Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero edessä erilaisten seksitarpeiden takia?

Vierailija
18.08.2009 |

Kurjaa mutta ei ylllättävää..... Meillä mies on aina ollut halukkaampi osapuoli; mikään määrä seksiä ei ole riittävästi tai ei ainakaan se määrä, mihin minä olen halukas tai suostuvainen..... Nyt sitten mies mököttää toista viikkoa putkeen ( työmatkan, oman sairastamisen ja lapsen sairastamisen takia on ollut toista viikkoa tosi hiljaista petipuuhissa) ja eilen sai itsestään ulos että hänellä on on kriisi kun on tajunnut ettei seksielämä ikinä tule olemaan tyydyttävää ja tilanne menee aina vain huonommaksi. Mitä siihen voi sanoa? Kun ei seksi kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Väsymys on yksi osatekijä; itselläni on vaativa työ, jossa ei ikinä tee tarpeeksi + omasta mielestäni vastaan liian suurelta osin kaikesta kotihommasta. Mies kyllä remontoi harrastuksekseen mutta kaikki kaupassakäynti, ruoanlaitto, pyykkihuolto, siivous ja muut juoksevat asiat ovat minun hoidossani. Mies on lapsille loistava ja osallistuva isä, mutta kotihommien suhteen sekä laiska että meillä ei kriteerit esim. vaadittavan siivoustason osalta mene ollenkaan yhteen. Iltaisin olen yleensä niin rättiväsynyt ja univelkainen ettei seksi tosiaankaan innosta.

Mitä olisi ratkaisuksi?

Erota -iso asuntolaina eikä nyt kannata myydä taloa-

käskeä mies ostoseksiin -kävisi minulle muuten jos ei olisi tautiriskiä-

Antaa vapaus ulkopuoliseen (seksi)suhteeseen -ei tunnu kivalta ajatukselta -

levittää haaroja päivittäin -ei tunnu sekään kivalta kun ei kerta kaikkian huvita-

käskeä mies harrastamaan sooloseksiä - ei ilmeisesti riitä hänelle-

Inhottava umpikuja :(

Kommentit (323)

Vierailija
81/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koette seksin ikävänä velvoitteena?

Seksi on ihanaa yhdessä oloa ja nauttimista. Ei pelkästään se yhdyntä, vaan kaikki silittely, hiplaus, koskettelu ynnä muu joka pakettiin tulisi kuulua.

Jättäkää hormonaalinen ehkäisy pois niin palaavat ne halut ja himotkin normaalin hormonitoiminnan myötä!

Seksi on yksi ihmisen perustarpeista, sanotaan täällä sitten mitä tahansa. Se on tärkeätä miehille (kamoon, miesten biologinen tehtävä on siittää jälkeläisiä!) ja sen pitäisi olla tärkeätä myös naisille!

Ilman seksiä oppii elämään juu, mutta myös säännölliseen seksiin tottuu. Pari päivää kun on ilman niin on ihan pakko saada. ;)

t. kolmen lapsen äippy joka rakastaa seksiä

Vierailija
82/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisi haluta se normimäärä seksiä (joka on aika helvetin usein näin "haluttoman" näkökulmasta)? SITÄ minä ihmettelen! Mulla on ainakin usein muuta, parempaakin tekemistä. Reiän ja tapin hankaaminen vastakkain ei ole se elämäni korkein päämäärä ja paras ajanviete, enkä tajua, miksi sen pitäisi olla? Mutta mä olenkin tällainen liian älyllinen, kylmä nainen, jota viktoriaanisena aikana olisi hoidettu "kuntoon" jolloin helvetinkoneilla ja armottomalla psykoanalyysilla. Nykyään vain hiljaisesti paheksutaan...

perimmäinen syy haluttomuuteen? jotain nuoruudessa koettua ahdistelua/hyväksikäyttöä vai mikä kaivakaa se esille ja yrittäkää purkaa tuota sitä kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tiedän kyllä mitä on väsymys. Tiedän myöskin, että kunnon orgasmi auttaa nukahtamaan pitkän päivän päälle ja että seksi rentouttaa kumpaakin puolisoa. Minusta seksiä antamalla voittaa siis enemmän kuin sitä panttaamalla.

Jos meillä ei olisi seksiä pitkään aikaan, tuntisin itseni totaalisesti epäviehättäväksi ja ajattelisin ettei minua rakasteta. Voi olla, ettei asia todellisuudessa olisi niin mutta siltä minusta tuntuisi ja voin kuvitella, että miehen tunne-elämä on aivan yhtä yksinkertainen. Sellaista viestiä en omalle miehelleni haluaisi antaa, koska hän on minulle tärkein aikuinen maailmassa.

Ja vielä tuohon kotitöillä palkitsemiseen. Mitä jos tilanne olisi toisinpäin? Tulet sänkyyn miehen viereen kehräämään ja mies sanoo, että imuroipa ensin niin sitten saat. Tappaako halut?

Vierailija
84/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS.

Vierailija
85/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies turvaa geeniensä jatkumon levittämällä siemeniään niin usein kuin ikinä voi, nainen taas hoitamalla olemassa olevat jälkeläisensä mahd. hyvin. Ei ole yhtään nisäkäslajia, jonka eri sukupuolilla olisi yhtäläinen suvunjatkamisvietti.

Vierailija
86/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mä haluaisin enemmän kun mies... en nyt ihan päivittäin, mutta muutama kerta vkossa olis kiva. Mies on taas kerta per kuukausi tyyppiä...

Vierailija
87/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulehtuneisuus tilanteessa jatkuu niin kauan että jokin noista ensimmäisen viestin alimmaisista kohdista toteutuu.

Hyväksy, mukaudu tai muuta

Vierailija
88/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole tehnyt kotitöitä, tullut vastaan siivouskäsityksissä piiruakaan, tukenut minua tai soittanut edes apua hädänhetkellä. On sinänsä empaattinen, mukava ja jopa kohtelias mies- mutta murrosikäisen tasolla henkisesti. Siksi meillä ei ole seksiäkään.

Ps. Aasialaisia naisia ym. hekumoivilta täytyy kysyä tätä: oletteko te oikeasti unohtaneet että me naisetkin olemme ihmisiä? Tahtoisin kovasti nähdä miehen joka hyväksyisi sen että hänen sukupuolensa on olemassa vain toisen sukupuolen ainaista mielihyvää varten.

Vierailija
89/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltäytynyt naisen/vaimon pyynnöstä saada seksiä. Joten on aika vaikea ymmärtää kun ei oma elimistö toimi noin.

Vierailija
90/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

te sitten ikinä ole halunneet tai pitäneet seksistä? Oletteko tosiaan harrastaneet sitä vain siksi, että siitä on seurauksena lapsia? Eikö olisi kannattanut kertoa ennen avioitumista ja niitä kersoja, että olette frigidejä. Olisi mies voinut ottaa itselleen paremmin sopivan puolison.

Vierailija
91/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitä mieltä, että naiset tekevät vain aivan turhaan kaikesta niin vitun vaikeaa.

Paneminen on panemista, ja sitäpaitsi todella kivaa.

Vierailija
92/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kertomatta ettei sitten myöhemmin tule seksiä kun lapset on tehty. Sitten ryvetään itsesäälissä kun tullaan petetyiksi.

Vierailija
93/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitä mieltä, että naiset tekevät vain aivan turhaan kaikesta niin vitun vaikeaa.

eipä se toivottua tulosta tuo.

Vierailija
94/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

288

Vierailija
95/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jokseenkin sama tilanne kun ap:lla. Paitsi että mies kyllä osallistuu lasten hoitoon ja kodin hoitoon pyytämättä.

Seksiä oon antanut koko yhteisen taipaleemme (10 vuotta) aikana lähinnä painostuksesta, mankumisesta, säälistä, velvollisuudentunteesta jne. Minkäs sille tekee, ettei itse halua. Kai toi sääliseksi on tappanut mun halut, eikä niitä saa kymmenen (seksin suhteen) pilalle menneen vuoden jälkeen enää heräämään. Surkeaa on seksirintamalla, mutta muuten on yhdessä hyvä olla. Olen antanut miehelle luvan käydä vieraissa, mutta tämä kieltäytyi jyrkästi lähtemästä sille tielle. Sen verran hyvin tunnen ukkoni, että ei varmasti ole myöskään sitä tehnyt.

Turhauttaa, kun tuntuu että ollaan ihan umpikujassa seksin suhteen. :(

Ja niin, orgasmia en saa yhdynnässä, eikä mieheni sitä mulle pysty millään muullakaan tavalla antamaan, vaikka mitä tekisi.

Vierailija
96/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perimmäinen syy haluttomuuteen? jotain nuoruudessa koettua ahdistelua/hyväksikäyttöä vai mikä kaivakaa se esille ja yrittäkää purkaa tuota sitä kautta.

Pidän seksistä, ja rakastan miestäni. Mutta kun takana on vaativa työpäivä 8 h, lasten- ja kodinhoitoa siihen päälle väh. 7 h, ja kello 23.30, olen yksinkertaisesti liian VÄSYNYT seksiin. Ei kyse ole siis siitä, että tekisin kauppoja tyyliin "imuroi, niin sitten saat", tai siitä, ettenkö mielelläni hoitaisi lapsia - vaan yksinkertaisesti VÄSYMYKSESTÄ! Jos päivittäisiä kotitöitä on tuo n. 7 h, ja mies tekisi siitä vaikkapa vain 1 h osuuden, niin kas, jäisi vielä tunti aikaa seksiin...

Miehet hoi:

matematiikka kehiin: tunti pois kotitöistä vaimolta = tunti lisää aikaa seksiin.

Vierailija
97/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niin ehkä, mutta se sijoittaa vastuun siihen nurkkaan mihin se kuuluu.

Vierailija
98/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kuinka miehellä on tarve syyllistää nainen. Nähdään vain se oma tarve tyhjentää pusseja (missäänhän ei sanota että tuota ei voisi tehdä ITSE, miehet itkevät seksin perään...) mutta kieltäydytään näkemästä sitä tosiseikkaa että naiselle seksi on muutakin kuin itsekästä hyväksikäyttöä.

Vierailija
99/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä mitään, jos tämä tietoisuus sit lämmittää tarpeeksi.

Vierailija
100/323 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ota ollenkaan vastuuta omasta nautinnostasi?