Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero edessä erilaisten seksitarpeiden takia?

Vierailija
18.08.2009 |

Kurjaa mutta ei ylllättävää..... Meillä mies on aina ollut halukkaampi osapuoli; mikään määrä seksiä ei ole riittävästi tai ei ainakaan se määrä, mihin minä olen halukas tai suostuvainen..... Nyt sitten mies mököttää toista viikkoa putkeen ( työmatkan, oman sairastamisen ja lapsen sairastamisen takia on ollut toista viikkoa tosi hiljaista petipuuhissa) ja eilen sai itsestään ulos että hänellä on on kriisi kun on tajunnut ettei seksielämä ikinä tule olemaan tyydyttävää ja tilanne menee aina vain huonommaksi. Mitä siihen voi sanoa? Kun ei seksi kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Väsymys on yksi osatekijä; itselläni on vaativa työ, jossa ei ikinä tee tarpeeksi + omasta mielestäni vastaan liian suurelta osin kaikesta kotihommasta. Mies kyllä remontoi harrastuksekseen mutta kaikki kaupassakäynti, ruoanlaitto, pyykkihuolto, siivous ja muut juoksevat asiat ovat minun hoidossani. Mies on lapsille loistava ja osallistuva isä, mutta kotihommien suhteen sekä laiska että meillä ei kriteerit esim. vaadittavan siivoustason osalta mene ollenkaan yhteen. Iltaisin olen yleensä niin rättiväsynyt ja univelkainen ettei seksi tosiaankaan innosta.

Mitä olisi ratkaisuksi?

Erota -iso asuntolaina eikä nyt kannata myydä taloa-

käskeä mies ostoseksiin -kävisi minulle muuten jos ei olisi tautiriskiä-

Antaa vapaus ulkopuoliseen (seksi)suhteeseen -ei tunnu kivalta ajatukselta -

levittää haaroja päivittäin -ei tunnu sekään kivalta kun ei kerta kaikkian huvita-

käskeä mies harrastamaan sooloseksiä - ei ilmeisesti riitä hänelle-

Inhottava umpikuja :(

Kommentit (323)

Vierailija
201/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä.

Vierailija
202/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tunnin hikisestä työstä hetken ilo. Ei kannata.

jos itse saa orgasmin yhdynnässä. Totta hitossa se silloin on mukavaa! Mutta jos unohtaa, että kaikki eivät orgasmia saa, niin voihan se sitten ihmetyttää, että miksi kaikkia naisia ei seksi niin kamalasti kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä orgasmeihin tulee, henkilökohtaisesti teen ne yhdynnässä ihan ihan itse. En siis todellakaan odota, että mies vie minut seitsemänteen taivaaseen ilman omaa apuani. Jos/kun näin käy, se on vain mukava yllätys. Jokainen nainen osannee tyydyttää itsensä. Niinpä voitte tehdä yhdynnän aikanakin itsellenne sitä mikä toimii. Alkaa se oma mies kiinnostaa seksipartnerina siinä samalla. numero 26 (ehkä)

Vierailija
204/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään viitti enää autella muijaa kotihommissa, kun se on vaan hetken ilo.

Vierailija
205/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, ettei koskaan uudelleen alistuisi niin nöyryyttävään tilanteeseen että joutuisi seksiä kerjäämään.

Kyllä mä ymmärrän ettei ole ollenkaan kivaa joutua kerjäämään seksiä. Eikä ole ollenkaan kivaa joutua harrastamaan seksiä vasten tahtoaan.

Hyvinkin voin kuvitella että meille tulee vielä joskus ero tästä syystä. Av:lla se tietysti tuomittaisiin, koska naisen pitää kärsiä vastenmielistä seksiä jotta lapsilta ei hajoa koti, mutta miehen ei tarvitse kärsiä vastenmielistä seksittömyyttä. Mies on tärkeämpi kuin nainen tai varsinkaan lapset. Mies on tärkeintä maailmassa, sen ei tarvitse osallistua oman kotinsa ylläpitoon, omien lastensa hoitamiseen tai oman vaimonsa onnellisena pitämiseen.

Vierailija
206/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään viitti enää autella muijaa kotihommissa, kun se on vaan hetken ilo.

Vierailija
207/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muija on täällä vaan töissä

Vierailija
208/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muija on täällä vaan töissä

ei sitä voi työntekijöiltään vaatia

Vierailija
209/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun sopimuksissa on toi pykälä et saisin

Vierailija
210/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä missä suomitölvänä kasvattaa mahaa, italomies kasvattaa habaa.

Siinä missä suomitölvänä tunkee naisen edellä ovesta, italomies avaa sen ja kehuu Bella!

Siinä missä suomitölvänä vetää päälle kymmenen vuotta pierryt verskat, italomies pukeutuu hyvin leikattuun pukuun ja tuoksuu hyvälle.

Siinä missä italomies kehuu naisen taivaisiin, suomitölvänä sönkkää "me you bed fuck" aasialaiselleen...

Oikeastihan italomiehet on mun mielestä suureksi osaksi sovinistisia mammoneja ja oma mieheni on hyvälle tuoksuva suomalainen, mutta eipä tuon lainattu Miesten Miehenkään näkemys suomalaisista naisista kauhean toden- ja oikeudenmukainen ollut...

Siinä missä suomiämmä leikkaa tukkansa lyhyeksi että se olisi helpompi pestä, siinä aasialainen nainen ylläpitää naisellisuuttaan, mukaanlukien hiukset.

Siinä missä suomiämmä jättää aamusuihkunkin väliin (vaikka se tukka menikin jo), siinä aasialainen nainen pitää hygieniaa ja itsestään selvyytenä.

Siinä missä suomiämmä hölöttää ja höpöttää joka käänteessä vaikkei mistään mitään ymmärräkään, siinä aasialainen nainen tietää paikkansa ja osaa kuunnella.

Siinä missä suomiämmä pihtaa ja antaa alapäänsä rehottaa, siinä aasialainen nainen ylläpitää kaunista leikkausta, opettelee uusia seksitemppuja, tekee aloitteita ja ennen kaikkea: haluaa.

Mainittakoon että en ole koskaan maksanut seksistä.

M40

Vierailija
211/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin syötte varmasti tähteitä/eineksiä jolloin ruoan laittoon menee 5min

Oikeasti, 7 tuntia päivässä on mieletötä kidustusta ja jos minä alkaisin siivoamaan tai imuroimaan klo 22.30 illalla, mies varmaan kiikuttaisi pöpilään - varsinkin, jos tämä olisi syy, miksi emme harrasta seksiä. Lisäksi, jos väsyttää, voisit ehkä harkita sekstailua reilusti ennen nukkumaanmenoa, esim. lapsille leivät käteen kun tulevat hoidosta ja telkkarin lastenohjemien eteen, aikuisille seksihetki - varmaan tätä syytä varten saisit miehenkin ajoissa kotiin?

Vierailija
212/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä on sentään jotain hyötyä ja iloa minullekin

Silloin tällöin syötte varmasti tähteitä/eineksiä jolloin ruoan laittoon menee 5min Oikeasti, 7 tuntia päivässä on mieletötä kidustusta ja jos minä alkaisin siivoamaan tai imuroimaan klo 22.30 illalla, mies varmaan kiikuttaisi pöpilään - varsinkin, jos tämä olisi syy, miksi emme harrasta seksiä. Lisäksi, jos väsyttää, voisit ehkä harkita sekstailua reilusti ennen nukkumaanmenoa, esim. lapsille leivät käteen kun tulevat hoidosta ja telkkarin lastenohjemien eteen, aikuisille seksihetki - varmaan tätä syytä varten saisit miehenkin ajoissa kotiin?

Vierailija
213/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Naisia ei kiinnosta seksi, pihdataan ja nalkutetaan, ja sitten itketään kun miehet käyvät vieraissa.

t. N 38

mä monesti mieluummin silittäisin tai imuroisin kuin sekstailisin...niistä on sentään jotain hyötyä ja iloa minullekin

Silloin tällöin syötte varmasti tähteitä/eineksiä jolloin ruoan laittoon menee 5min Oikeasti, 7 tuntia päivässä on mieletötä kidustusta ja jos minä alkaisin siivoamaan tai imuroimaan klo 22.30 illalla, mies varmaan kiikuttaisi pöpilään - varsinkin, jos tämä olisi syy, miksi emme harrasta seksiä. Lisäksi, jos väsyttää, voisit ehkä harkita sekstailua reilusti ennen nukkumaanmenoa, esim. lapsille leivät käteen kun tulevat hoidosta ja telkkarin lastenohjemien eteen, aikuisille seksihetki - varmaan tätä syytä varten saisit miehenkin ajoissa kotiin?

Vierailija
214/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on liian monimutkaista.

Vierailija
215/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! You got the point sister!!!

Välillä voi väsyttää eikä aina tarvitse huvittaa, mutta jos tilanne kroonistuu niin joko rakkaus on kuollut tai sitten kyse on itsekkäästä pihtaamisesta!

..päivässä teillä vaihdetaan vaatteet jos pyykkiä pitää pestä joka päivä pari koneellista?? Ja silitättekö te oikeesti kaiken?? Mä kyllä sujuvasti unohdan siivoomiset ja puunaamiset ja painelen punkkaan miehen kanssa panemaan.. JA pitääkö hankkia 300 neliön kämppä isolla pihalla jos sen siivoomiseen menee kaikki aika??

Ja kertokaa niille miehillenne millasta seksiä haluatte ja miten saatte orkut!! Eihän se mieskään mikään ajatustenlukija oo jos ootte aina teeskennelly!! Ja kun sen orkun oppii miehen kanssa saamaa ei malta oottaa että se äijä tulis kotiin.. Oikeesti mä en ymmärrä teitä rakkaat siskot!! Seksi on parasta mitä maailmassa voi olla!! Ja vielä kaiken lisäks ilmaista!! Ja käy liikunnasta :-)

Vierailija
216/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ette kerran ole enää lainkaan seksuaalisia, ettekä halua miestänne siinä mielessä yhtään, niin mitä haittaa, jos mies käy tyydyttämässä tarpeensa jossain muualla? Kunhan käyttää kondomia. Ettehän voi olla mustasukkaisia jostakin, mitä ette itse edes halua.

Vierailija
217/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli tosiaan addikti, sanoi että 7 kertaa jos päivässä saa niin on normaali olo. Ei suostunut keskustelemaan tai hakemaan apua. Petti ja ero tuli. Silloin tuntui sanonta "mies rakastaa saadakseen seksiä ja nainen harrastaa seksiä saadakseen rakkautta" ihan todelta. Nyt on todellisuuteni ihan toinen ja onnellinen, mutta se on eri tarina se...

Vierailija
218/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla omistushaluisia kuikkuisia akkoja jotka haluaa kiusata miehiään.

Vierailija
219/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet seksillä mitään onnellisuutta ja rakkautta hae. niitä voidaan sitten rakennella saamisen jälkeen.

Vierailija
220/323 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Eihän ne miehetkään kertomansa mukaan voi mitään sille että kyrpä vie.

Niinpä. Naisia ei kiinnosta seksi, pihdataan ja nalkutetaan, ja sitten itketään kun miehet käyvät vieraissa. t. N 38

mä monesti mieluummin silittäisin tai imuroisin kuin sekstailisin...niistä on sentään jotain hyötyä ja iloa minullekin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi