Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö te jotain suojaa sängyssä kun harrastatte seksiä?

Vierailija
17.08.2009 |

siis ilman kortsua?

Siis me yritetään raskautta ja en ymmärrä miten se voi olla niin sottaista puuhaa. Viimeistään siinä vaiheessa ku mies tulee sisältä pois ni kaikki valahtaa lakanalle ja sit tietty patjaan. Meillä on kalliit Tempur-patjat ja en haluaisi niitä täyteen spermaläikkiä, täytyy varmaan laittaa joku suojalakana vielä lakanoiden päälle ni ei tartte joka kerran jälkeen vaihtaa aluslakanaa.

Miten te muut toimitte?

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä ei ilmeisesti ollut mikään järin runsas ejakulaatio. Aina pystyi kävelemään vessaan pelkästään lihaksia jännittäen eikä mitään lirahtanut. Nyxä taas tulee kuin suihkulähde eikä siinä auta mikään, tavaraa on kaikki paikat täynnä ja vieläpä isoja läiskiä. Kyllä se olis epäsiistiä ja inhottavaa, ja sellaiset läiskät alkaa haista aika kamalalle. Eli ehkä te joilla ei ongelmaa ole, olette vaan sellaisen miehen kanssa, että suojaus ei ole tarpeen.

Vierailija
62/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimevkolla vasta ekan kerran 8v aikana oltii ilman ja ällötti kyllä ku on niin sottaista.

Toivottavasti mällien kanssa ei tarvis kovin kauan olla tekemisissä jos tärppäis pian, pääsis taas siististi hommiin :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en iki maailmassa maksais 1200e petarista, johan se on mun kuukausitulot, enkä maksais vaikka ois rahaa..tekisin sillä hinnalla matkan etelään..

Vierailija
64/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen vihreä Lainapeitteen pressu, joka viritetään aina tarpeen mukaan sängyn päälle.

Vierailija
65/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksu ton 1200e..sen takia meillä ei olekaan sitä kun ei oo varaa ostaa, enkä raaski laittaa niin paljon rahaa siihen.

Patjat saatiin 100e/kpl tuttavilta kun eivät käyneetkään ne patjat niille, nekin maksaisi yhteensä 2000e. Ikinä ei olis varaa noin kalliisiin patjoihin, täytyy olla tyytyväinen että on edes noi. Hyvin on pärjätty ilman petariakin, helpottais ainoastaan lakanoiden vaihtoa.

ap

Vierailija
66/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua nauratti tää ketju! :) ihan hyväntahtosesti, älä ota ittees.

mut kai ne mällit pitäs saada siellä sisällä pysymään, että todella tulisit raskaaksi. mitäs jos jäät makaamaan ja nostat vaikka jalat ylös, auttaisiko se?

ja kyllä, ymmärrän että voi tulla raskaaksi vaikka jotain valuisikin ulos, mutta jos tuo auttaisi siihen sottaisuuteenkiin.

Vierailija
67/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ulosvetäessä.

Vierailija
68/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..meilläkin on sängynvieressä odottamassa ja jos illalla sängyssä nussitaan en käy pesulla. Enimmät ensin jännittelen paperille ja yleensä teen paperitollon jonka tungen pikkareihin, jos jaksan. Äkkiä se läntti siitlakanalta kuivuu ja lakanat meillä vaihdetaan joskus ja jouluna, ei paljoa menoa haittaa.. Kieltämättä mustat lakanat on välillävähän epäesteettisen läikikkäät mutta mulla on tapana nukkua silmät kiinni ja käydä aamulla suihkussa...

Meillä kyllä nussitaan missä sattuu ja en saa mitään stressiä vaikka ne mällit joskus pitkin kinttuja valuu.. Se on spermaa vaan, ei siihen kuole!

Vierailija
69/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun petarin päällisen voi pestä...

Vierailija
70/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainio ketju!

Voi ei teitä. Mä oon kanssa näitä käsisuojaajia ;)

Muuten se vauvafrotee ei juuri hengitä. En itse viitsi pitää vauvallakaan. Tulee kauhea hikinihku.

Vierailija
71/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin levitetään sängylle ennen seksiä sellanen muovitettu frotee ensin ja siihen päälle leikkaussalin lakana... tämän jälkeen (yhdessä siis tehdään tuo, jotta jo vähän lämmetään kun on kumminkin yhteisestä hyvästä kyse) sen jälkeen kumpikin menee pesulle ensin ja kädet ym. desinfioidaan hyvin jne. ja sitten vasta toimitaan. Toiminnan jälkeen on kätevä vaan kerätä kertakäyttölakanat roskiin. Ja taas puhdistetaan ja desinfioidaan roiskeet.

Tämä on tietysti sillain hankalaa, jää sellanen ylläriseksi pois kun aina saa viritellä mutta eipähän ainakaan tahriinnu Sotkan laatujenkit!

Vierailija
72/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mainio ketju!

Vierailija
73/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko teidän elämä on kontrolloitua. Mitä tänään syödään ja miten nussiminen onnistuu?

Vierailija
74/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt sirkuskoulun jossa opin kävelemään käsilläni.Meillä siis niin että yhdynnän jälkeen kävelen käsilläni vessaan pesulle.Ei ole spermatahroja ollut.

Vierailija
75/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ja lapsilla vielä tässä vaiheessa yhteinen makuuhuone, joten suurin osa sekstailuista tapahtuu olohuoneessa, matolla tai sohvalla. Sohva on nahkaa ja helppo pyyhkiä ja matolla usein torkkupeitto tai vastaava.

Itse oon kyllä sitä sorttia ettei juuri mitään valu vasta kuin viiveellä, eli hyvin voi köllötellä vielä kainalossa ennen vessaan menoa. Sitä paitsi toisinaan sitä innostuu uusintaan kun on jo yksi lasti tullut ja paikat märät. Toimii mulle! :D

Vierailija
76/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman petauspatjaa. Mutta patjan paalla on erittain hyva ja kallis patjansuojus, minka voi pesta koneeessa. Eli ei mene roiskeet patjalle. Ja ei vaikuta kylla mitenkaan patjan kayttomukavuuteen.

Vierailija
77/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on kyllä pakko myöntää, että meillä ei sänkyä suojata mitenkään vaikka naimisen tohinassa saattaa spermat ja hiet ja pillumehut vähän roiskuakin. Lakanat vaihdetaan kerran viikossa tai kahdessa, ei siis joka läiskästä. Ja tuon valumisen mäki oon ratkassu laittamalla käden "kupiksi" haaroväliin matkalla kylppäriin, ettei tartte koko matkaa makkarista sinne luututa jälkeenpäin :D

Vierailija
78/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MULLA pyyhettä missään?

Joskus jos on pyyhe näkösällä muttei heti käden ulottuvilla niin liu'utetaan itsemme sisäkkäin sinne pyyhkeen luo ja sitten vasta mies vetäsee ulos:)

Tai siis minä nappaan, miestä nyt ei vois siinä tilassa vähempää kiinnostaa mikä valuu ja mistä. Kondomi on kyllä kova sana jos spermoilla ei ole muuta käyttöä.

Vierailija
79/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainapeite. http://www.lainapeite.fi/

Onkin näemmä tuossa etusivulla juur meidän sängynsuojuksen kaltainen...

Vierailija
80/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on niin hulvaton ketju :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme