiin. Aikaa säästyy se ripustaminen ja silittämisen vaiva.
Kyllä mä tiedän monia, jotka eivät halua käyttää rumpua ihan periaatteesta "kun niile vaatteille saattaa tapahtua siellä jotain ja musta se nyt vaan on niin hassua". Sitten pitää vaan tyytyä osaansa ja ripustaa ja silittää ja mukuttaa.
aina siellä on takana seksin vonkaus. Lopuksi on ihan pakko hieroa munaa naista vasten.
Pyydä siinä sitten jotain hierontaa kipeille hartioille kun se tapahtuu kuitenkin munalla.
kun vaimon koskettamisesta kiihottuu, vaikka tietää ettei saa kuitenkaan. Lopputulos on se, että koskettelua vältetään.
varmasti huomaat, jos luet sen uudestaan. Tuskin nykypäivänä löydät miestä, joka ei tahtoisi naiselleen tehdä hyvää. Mites teet, jos nainen ei anna sitä tehdä?
Se on tämän keskustelun ydin, ei se, että joku mies ei tiedä missä klitoris on.
Jep. En ole kuullut yhdestäkään miehestä, jolla olisi orgasmiongelmia. Joten hoitakaapa tytöt itsenne kondikseen.
Eipähän tarvitse rypeä itsesäälissä, kun tietää mistä kiikastaa.
Eipä siinä mitään, jos tämä tietoisuus sit lämmittää tarpeeksi.
Jos nainen ei saa orgasmia, se on naisen vika. Ymmärrätkö naisen anatomiaa yhtään? Jos mies saa yhdynnässä orgasmin, se on kyllä naisen edesauttama. Koska nainen ei yleensä saa yhdynnässä orgasmia, tulee miehen edesauttaa se muilla tavoin. Kuinka vaikeaa se on ymmärtää? Onko sun nainen "saanut" ikinä? Tuskinpa vaan.
Väitän seuraavaa: jos nainen nauttii seksistä, hän myös sitä haluaa ja "antaa" ihan niin paljon kuin mies vaan haluaa. Onpa tullut omakohtaisesti todistettu monessa omassa suhteessa, joista onneksi tämä viimeinen on kaikessa suhteessa paras. Minun mieheni nauttii itsekin enemmän, kun minä nautin. Ei se häneltä ole pois mitenkään, että minäkin "saan". Toisen huomioonottaminen ja omasta navasta irtautuminen tekisi monelle tässä ketjussa kirjoittaneelle todella hyvää. Te tunnutte elävän parisuhteessa ilman käsitystä, mitä on olla "me". Minä, minä, minä...
Luen ihan kauhulla tätä ketjua, koska haluaisin itse perheen ja lapsia. En voi tietää miten paljon lapsiperheen kotityöt väsyttävät, koska olen lapseton, enkä ole aasialainen nainenkaan, mutta mulle on ihan selvää seuraavat asiat, joita pidän perusjuttuina, mutta ovatko monet tähän ketjuun kirjoittaneet naiset ehkä unohtaneet??
- Parisuhteessa seksi on se ainoa asia, joka erottaa parisuhteen muista ihmissuhteista. Jos ei seksi toimi tai sitä ei ole tarpeeksi, miksi jatkaa tässä liitossa? Lasten takia? Jos äidillä ja isällä ei ole normaalia seksisuhdetta, niin hehän eivät ole enää parisuhteessa, vaan elävät kuin kämppäkaverit! Miksei toinen tai vaikka molemmat silloin saisi hakea seksiä muualta??
- Miehellä ON tarve purkautua ja se tarve voi kasvaa sietämättömäksi. Tuntuu olevan monelle naiselle täysin uusi tieto?! Se EI ole vain sitä, että mies vonkaa ja vonkaa, vaan se on fyysinen tarve, jota kautta mies voi kokea itsensä rakastetuksi ja hyväksytyksi perheessään. Miehen täytyy saada harrastaa seksiä rakkaansa kanssa. Tätä tarvetta pitäisi kunnioittaa, koska se on yhtä tärkeää kuin naiselle ne ilman seksiä hellyydenosoitukset!!
- Jokaista väsyttää joskus, mutta jos itse ottaa vastuulleen yrittää siitä huolimatta innostua ja esim. opettaa kumppanilleen ne jutut, joilla juuri hänet voi parhaiten "herättää" seksiin, niin alle 10 minuutin kuluttua nainen kuin nainen haluaakin sitä.
- Miehen pitää ottaa vastuuta sitten siitä, että seksi on naisellekin joka kerta nautinnollista. Jos ei nainen saa seksistä tyydytystä, miten voi olettaa, että häntä se kerrasta toiseen kiinnostaisi! Mieti mies: harrastat seksiä, ja se on ihanaa, mutta jäätkin ilman kliimaksia. Eikö sinunkin kynnyksesi lähteä harrastamaan seksiä nousisi, jos tätä jatkuu kerta toisensa jälkeen tai edes ajoittain?
- Monelle miehelle riittää, että välillä ottaa innolla ja antaumuksella suihin. Kestää miehestä ja harrastelutahdista riippuen 1-10minuuttia saada mies tyydytettyä. Mahdotonta uskoa, että tuota aikaa - ja halua antaa rakkautta miehelleen, ei naisen agendasta löydy??
- Rakkauttahan on osoittaa teoillaan ja sanoillaan, että arvostaa ja kunnioittaa kumppaniaan. Enkä tällä tarkoita kotitöitä, vaan sille kumppanille henkilökohtaisesti osoitettua ja tehtyä hyvää!
Mies joka saa säännöllisesti hyvää seksiä kotona aivan varmasti osallistuu kotitöihin ja muihin naisen toiveisiin innolla!
Kaikki miehet eivät ole seksuaalisesti kovin aktiivisia tai paremminkin nimenomaan nainen voi olla parisuhteen aktiivisempi osapuoli. Tällöin nainen vonkaa, ja mies joutuu sitten innostumaan seksiin!
Täten alla olevan tekstin voisi ihan yhtä hyvin kirjoittaa niin, että nainen-sanan tilalle vaihtaa sanan mies ja mies-sanan tilalle nainen. Kaikki naiset/miehet eivät ole samanlaisia!
Lisähuomiona vielä totean, että on sellaisiakin miehiä, jotka eivät halua suuseksiä! Uskokaa tai älkää. Sen sijaan mies saattaa haluta jotain muuta... Seksihalut ja -toiveet eivät ole kaikilla samanlaisia.
Luen ihan kauhulla tätä ketjua, koska haluaisin itse perheen ja lapsia. En voi tietää miten paljon lapsiperheen kotityöt väsyttävät, koska olen lapseton, enkä ole aasialainen nainenkaan, mutta mulle on ihan selvää seuraavat asiat, joita pidän perusjuttuina, mutta ovatko monet tähän ketjuun kirjoittaneet naiset ehkä unohtaneet?? - Parisuhteessa seksi on se ainoa asia, joka erottaa parisuhteen muista ihmissuhteista. Jos ei seksi toimi tai sitä ei ole tarpeeksi, miksi jatkaa tässä liitossa? Lasten takia? Jos äidillä ja isällä ei ole normaalia seksisuhdetta, niin hehän eivät ole enää parisuhteessa, vaan elävät kuin kämppäkaverit! Miksei toinen tai vaikka molemmat silloin saisi hakea seksiä muualta?? - Miehellä ON tarve purkautua ja se tarve voi kasvaa sietämättömäksi. Tuntuu olevan monelle naiselle täysin uusi tieto?! Se EI ole vain sitä, että mies vonkaa ja vonkaa, vaan se on fyysinen tarve, jota kautta mies voi kokea itsensä rakastetuksi ja hyväksytyksi perheessään. Miehen täytyy saada harrastaa seksiä rakkaansa kanssa. Tätä tarvetta pitäisi kunnioittaa, koska se on yhtä tärkeää kuin naiselle ne ilman seksiä hellyydenosoitukset!! - Jokaista väsyttää joskus, mutta jos itse ottaa vastuulleen yrittää siitä huolimatta innostua ja esim. opettaa kumppanilleen ne jutut, joilla juuri hänet voi parhaiten "herättää" seksiin, niin alle 10 minuutin kuluttua nainen kuin nainen haluaakin sitä. - Miehen pitää ottaa vastuuta sitten siitä, että seksi on naisellekin joka kerta nautinnollista. Jos ei nainen saa seksistä tyydytystä, miten voi olettaa, että häntä se kerrasta toiseen kiinnostaisi! Mieti mies: harrastat seksiä, ja se on ihanaa, mutta jäätkin ilman kliimaksia. Eikö sinunkin kynnyksesi lähteä harrastamaan seksiä nousisi, jos tätä jatkuu kerta toisensa jälkeen tai edes ajoittain? - Monelle miehelle riittää, että välillä ottaa innolla ja antaumuksella suihin. Kestää miehestä ja harrastelutahdista riippuen 1-10minuuttia saada mies tyydytettyä. Mahdotonta uskoa, että tuota aikaa - ja halua antaa rakkautta miehelleen, ei naisen agendasta löydy?? - Rakkauttahan on osoittaa teoillaan ja sanoillaan, että arvostaa ja kunnioittaa kumppaniaan. Enkä tällä tarkoita kotitöitä, vaan sille kumppanille henkilökohtaisesti osoitettua ja tehtyä hyvää! Mies joka saa säännöllisesti hyvää seksiä kotona aivan varmasti osallistuu kotitöihin ja muihin naisen toiveisiin innolla!
mutta en uskalla tehdä aloitteita, kun pelkään että mies nauraa minulle. En pysty myöskään kertomaan, mitä haluaisin samasta syystä. En pidä vartalostani, kiloja on pari liikaa (nyt olen tosin laihtunut melkein 10 kg) ja olen muutenkin tosi ujo sänkypuuhissa. Ajattelen aina vain, että mies oikeasti haluaisi seksiä jonkun muun kanssa, ja vastentahtoisesti "antaa" sitten minulle, vaikka se hänestä vastenmielistä onkin.
juu niin on kotityöt ja panokin eri asia.
tarkoititko että hellyyttä on silti annettava vaikka vaimo ei enää koskaan antaisi/suostuisi seksiin.
dream yourself
aivan varmoja että jaksaisitte olla miehelle sitten aina valmiina jos hän hoitaisi vaikka kk:n ajan noi kotihommat.
yleensä nainen puhuu aikansa ja tekee sitten todelliset johtopäätökset: eroan ja etsin tyydyttävämmän ihmissuhteen tai en eroa ja kanavoin tarpeeni koirien hoitoon tms - mies puhuu aikansa ja jättää sitten vaimonsa rauhaan ja hakee kodin ulkopuolelta seksuaalisen tyydtyksensä.
Me naiset tiedämme asiasta erittäin usein, mutta jos mies ei merkitse meille muuta kuin statusta ja taloudellista hyvinvointia, on helppo ummistaa silmänsä ja antaa miehen mennä - seksuaalisen täyttymyksemme haemme sitten itse kukin sen jälkeen mistä parhaiten sen koemme saavamme.
mies vonkasi noin 10 vuotta, jonka jälkeen "tyytyi tilanteeseen". Väsymys on minullakin vaivana. Ei ole kyllä eroa ikinä ehdottanut, onneksi.
Noinko luulet minun sanovan? Tai edes ajattelevan? Ajatteletko, että minä luulen olevani täydellinen tai syytön kaikkeen? Kuvitteletko minua tai kaikkia muitakin ihmisiä aidosti niin yksinkertaisiksi?
Ihan vinkkinä - olen tekemisissä ja teen töitä ihan aidosti fiksujen aikuisten naisten kanssa. He osaavat päätellä asioita itsekin, eikä heidän maailmansa, kuten minunkaan, ole mustavalkoinen.