Ero edessä erilaisten seksitarpeiden takia?
Kurjaa mutta ei ylllättävää..... Meillä mies on aina ollut halukkaampi osapuoli; mikään määrä seksiä ei ole riittävästi tai ei ainakaan se määrä, mihin minä olen halukas tai suostuvainen..... Nyt sitten mies mököttää toista viikkoa putkeen ( työmatkan, oman sairastamisen ja lapsen sairastamisen takia on ollut toista viikkoa tosi hiljaista petipuuhissa) ja eilen sai itsestään ulos että hänellä on on kriisi kun on tajunnut ettei seksielämä ikinä tule olemaan tyydyttävää ja tilanne menee aina vain huonommaksi. Mitä siihen voi sanoa? Kun ei seksi kiinnosta, niin ei kiinnosta.
Väsymys on yksi osatekijä; itselläni on vaativa työ, jossa ei ikinä tee tarpeeksi + omasta mielestäni vastaan liian suurelta osin kaikesta kotihommasta. Mies kyllä remontoi harrastuksekseen mutta kaikki kaupassakäynti, ruoanlaitto, pyykkihuolto, siivous ja muut juoksevat asiat ovat minun hoidossani. Mies on lapsille loistava ja osallistuva isä, mutta kotihommien suhteen sekä laiska että meillä ei kriteerit esim. vaadittavan siivoustason osalta mene ollenkaan yhteen. Iltaisin olen yleensä niin rättiväsynyt ja univelkainen ettei seksi tosiaankaan innosta.
Mitä olisi ratkaisuksi?
Erota -iso asuntolaina eikä nyt kannata myydä taloa-
käskeä mies ostoseksiin -kävisi minulle muuten jos ei olisi tautiriskiä-
Antaa vapaus ulkopuoliseen (seksi)suhteeseen -ei tunnu kivalta ajatukselta -
levittää haaroja päivittäin -ei tunnu sekään kivalta kun ei kerta kaikkian huvita-
käskeä mies harrastamaan sooloseksiä - ei ilmeisesti riitä hänelle-
Inhottava umpikuja :(
Kommentit (323)
- kasvettiin erillemme -
tuota kestoselitystä ei voita mikään
Onko kukaan antanut miehelleen luvan/ yhteispäätöksellä mies käy vaikka jossain thaihierontapaikassa tms. maksullisessa? Vai onko vaan parempi erota?
Niinkuin joku muukin jo totesi; omat halut vähenee entisestään jos antaa säälistä/ velvollisuudentunteesta, ja sitä tietä on tässä jo yritetty ( normaali tahti on ollut noin 1-2krt/vko huvitti tai ei, mutta se ei siis miehelle riitä, kokee että elämästä jää jotain paitsi)
nuo kerrat yhdyntää jos ovat riittäisikö jos tarjoaisit suukäsittelyä vai etkö tykkää/eikö hän tykkää.
itselleni riittää tuo suuhoito yleisimmin.
tuulettumista ja asenteen tarkastamista. Meillä/itsellä vähän sama tilanne, mutta asia on jo korjaantunut. Ajatukset kääntyivät siihen suuntaan, että onhan se seksi kivaa ;) ja saa siitä itsekin voimia seuraavalle työpäivälle. Lisäksi palkattiin siivooja(kotitalousvähennyksen jälkeen ei enää niin kallista), kaupassa käydään vain kerran viikossa(ei joka päivä jotakin pientä) ja pyykkiä pestään vain viikonloppuisin(joskus 5:kin koneellista). Mutta meillä tämä on rauhoittanut iltoja ja helpottanut väsymystä. Ja kaikki ovat tyytyväisiä tilanteeseen :)
Minua ei huvita kuin pari kolme kertaa kuukaudessa. Olisin tästä täysin tyytyväinen.
Olen vain alkanut kylmän viileästi miettiä etukäteen, että tänä iltana/aamuna/päivällä ja sillä selvä. Sitten taas sujuu muutama päivä ihan ok. Ja saan kuitenkin itse päättää ajan ja paikan. Proosallisesti sanottuna on vähän sama, kun pyörän ketjuja rasvaisi. Saan myös merkillistä tyydytystä, kun näin yksinkertaisella tavalla voin miestäni manipuloida. Jo vain on mukava mies hoidon jälkeen.
Joskun oikein kun pännii, niin juotan meille shamppispullon puoliksi. Pienessä sievässä on helpompi innostua itsekin.
Ärsyttää tosin, että mies ei edes yritä lieventää minun kuormaani kotitöiden suhteen. Minä teen kaikki kotityöt ja vielä sen lisäksi vastaan pääosin lasten asioistakin.
En usko romanttiseen rakkauteen, vaikka nuorena aika romantikko olinkin.
Jos joskus tämä suhde loppuu, niin toista miestä en riesoikseni ota.
aivan varmoja että jaksaisitte olla miehelle sitten aina valmiina jos hän hoitaisi vaikka kk:n ajan noi kotihommat.
Jos saisin nukuttua edes joka toinen yö kunnolla, niin kyllä vain uskoisin että seksi kiinnostaisi ihan eri tavalla!
Olen kuitenkin tuntenut mieheeni seksuaalista vetoa merkittävällä tavalla, ennen kuin (lapsi)perhe-elämä vyöryi ylitsemme.
jos itse saa orgasmin yhdynnässä. Totta hitossa se silloin on mukavaa!
Mutta jos unohtaa, että kaikki eivät orgasmia saa, niin voihan se sitten ihmetyttää, että miksi kaikkia naisia ei seksi niin kamalasti kiinnosta.
jos itse saa orgasmin yhdynnässä. Totta hitossa se silloin on mukavaa! Mutta jos unohtaa, että kaikki eivät orgasmia saa, niin voihan se sitten ihmetyttää, että miksi kaikkia naisia ei seksi niin kamalasti kiinnosta.
Minua innostaa enemmän läheisyyden tunne ja se, että saan olla rakkaani sylissä. Seksistä on tullut turhankin laukeamiskeskeistä. Tyydyttävää ja hyvää seksiä on ilman orgasmiakin.
16.00 lapset haetaan hoidosta
16.45 olemme kotona, ruoan laitto alkaa, samalla pyykkikone päälle
17.30 syödään
18.00 keittiön siivous ja pyykit kuivumaan, kuivat kaappiin, toinen kone pyörii
19.00 lasten iltapala, iltapesut, nukutukset
20.00 kauppaan (mies tulee kotiin)
21.00 seuraavan päivän vaatteet ja tarvikkeet lapsille ja itselle vaatteet+eväät
21.30 pyykin silitystä
22.30 tavarat paikoilleen, enimmät hiekat eteisen lattialta pois
23.00 7 h käytetty, nyt seksin kimppuun! Herätyskello soi klo 6.
Tässä esimerkki tavallisesta päivästä! Siivouspäivä on asia erikseen. Mitä tästä jättäisi pois??? Paitsi siis sen seksin...
Siis minusta on uskomatonta että joku mies vonkaa päivittäin??? Eikö miehellä ole mitään muuta tekemistä/ajateltavaa?? Kyllä munkin miehellä liikkuu seksi päässä mutta hän ymmärtää nykyään, että meidän perhe-elämä on sen verran kiireistä, ettei välttämättä onnistu edes kerran viikossa.... Kypsä mies ymmärtää myös sen, ainakin jos ottaa kunnolla vastuuta perheestään!
Mun miehen asenne kaikkeen on kyllä muuttunut paljon sen jälkeen kun hän alkoi kunnolla tehdä kaikkea täällä kotona. Aikaisemmin kun saimme ekan lapsen, niin hän kai oletti kaiken vain jatkuvan kuten aikaisemmin (= minä hoidan kai lapsen ja kodin ja seksielämä jatkuu kuten ennen). Nyt kun meillä on kolme lasta niin hän tekee yhtä lailla täällä kotona kuin minä ja sanattomasta sopimuksesta meillä on seksiä 2-6 krt/kk. Nykyään tahti on todellakin tiivistynyt vrt aikaisempaan. Tietysti isommat lapsetkin vaikuttavat!!
Lisäksi mies on ruvennut tajuamaan että saadakseen seksiä naista on myös otettava huomioon muuten: hän usein kehuu ruokiani tai muita juttuja joita teen kotona tai kehuu sitä miltä näytän. NÄmä kaikki edesauttavat todellakin seksihalujani!!!
Mutta ketään ketaletta joka istuu vain tietsikan edessä ja odottaa seksipalveluja en todellakaan kauaa katsoisi!! Nyt on kunnon keskustelujen paikka koska kuulostaa siltä ettie mies ole oikein kasvanut aikuiseksi. Sillä tarkoitan lähinnä vastuun jakamista kodin hommien suhteen.
16.00 lapset haetaan hoidosta 16.45 olemme kotona, ruoan laitto alkaa, samalla pyykkikone päälle 17.30 syödään 18.00 keittiön siivous ja pyykit kuivumaan, kuivat kaappiin, toinen kone pyörii 19.00 lasten iltapala, iltapesut, nukutukset 20.00 kauppaan (mies tulee kotiin) 21.00 seuraavan päivän vaatteet ja tarvikkeet lapsille ja itselle vaatteet+eväät 21.30 pyykin silitystä 22.30 tavarat paikoilleen, enimmät hiekat eteisen lattialta pois 23.00 7 h käytetty, nyt seksin kimppuun! Herätyskello soi klo 6. Tässä esimerkki tavallisesta päivästä! Siivouspäivä on asia erikseen. Mitä tästä jättäisi pois??? Paitsi siis sen seksin...
Paitsi että ME MOLEMMAT juoksemme kieli edellä töitä tehden. Miehellä usein paljon rassaushommia ulkona joita hän tekee klo 21-22.30. Korjailee joitain rikkimenneitä koneita joita tarvitsee työssään seuraavana päivänä tms. Ja koko kesän on maalaillut taloa. Onhan noita kotitöitä molemmille vaikka millä mitalla kun omakotitalossa asutaan!
16.00 lapset haetaan hoidosta
16.45 olemme kotona, ruoan laitto alkaa, samalla pyykkikone päälle
17.30 syödään
18.00 keittiön siivous ja pyykit kuivumaan, kuivat kaappiin, toinen kone pyörii
19.00 lasten iltapala, iltapesut, nukutukset
20.00 kauppaan (mies tulee kotiin)
21.00 seuraavan päivän vaatteet ja tarvikkeet lapsille ja itselle vaatteet+eväät
21.30 pyykin silitystä
22.30 tavarat paikoilleen, enimmät hiekat eteisen lattialta pois
23.00 7 h käytetty, nyt seksin kimppuun! Herätyskello soi klo 6.Tässä esimerkki tavallisesta päivästä! Siivouspäivä on asia erikseen. Mitä tästä jättäisi pois??? Paitsi siis sen seksin...
Joskaan en silitä, mutta sitten taas myös lapsia pitää kuskata iltaisin.
että haluttoman ihmisen halut lisääntyvät sillä, että mies alkaa yhtäkkiä hääräämään kotihommia. Kotihommat hoidettuaan mies sitten kieli pitkällä odottaa seksipalkintoaan ja sitten teillä onkin tekosyyt loppu. Ei, joku muu tässä kuviossa mättää. Kenties rehellisin tässä ketjussa on ollut se nainen, joka sanoi kyllästyneensä mieheensä seksikumppanina. Siinä tapauksessa käsitän, ettei haluta eikä siis annakaan.
Mitä orgasmeihin tulee, henkilökohtaisesti teen ne yhdynnässä ihan ihan itse. En siis todellakaan odota, että mies vie minut seitsemänteen taivaaseen ilman omaa apuani. Jos/kun näin käy, se on vain mukava yllätys. Jokainen nainen osannee tyydyttää itsensä. Niinpä voitte tehdä yhdynnän aikanakin itsellenne sitä mikä toimii. Alkaa se oma mies kiinnostaa seksipartnerina siinä samalla.
numero 26 (ehkä)
että haluttoman ihmisen halut lisääntyvät sillä, että mies alkaa yhtäkkiä hääräämään kotihommia.
Eivät halut kotihommien lisäämisellä sinänsä lisäänny. Mutta: itsestäni tiedän, että ihan silkka väsymys on se syy, miksi seksi ei jaksa enää innostaa kuten ennen. Kotityö -viestien pointti onkin siinä, että kun perheen arjen pyörittämiseen kuuluu nyt joka tapauksessa tietty määrä rutiineja, ja jos nainen ne pääosin yksin pyörittää, niin siinä väsyy. Ja tarvehierarkiassa pitemmän päälle unen tarve menee ohi seksin tarpeen...
T: Joku niistä joka toivoi miehen panosta kotitöihin
kun se osoittaa että sekin on aikuinen ihminen joka kantaa vastuunsa tästä perheestä. Niinä aikoina kun mies ei ole mitään tehnyt niin ei ole jaksanut kiinnostaa seksikään... Koska silloin mä olen niin vihainen sille niistä kotitöistä ja vihaisena mua ei tod seksi kiinnosta!!!! Jos muutenkin menee hyvin ja arki sujuu niin silloin petihommatkin JAKSAA KIINNOSTAA! Ja voiko se olla niin vaikea ymmärtää että jos tosiaan joutuu yksin hääräämään kotona kaiket illat kotitöiden kimpussa niin ei enää klo 22 mikään seksi kiinnosta?? Minusta ihan normaali ilmiö.
että mitäpä jättäsi pois, vai?
No jos hinkkaisit niitä kuteitanne vaikka vaan puoli tuntia päivässä? Jotain sun taloudenpidossa on vinksallaan jos joka päivä pitää silittää. Joko teillä on liikaa vaatteita ja niitä vaihdetaan liian usein, tai peset niitä ihan turhan usein. Tai sitten sä olet niitä perfektionisteja, joiden täytyy silittää ihan kaikki "kun näyttää paremmalta" ja siinä sitten sädekehä kiristää vaatteita hinkatessa. Ja hintana on parisuhde.
Onnea vaan jos rypyttömät vaatteet ovat tärkeämpiä kuin parisuhteesi tila. Lopputulos kuule tiedetään...
Minullakin on 3 lasta ja aika sirkusta on elämä useimmiten. Mutta kun illalla kampeaa itsensä sänkyyn ja saa suihkunraikkaan, lämpimän ja alastoman miehen viereensä niin sehän on superihanaa ja 20 minuutin uhraus on aika pientä vaikka kuinka väsyttää. Se 20 minuuttia teillä menee nyt kuitenkin kun kuuntelette miehen vonkaamista. Vaihtoehto on sitten vaikka herätä varttia aikaisemmin aamulla.
Jos oikeasti kotihommat rasittavat niin paljon, niin karsikaa joitakin turhimpia tai tilatkaa joskus vaikka pitsat niin ei tarvitse kokkailla.
ja jos nainen ne pääosin yksin pyörittää, niin siinä väsyy. Ja tarvehierarkiassa pitemmän päälle unen tarve menee ohi seksin tarpeen...
Meillä mies tekee raskasta työtä, ja se näkyy halukkuudessakin. Kun mies herää töihin joskus ennen kukonlaulua ja tulee töistä kuuden jälkeen, lapset säntäävät ekana syliin helpottamaan isi-ikävää. Ilta menee syödessä, touhutessa lasten kanssa ja jutellessa minun kanssa, kun kerrankin ehtii. :) Seuraavana päivänä voi olla työmatka kolmen tunnin ajomatkan päähän, jossa täysi työpäivä jne. Eikä tämä ole edes mitenkään harvinaista. Mies on tällaisina aikoina ihan tyytyväinen, kun saa vaikka lukea kirjaa hetken itsekseen. Enkä mä todellakaan rupea häntä silloin syyllistämään, että sä et tyydytä mua! :O
mies haluaa seksiä että tulisi hyvä olo ja nainen kun on hyvä olo... Ja se on vaikea yhtälö....
Liittyy kotityöproblematiikkaan siten, että nainen, jota kiukuttaa epäsiisteys/tekemättömät työt tms. ei pysty rentoutumaan seksiä varten.
lapsille, kavereille ja isovanhemmille? Jotenkin seksiongelmat on niin intiimejä ettei niitä haluaa levittää :( ja mitään muuta "perustelua" syytä erolle ei ole