Käytättekö te jotain suojaa sängyssä kun harrastatte seksiä?
siis ilman kortsua?
Siis me yritetään raskautta ja en ymmärrä miten se voi olla niin sottaista puuhaa. Viimeistään siinä vaiheessa ku mies tulee sisältä pois ni kaikki valahtaa lakanalle ja sit tietty patjaan. Meillä on kalliit Tempur-patjat ja en haluaisi niitä täyteen spermaläikkiä, täytyy varmaan laittaa joku suojalakana vielä lakanoiden päälle ni ei tartte joka kerran jälkeen vaihtaa aluslakanaa.
Miten te muut toimitte?
Kommentit (150)
Eikös siinä pohdittu aika lailla samaa ongelmaa.
Mutta joo, kyllä tää oli tähän asti hauskin pino tänään!
Mä en oo koskaan edes miettinyt tollasta! Jos jäädään nukkumaan, niin sitten jäädään, eikä sänkyyn mitään tuu. jos poistutaan sängystä, laitan pikkarit. kastuuhan ne, mut kuivaakin sitten. mua ei haittaa yhtään spermat reisillä tai pikkareissa, ne vaihdetaan sentää päivittäin. En tosiaan edes tajunnut, että asia vois olla ongelma. ja huom, miehellä on ihan normaali määrä spermaa, tutkittu juttu
Me naiset kun ollaan eri mallisia. Toisilla sperma ei valu ulos lainkaan. Toisilla taas kohtu ja emätin on niin etuviistoja, että sperma valuu saman tien lakanalle. Ja meillä ainakin siinä lätäkössä on yhtä kivaa nukkua kuin jos lapset on kipanneet lasillisen mehua meidän sänkyyn.
Oikeesti on paikallaan napata spermat t-paitaan, yöpaitaan, tms, mitä käsillä on. Muuta saa tosiaan lakanoita vaihtaa harva se päivä, kun ei sentään koppuraisen lakanan päälläkään viitsi nukkua.
ymmärsit mitä tarkotin.
Ja tosiaan luulen että oon tiukempi ku nää kaikki päänaukojat yhteensä. Ikää vasta 24 ja yhtään lasta ei oo, että tuskin on kovin löysät paikat.
Mulla on kohtu eteenpäin kallellaan.
-Ap
ymmärsit mitä tarkotin. Ja tosiaan luulen että oon tiukempi ku nää kaikki päänaukojat yhteensä. Ikää vasta 24 ja yhtään lasta ei oo, että tuskin on kovin löysät paikat. Mulla on kohtu eteenpäin kallellaan. -Ap
Kyllähän jokainen on tiukka jos ukolla on metrin (halkaisija)halko.
voihan sen pyyhkeen hakea kesken esileikin tms. tai laittaa vaikka alkkarit lopuksi suojaksi. Siemennestettä kyllä tulee sen verran,että lakanat siinä sotkeentuu ja petari myös.En käsitä miksi pitäis ehdoin tahdoin olla jatkuvasti repimässä sotkuisia lakanoita pois. Ja läikkäiset petarit on inhottavan näköisiä.
Miten se voi olla niin vaikeaa? Vai oletteko niin lyhytkätisiä, ettei se käsi ylety omaan jalkoväliin? Vai niin estoisia, ettei sitä kättä voi laittaa sinne?
ymmärsit mitä tarkotin.
Ja tosiaan luulen että oon tiukempi ku nää kaikki päänaukojat yhteensä. Ikää vasta 24 ja yhtään lasta ei oo, että tuskin on kovin löysät paikat.
Mulla on kohtu eteenpäin kallellaan.
-Ap
voihan sen pyyhkeen hakea kesken esileikin tms. tai laittaa vaikka alkkarit lopuksi suojaksi. Siemennestettä kyllä tulee sen verran,että lakanat siinä sotkeentuu ja petari myös.En käsitä miksi pitäis ehdoin tahdoin olla jatkuvasti repimässä sotkuisia lakanoita pois. Ja läikkäiset petarit on inhottavan näköisiä.
kuumimman kohdan hakemaan talon toisesta päästä pyyhettä....ei ihme jos miehet juoksevat vieraissa.
taidetaan ottaa pyyhe käyttöön..:)
ap
löysä?
ymmärsit mitä tarkotin. Ja tosiaan luulen että oon tiukempi ku nää kaikki päänaukojat yhteensä.
Jos olet se maailman tiukin nainen, niin eihän sun sisään edes mahdu mitään. Kauhea tilanne, joku ikineitsyt.
Ei minultakaan mitään ulos lorahtele vaikka useamman lapsen olen saanut.
ymmärsit mitä tarkotin. Ja tosiaan luulen että oon tiukempi ku nää kaikki päänaukojat yhteensä..
kun ei se siitä ole kiinni vaan anatomiasta.
pissakin kannattais tehdä, että puhdistuu kunnolla.
olis muutenkin hyvä olla. Mä en ainakaan jaksa kunnon panon jälkeen nousta enää ylös sängystä pesulle tai muuta. Siis jos pantu nukkumaan mentäessä. Olo niin raukea, että mitkään märät läikät nukkumista haittaa.
joo niin käytetäänkin sitten heti kun olen raskaana.
Ap
Ei tarvitse esileikin aikana sitten miettiä:)
miten miesten tekemissä elokuvissa suit sait paneskellaan ja sitten ollaan niinkuin ei mitään? Että hame vaan takasin päälle ja menoksi. Mekin kyllä tykätään olla spontaaneja, mutta kyllä mua ärsyttää kun spermat valuu pitkin reittä ja liimautuu sinne sun tänne. Oi niitä nuoruuden luontopuuhasteluja kun nahkatakin vuoressa on vieläkin valkoisia läikkiä muistuttamassa spontaanista nautinnosta ;-b (juu pestiin kyllä heti kun päästiin veden äärelle, mutta ei suostunut kokonaan lähtemään).
Mutta niin nykyjään sängyssä meillä on pyyhe jossain käden ulottuvilla tai sitten napataan alushousut, t-paita tai mitä sattuu löytymään. Tai siis minä nappaan, miestä nyt ei vois siinä tilassa vähempää kiinnostaa mikä valuu ja mistä.
Kondomi on kyllä kova sana jos spermoilla ei ole muuta käyttöä.
se on teillä lainassa;)
Saiskohan jostain vuokrattua pressuja kyseisiä puuhia varten.
Vaikkapa koko hedelmällisen iän:DD