Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö te jotain suojaa sängyssä kun harrastatte seksiä?

Vierailija
17.08.2009 |

siis ilman kortsua?

Siis me yritetään raskautta ja en ymmärrä miten se voi olla niin sottaista puuhaa. Viimeistään siinä vaiheessa ku mies tulee sisältä pois ni kaikki valahtaa lakanalle ja sit tietty patjaan. Meillä on kalliit Tempur-patjat ja en haluaisi niitä täyteen spermaläikkiä, täytyy varmaan laittaa joku suojalakana vielä lakanoiden päälle ni ei tartte joka kerran jälkeen vaihtaa aluslakanaa.

Miten te muut toimitte?

Kommentit (150)

Vierailija
21/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksuinen petari poista patjojejn hyötyä. t. se jolla futon petari

Vierailija
22/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan tykkää nukkua minkään märkien läikkien päällä, vaikken mikään hygieniahihhuli olekaan.

Meillä tosin harvoin on mitään märkkäreitä missään, käytetään siinä tarkoituksessa lähintä t-paitaa, yöpaitaa tms. rättiä, mikä nyt vaan käsiin osuu.

Se siis taidokkaasti sitten vaan hivutetaan alapäähän, kun mies on vetäytymässä pois ja pyyhitään pahimmat ennen kuin noustaan pesulle. Vähän voi pientä läikkää tulla lakanaan, mutta ei oteta sitä niin vakavasti. Lakanat voi vaihtaa, eikä meillä ole mitään superhienoja patjoja, jos joskus sattuisi enemmän valumaan (tuleehan patjoihin väistämättä ajan kanssa läikkiä, esim. kuukautisista).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että mies pitää pippelinsä mun sisällä, kamelikävelyä.

Mä voin kuvitella tämän pariskunnan koikkelehtimassa kylppäriin... :D

Vierailija
24/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli pyyhe lakanan päällä aina puuhien aikaan.

Te ootte sitten romanttisia, ei koskaan mitään spontaania seksiä...

Vierailija
25/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin onnistuu. Kun mies vetää ulos, niin puristan lihakset mahdollisimman suppuun. Ei tule kyllä mitään sänylle. Siinä vaiheessa, kun nousen ylös, alkaa valua. Yleensä kuitenkin kerkeän vessaan ja annan mennä pönttöön. Tämä tosin onnistuu vain jos makaan selällään siinä vaiheessa kun homma loppuu. Muuten käytetään jotain käteen sopivaa bokserit, paita ym. Joskus nuorempana käyettiin pyyhettä, ei siis alustana vaan oli jossain hollilla ja siihen sit valutin. Se alko kuitenkin tuntua jotenkin turhalta. Mä en kuitenkaan voi käyttää samaa pyyhettää useammasti (ällöttää) vaan se meni joka kerran jälkeen pyykkiin. Sama siis käyttää jotain valmiiks päällä ollutta vaatetta.

Vierailija
26/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos nyt vastaan minäkin :D

Minä vetäisen pikkarit jalkaan ja kipitän vessaan, joskus valahtaa jotain jo matkalla (kun pitää kävella alakertaan asti), mutta vaihdan pikkarit sitten. Kyllä se enin tavara pysyy yleensä matkassa, vaikka ei olis pikkareitakaan, saahan tuon reideltä pyyhkäistyä, jos ehtii valahtaa. Joskus jään suoraan nukkumaan, niin, että vetäisen vaan pikkarit jalkaan, valukoon sinne osa, osa kyllä tulee vasta aamulla ulos.

Meillä tykätään extempore meiningistä, niin ei siinä mitään papereita ja pyyhkeitä viitsi alkaa asettelemaan.

Vierailija
27/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vie paljon tilaa. Jos ei satu olemaan niin saatan pitää kalsareita siinä edessä kun koikkelehdin vessaan. Tai sitten vaan yksinkertaisesti käsi alle tiukasti niin ei valu mihinkään. Miten joku voi saada niin mälliseksi patjat. Mä en ainakaan muista että olis koskan lakanoille menny. Tai voi olla että joskus vahingossa.

Vierailija
28/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vie paljon tilaa. Jos ei satu olemaan niin saatan pitää kalsareita siinä edessä kun koikkelehdin vessaan. Tai sitten vaan yksinkertaisesti käsi alle tiukasti niin ei valu mihinkään. Miten joku voi saada niin mälliseksi patjat. Mä en ainakaan muista että olis koskan lakanoille menny. Tai voi olla että joskus vahingossa.

käsipyyhe sängyllä ? Ei vie paljon tilaa. Noh samalla sängylle voisi ottaa vaikka moottorisahan ja termospullon, eivät vie paljon tilaa.

Vierailija
29/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä sellainen "vauvafrotee"-suoja, koska mä ejakuloin hyvin voimakkaasti liki aina. Petarit ja lakanat pesen usein. Jos on juuri kastunut, nukun pyyhkkeen päällä:) Ja tämä on tosi.l

Vierailija
30/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängyssä vaan suihkussa ainoastaan. Kätevää. Ei tarvitse laukata kamelijuoksua muna perseessä minnekkän tai pitää sängyssä pyyheliinoja (eihän ne paljon tilaa vie).

Toinen paikkla missä sekstaillaan on hotellin sänky. Siellä voi spermat valuttaa ihan vapaasti lakanoille tai lattialle, ei tarvii siivota.

Vierailija
31/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saatan kuules monesti saunan jälkeen laittaa tyynylle pienen pyyhkeen märkien hiusten takia. sitä voi sitten käyttää mällipyyhkeenä.

Ja ei todellakaan vie tilaa jos sängyllä on pyyhe joka on kokoa 20cmx40cm.

käsipyyhe sängyllä ? Ei vie paljon tilaa. Noh samalla sängylle voisi ottaa vaikka moottorisahan ja termospullon, eivät vie paljon tilaa.

Vierailija
32/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängyssä vaan suihkussa ainoastaan. Kätevää. Ei tarvitse laukata kamelijuoksua muna perseessä minnekkän tai pitää sängyssä pyyheliinoja (eihän ne paljon tilaa vie).

Toinen paikkla missä sekstaillaan on hotellin sänky. Siellä voi spermat valuttaa ihan vapaasti lakanoille tai lattialle, ei tarvii siivota.

Tosiaan, käsi alle ennen kuin nousee sängystä, niin se mitä sieltä valuu ulos matkalla vessaan, valuu kädelle. Voi sitten harrastaa sitä seksiä missä tahansa eikä tarvitse niin pelätä spermaläikkiä epäsopivissa paikoissa.

Vierailija
33/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti on olemassa noi petarit, mut itellä kans on vaikeuksia pestä isoa latex-tuplapetaria ja sen päällystäkin. Mut on olemassa myös petarinsuojuksia eli semmoinen ohut suoja, joka on tarkoitettu just petarin päälle ja on kätevä pestä =) Sitä myy ainakin Ikea, mut varmaan monet muutkin liikkeet.... Mut, mut, säästyy siinä ainakin kalliit patjat ja vaikeapesuiset petari, tosin lakanapyykille kyllä joutuu suht usein ellei harrasta noita pyyhkeitä ym. ja, jos on kovin tarkka tahrojen suhteen..

Vierailija
34/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saatan kuules monesti saunan jälkeen laittaa tyynylle pienen pyyhkeen märkien hiusten takia. sitä voi sitten käyttää mällipyyhkeenä. Ja ei todellakaan vie tilaa jos sängyllä on pyyhe joka on kokoa 20cmx40cm.

seksiä saunan jälkeen launtaina, kunnon suomalaista menoa. Ja pyyhekin kätevästi jo mukana, nice.

Vierailija
35/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen vihreä Lainapeitteen pressu, joka viritetään aina tarpeen mukaan sängyn päälle.

Vierailija
36/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä saunan jälkeen sunnuntaina :D

Vierailija
37/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen vihreä Lainapeitteen pressu, joka viritetään aina tarpeen mukaan sängyn päälle.

Kunhan muksut ei herää kun kikattelen täällä.. Tää on Ihan paras. =)))

Vierailija
38/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuksitaan makuupussissa. Kun himot alkaa hyrräämään niin pujahdetaan makuupussiin. Sekstailun jälkeen yhdessä hypitään pussin kanssa suihkuun. Mällit valuu pussiin ja pussin voi kätevästi pestä. Naapurit ehkä ihmettelevät kun makuupusseja on rivi kuivumassa talvellakin=)))

39/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstailun jälkeen yhdessä hypitään pussin kanssa suihkuun.

Vierailija
40/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvii kikkailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi