Ero edessä erilaisten seksitarpeiden takia?
Kurjaa mutta ei ylllättävää..... Meillä mies on aina ollut halukkaampi osapuoli; mikään määrä seksiä ei ole riittävästi tai ei ainakaan se määrä, mihin minä olen halukas tai suostuvainen..... Nyt sitten mies mököttää toista viikkoa putkeen ( työmatkan, oman sairastamisen ja lapsen sairastamisen takia on ollut toista viikkoa tosi hiljaista petipuuhissa) ja eilen sai itsestään ulos että hänellä on on kriisi kun on tajunnut ettei seksielämä ikinä tule olemaan tyydyttävää ja tilanne menee aina vain huonommaksi. Mitä siihen voi sanoa? Kun ei seksi kiinnosta, niin ei kiinnosta.
Väsymys on yksi osatekijä; itselläni on vaativa työ, jossa ei ikinä tee tarpeeksi + omasta mielestäni vastaan liian suurelta osin kaikesta kotihommasta. Mies kyllä remontoi harrastuksekseen mutta kaikki kaupassakäynti, ruoanlaitto, pyykkihuolto, siivous ja muut juoksevat asiat ovat minun hoidossani. Mies on lapsille loistava ja osallistuva isä, mutta kotihommien suhteen sekä laiska että meillä ei kriteerit esim. vaadittavan siivoustason osalta mene ollenkaan yhteen. Iltaisin olen yleensä niin rättiväsynyt ja univelkainen ettei seksi tosiaankaan innosta.
Mitä olisi ratkaisuksi?
Erota -iso asuntolaina eikä nyt kannata myydä taloa-
käskeä mies ostoseksiin -kävisi minulle muuten jos ei olisi tautiriskiä-
Antaa vapaus ulkopuoliseen (seksi)suhteeseen -ei tunnu kivalta ajatukselta -
levittää haaroja päivittäin -ei tunnu sekään kivalta kun ei kerta kaikkian huvita-
käskeä mies harrastamaan sooloseksiä - ei ilmeisesti riitä hänelle-
Inhottava umpikuja :(
Kommentit (323)
kuin solmii avioliiton.
Tuo "miksi ette puhuneet ennen avioliittoa" on ihan turhaa viisastelua. Ei parikymppinen sinkku voi mitenkään arvata, minkälaista lapsiperheen arki tulee olemaan, miten itse reagoi väsymykseen, raskauden ja synnytyksen tuomiin hormonimuutoksiin, eri ehkäisytapojen vaikutuksiin jne.
Meilläkin mies on aktiivisempi ja aina ollut niin. Tosin minusta tuntuu, että hormonaalinen ehkäisy tappoi omia halujani ja kun lapsia oikein tekemällä tehtiin niin seksikin kiinnosti useammin.
Totuus on, että siihen omaan kumppaniin kyllästyy. Oma seksuaalista aktiivisuuttani nostaa kun alan katsella miehiä kaupassa, töissä tai kadulla sillä silmällä. Illalla sitten kanavoin energian omaan mieheen. Fakta on, että miehet katselee vieraita naisia ja ajattelee seksiä pitkin päivää. Ihmekös tuo, jos himottaa!
Perheenäiti miettii, että otanko vielä purkin maitoa ja onkohan vaippoja tarpeeksi jne. Ei siinä paljon innostuta.
Täällä naureskellaan niille jotka silittävät tai pyyhkivät eteisestä hiekkoja, mutta kuinka moni ukko on oikeasti tehnyt tuollaista hommaa ja siis tietää sen tarpeellisuuden?? Esim. edustustyössä paidan on oltava silitetty ja useamman lapsen perheessä eteisen hiekka on pian ympäri asuntoa jossei sitä siivota pois. Tuntuu että miehistä on kivaa vähätellä naisten tekemiä töitä vaikka ikävä tosiasia on että harva pitää suutaan kiinni jos koti onkin jäänyt joskus vähän sotkuisempaan kuntoon.
Tai no, kyllähän sen tietää; taas yksi "miehinen" keino pistää nainen alempaan asemaan. Tytöttely on seksismin yksi muoto.
Täällä naureskellaan niille jotka silittävät tai pyyhkivät eteisestä hiekkoja, mutta kuinka moni ukko on oikeasti tehnyt tuollaista hommaa ja siis tietää sen tarpeellisuuden?? Esim. edustustyössä paidan on oltava silitetty ja useamman lapsen perheessä eteisen hiekka on pian ympäri asuntoa jossei sitä siivota pois. Tuntuu että miehistä on kivaa vähätellä naisten tekemiä töitä vaikka ikävä tosiasia on että harva pitää suutaan kiinni jos koti onkin jäänyt joskus vähän sotkuisempaan kuntoon.
Jep. En ole kuullut yhdestäkään miehestä, jolla olisi orgasmiongelmia
No kyllä monellakin miehellä on orgasmiongelmia. Ehkä tää ei ole asia jota kovin innokkaasti toitotetaan ympäriinsä.
riittää vaimolta 7min tehokasta suuseksiä. ja kyllä teen mieluusti sen tunnikin samaan kauppaan kodin ylläpitoa.
kylmä tottuus vaan on että jos ei tyhjennystä ole niin kylmää on meno ja mikään ei ole hyvin. tosiaan joskus aamu ja ilta joskus vaan kerran per päivä. yritän aina väliin yksin ettei vaimo joutuisi niin paljoa. ero ja toiset olivat meilläkin vaakakupissa, ei siinä kyllä paljoa perhe/lapsien miettimiset auta.
Tiedätkö, olet tämän planeetan suurin idiootti. Saat enemmän seksiä kuin 99 % suomalaisista perheenisistä, jos on kahtakin kertaa päivässä. Jos tosta vaihdat naista, tilanne tulee alun jälkeen menemään lähes sadan prosentin varmuudella vain huononpaan päin. Ääliö. Turha sitten itkeä takaisin. Ja vaimos uusi mies ei voi uskoa hyvää tuuriaan.
Tynnyrijalat ovat sitten erikseen, ja ne pitääkin jättää sitten seuraavalle aallolle.
Miksi pitää tytötellä? Tai no, kyllähän sen tietää; taas yksi "miehinen" keino pistää nainen alempaan asemaan. Tytöttely on seksismin yksi muoto.
Jos päivittäisiä kotitöitä on tuo n. 7 h, ja mies tekisi siitä vaikkapa vain 1 h osuuden, niin kas, jäisi vielä tunti aikaa seksiin...
Miehet hoi:
matematiikka kehiin: tunti pois kotitöistä vaimolta = tunti lisää aikaa seksiin.
ihmeessä saat käytettyä päivittäin kotitöihin 7 tuntia?? Imuroitko koko talon joka päivä ja luuttuat sen ja peset ikkunat ja viisi koneellista pyykkiä jne jne jne? Eikö tuossa ole ainakin puolet liikaa?
Ja voin tämän ihan käsi sydämellä sanoa omasta kokemuksesta. Jos mies huhkii lauantaina minun kanssa asuntoa siistiksi niin kyllä, tulee oikein kiintymyksen ja hyvän tahdon ailahduksia miestä kohtaan.
lue uudelleen ja vielä kerran OLIVAT on se sana siellä.
Nykyisellään en edes harkitse muuta kuin täysillä töistä kotiin ja tiskejä laittamaan ennen kun vaimo ehtii kotiin.
HALOO LUETAAN NIITÄ VIESTEJÄ jooko :)
Kotityöt just on toimiva esileikki Ja voin tämän ihan käsi sydämellä sanoa omasta kokemuksesta. Jos mies huhkii lauantaina minun kanssa asuntoa siistiksi niin kyllä, tulee oikein kiintymyksen ja hyvän tahdon ailahduksia miestä kohtaan.
Tynnyrijalat ovat sitten erikseen, ja ne pitääkin jättää sitten seuraavalle aallolle.
koskisin TÄLLAISEEN mieheen. Miten miehet onnnistuukin puhumaan naisista näin älyttömän rumasti? Opetetaanko sitä jossain? Vai onko jo joku tämän kirjoittajan henkisen pahan olon ilmentymä?
koskisin TÄLLAISEEN mieheen. Miten miehet onnnistuukin puhumaan naisista näin älyttömän rumasti? Opetetaanko sitä jossain? Vai onko jo joku tämän kirjoittajan henkisen pahan olon ilmentymä?
pieneen mieleen, että tällaisessa pakkoseksi-tilanteessa elelisin vuodesta toiseen. Ei kai kukaan nyt haluamalla halua tällaisya elämää? Jos olisin tiennyt, olisin ekan lapsen jälkeen nostanut kytkintä, lähtenyt lapsen kanssa, ja mies olisi voinut etsiä itselleen uuden seksuaalisesti paremman puolison. Nyt usean lapsen jälkeen lähteminen tuollaisesta syystä tuntuu itsekkäältä, ja mieskin haluaa elää omaa arkeaan lasten kanssa yhdessä eikä viikonloppuisänä.
Ihmiset muuttuvat, ja kaikille muutoksille ei löydy selitystä ja parannuskeinoa.
peace and respect sulle #52 voin kyllä myöntää että olen idiootti mutta toivoisin sinunkin opettelevan lukemaan niin voidaan hieman edes lähestyä samaa viivaa... (tosin ei taida olla tarpeen)
Tosin syynä mieheni haluttomuus ja sen seurauksena oman itsetuntoni lasku. Minulla näköjään riittäisi vientiä ja saisin seksiä muualtakin, mutta pettämään en ole vielä alkanut.
Miehellä haluja aika harvoin, pari kertaa kk. Minä taas olisin valmis päivittäin vaikka kolmen lapsen äitinä tekemistä riittää toki.
Alan olla aika kypsä kun en koskaan saa mieheltäni mitä haluan. Muuten oikein hyvä mies ja ero tuntuu aika kauhealta ajatukselta. Mietin vaan onko elämäni mukavampaa jos olisi mies joka ANTAISI useammin.
Salasuhde loukkaisin taatusti miestäni todella pahasti ja sitäkään en halua. Inhottava tilanne siis minullakin.
Tarviiko se ilmaista sillä lailla muillekin ja jos tarvii, niin miksi?
Joten hoitakaapa tytöt itsenne kondikseen.