Käytättekö te jotain suojaa sängyssä kun harrastatte seksiä?
siis ilman kortsua?
Siis me yritetään raskautta ja en ymmärrä miten se voi olla niin sottaista puuhaa. Viimeistään siinä vaiheessa ku mies tulee sisältä pois ni kaikki valahtaa lakanalle ja sit tietty patjaan. Meillä on kalliit Tempur-patjat ja en haluaisi niitä täyteen spermaläikkiä, täytyy varmaan laittaa joku suojalakana vielä lakanoiden päälle ni ei tartte joka kerran jälkeen vaihtaa aluslakanaa.
Miten te muut toimitte?
Kommentit (150)
ehdin hyvin kävellä suihkuun eikä valu. Missähän vika? Lapsia olen synnyttänyt kaksi.
Repeilin tälle aika lujaa. Muistui taas mieleen kuinka ihanan siisti tuo kortsu onkaan. Onhan sitä aika märissä, läiskäisissä lakanoissa itsekin joskus nuorena nukkunut kiihkeän lemmiskelyn jälkeen, mutta eipä ole tullut mitään suojaa silti etsiskeltyä. No kuukautisten aikana käytetään pyyhettä sängyllä, se nyt olisi varmaan helpoin tapa suojata sänky.
Mutta mikäs tuo täällä ketjussa mainittu huopa-petauspatja on? Semmoinen kiinnostaisi ihan yleisellä tasolla, ei spermansuojauksen merkeissä...
olen käynyt sirkuskoulun jossa opin kävelemään käsilläni.Meillä siis niin että yhdynnän jälkeen kävelen käsilläni vessaan pesulle.Ei ole spermatahroja ollut.
Hauskoja nuo jotka haukkuvat löysäksi.
Kun muistelee omaa nuoruuttaan niin parikymppisenä ratsastusta päivittäin vuosien ajan harrasteena en voi hyvällä kritiikilläkään sanoa että pimpsa olisi ollut löysä silti valumista kyllä tapahtui.
Kyllä kaiken maailman pyyhkeiden asettelu vie fiiliksen täysin ja kuinka ne edes pysyy paikoillaan peuhatessa? Voin sieluni silmin kuvitella herrasväen harrastamassa siistiä seksiä. Juu, ei siinä paljon jälkeen hellitellä kun kirmataan kylppäriin käsi haaruksissa. Kas kun ette suoraan mene kylppäriin hässimään, säästyisi paljolta vaivalta ja tunnelma varmasti yhtä kliininen. Me ollaan ihan pyyhitty jälkeenpäin mällit sohvalta, lattialta, keittiönpöydältä tai autosta ja/tai pistetty sängynlakana vaihtoon.
Kipuat äijän päälle hommiin, niin eipä valu lakanalle.
Heips!
Täällä taas näköjään pelkkä sperma ja veri roiskuu reippaasti. Itse saan nuorelta rakastajaltani sellaisia orkkuja, että meni just yks runkopatja perusteelliseen kuivapesuun ja sen päällä ollut 12 sentin petari kokonaan roskiin. Mies käyättää kumeja, joten ihan naisen omat nesteet on kyseessä. Ja ne suihkuaa muuten kovalla paineella kaaressa, joten mikään nenäliinatempaus tai mehujen käsillä kauhominen ei ole mikään ratkaisu. Nyt hankkittiin pvc-lakana, jonka päällä pidetään tavallista lakanaa tai peittoa, jonka voi pestä koneessa. Oikein jees, suosittelen! Tiedän, että varsinkaan nuoret naiset eivät usein välttämättä pysty ejakuloimaan, ja jotkut eivät opi kenties koskaan. Mutta on kyllä todella vaikeaa uskoa, etteivät monet muutkin naiset saisi näin kosteasti. Ihan tavallinen 35-v. yhden lapsen äiti olen. Toki puuhaa jo jonkin aikaa harjoitellut... :)
siinä saatetaan hetki makoilla aktin jälkeen, sit vessaan ja äkistän suurimman osan spermasta pönttöön.
eli ei mitään suojaa.
Voi kauheeta mitä ihmisiä. Ei seksiä saa suunitella noin ja vielä jotain nenäliinoja. Nauran täällä ihan kybällä. Onneksi meillä ei käytetä vauvapetareita eikä nenäliinoja. Teinipojilla on kyllä serla rulla sängyn viressä mutta se on eri asia se.
Ei ehkä kannata vielä hankkia niitä lapsia.
Odota että ne Tempur patjat vanhenee vähän.
Heips! Täällä taas näköjään pelkkä sperma ja veri roiskuu reippaasti. Itse saan nuorelta rakastajaltani sellaisia orkkuja, että meni just yks runkopatja perusteelliseen kuivapesuun ja sen päällä ollut 12 sentin petari kokonaan roskiin. Mies käyättää kumeja, joten ihan naisen omat nesteet on kyseessä. Ja ne suihkuaa muuten kovalla paineella kaaressa, joten mikään nenäliinatempaus tai mehujen käsillä kauhominen ei ole mikään ratkaisu. Nyt hankkittiin pvc-lakana, jonka päällä pidetään tavallista lakanaa tai peittoa, jonka voi pestä koneessa. Oikein jees, suosittelen! Tiedän, että varsinkaan nuoret naiset eivät usein välttämättä pysty ejakuloimaan, ja jotkut eivät opi kenties koskaan. Mutta on kyllä todella vaikeaa uskoa, etteivät monet muutkin naiset saisi näin kosteasti. Ihan tavallinen 35-v. yhden lapsen äiti olen. Toki puuhaa jo jonkin aikaa harjoitellut... :)
en todella haluakaan oppia turskumaan kuin suihkulähde. Otan osaa, kauhealta kyllä kuulostaa.
on lainapeitteen pressu, pysyy lakanat siistinä.
Kyllä sulla Ap on tosi väljä, jos spermat hulahtaa pois. Aloita alapään jumppaaminen
EI käytetä mitään suojia vaan vaihdetana lakanat aina tarpeen mukaan.
Te jotka touhuatte vauvalakanoiden ja pyyhkeiden kanssa, niin miten sitten seksi muualla kuin vuoteessa? MIten spontaani seksi?
Nenäliina on aika kätevä. Itse nykäisen nessun haaroväliin ja mies pyyhkii vehkeensä. Sit kumpikin käy vuorollaan pesulla. Kortsun kanssa on kyllä kätsä, kun ei tule yhtään sotkua. Ja ne jotka spontaaniuden puutteesta valittaa, niin eipä tuo nyt kauhee vaiva oo pitää jotain nessua tai talouspaperia vaikka tyynyn alla.
Väljyydestä ei tosiaan ole kiinni se valuminen, vaan sperman laadusta, kellä on juoksevampaa ja kellä sitkeämpää kamaa. Ulos se tulee joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin.
Itse kostun ainakin sen verran paljon, että saan aikaan jo jonkinmoisen läikän lakanoihin ja patjaan!
Kyllä meillä esileikin aikana haetaan pyyhe alle, eikä tunnelma latistu. Itsestähän se on kiinni. Kyllä ne mällit siellä alakerrassa minulla pysyy kun vessaan menen, mutta jotain ehtii aina hieman valahtamaan kun mies ottaa munansa pois.
Ja kyllä meillä harrastetaan spontaania seksiäkin, aina ei pyyhettä ehitä hakemaan, mutta silloin ei myöskään sängyssä harrasteta ;)
Kaikki ei osaa kävellä käsillään suoraan veskiin, niin voi mennä silleen seinän vieressä, että ottaa varpailla seinästä tukea. Kamelityyliä parempi on, mies kantaa sylissä vessaan kalun ollessa vielä sisällä tulppana ja istuttaa suoraan pöntölle. Varsinkin ratsastusasennossa se on melkein ainut tapa varmistaa, ettei mitään valu sänkyyn.
Ime rajusti ukkosi kyrpää, nielet spekelaastit. Jotkut tulleet raskaaksi tällä keinolla.
Eikä lakanakaan sotkeudu.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2009 klo 23:08"]
Mulle ihan vieras ongelma. Me tehdään yleensä niin että kun mies vetäisee ulos, mä kellahdan kyljelleni makaamaan. Siinä voin sit pötkötellä ihan rauhassa eikä mitään valu ulos. Sit kyljen kautta nousen sängystä ja kävelen vessaan, istun pöntölle ja ponnistan niin mömmöt lorahtaa pönttöön.
[/quote]
Huh, olihan täällä joku samanlainen. Aloin jo epäileen olevani jotenkin epänormaali, kun ei ole koskaan tarvinnut muovilakanoita, seitsemää aluslakanaa ja lainapeitettä.
Jos on niin pieni että rojut jää porstuaan niin voi voi.
Voimia!
Mulle ihan vieras ongelma. Me tehdään yleensä niin että kun mies vetäisee ulos, mä kellahdan kyljelleni makaamaan. Siinä voin sit pötkötellä ihan rauhassa eikä mitään valu ulos. Sit kyljen kautta nousen sängystä ja kävelen vessaan, istun pöntölle ja ponnistan niin mömmöt lorahtaa pönttöön. Enkä usko olevani mikään Euroopan tiukin, synnyttänytkin kaksi kertaa ja taas raskaana. Ehkä tää on siis vain anatominen juttu.