Miehet, jos työpaikallanne olisi nainen, kenellä näkyisivät nännit, mitä ajattelisitte?
Toisiko se teille negatiivisia vai positiivisia mielleyhtymiä tästä naisesta?
Kommentit (17)
Saattaisin jopa ajatella että noin ne naiset saavat tuoda itseään esille. Jos mies pukeutuisi niin että etumus loistaa niin kuinkahan siihen suhtauduttaisiin?
Nytkin kesällä naiset saivat tulla pikkuruisessa aluspaidassa töihin, kun sitä kutsutaan topiksi.
Naureskelen miespuolisten kollegoiden kanssa selän takana kaksimielisesti. Jos töissä haluaa tehdä vaikutuksen miehiin niin pukeutuu siististi ja vuodenajan mukaan. Tämän lisäksi vaikutuksen tekee persoona ja jutut.
Paljastava pukeutuminen ei minusta vain kuulu työelämään (tai riippuu tietty työstä...)
ovat poikkeuksetta erittäin ylipainoisia 50 + naisia. Kesäisin tähän kuvaan kuuluu rintojen alta hionnut t-paita.
Minusta ne nännit ovat aika ällöttävät, mutta minä olenkin nainen. On se aika jännä jos noita katsellessa alkaa miehillä jöpöttää. Makunsa kullakin...
..tekisikään, kuin katsoisin noita nököttäviä nännejä. On ne sitten niin maan kiihottavat, sellaiset paidan läpi pursuavat nännit, että...Ei sen puoleen, onhan minulla sellainen työkaveri ollutkin. Meni vähän hämilleen, kun kerran kysyin, että paleltaako...??
saisi töitäni ehkä niin hyvin tehtyä jos olis näkyvissä.
kuinka ja miten häneltä saisin, kyllä aiheuttaa jäykkyyttä kun nännit nöpöttävät, tykkään.
Mun nännit näkyy ja musta se on välillä hieman epämukavaa. En tosin oo tullu ajatelleeks, että joku oikeesti kiihottuis moisesta. Täytyykin töissä alkaa miettiin tarkemmin mitä päälleen laittaa. Nyt on kyllä hyvä, kun imetän niin on nuo liivinsuojukset. (Kyllä mä tiedän,topatut rintsikat ja paksut paidat vaan käyttöön :)
Etkö ollut hereillä, kun oli Jonna Tervonmaan "nipplegate" muutama vuosi sitten. Johan siinä urpoillekin opetettiin, että nännit pitää piilottaa joko niillä liivinsuojuksilla tai teipata.
Tosiasia on, että törröttävät nännit ovat äärimmäisen vahva seksuaalinen viesti.
Etkö ollut hereillä, kun oli Jonna Tervonmaan "nipplegate" muutama vuosi sitten. Johan siinä urpoillekin opetettiin, että nännit pitää piilottaa joko niillä liivinsuojuksilla tai teipata.
Tosiasia on, että törröttävät nännit ovat äärimmäisen vahva seksuaalinen viesti.
no ton mukaanhan miestenkin pitäisi sitten teipata munat persvakoon ettei näy...vahva seksuaalinen viestihän sekin on kun antaa kyrvän pullistella housuissa.
en voi ymmärtää miksi mun pitäis piilotella jotain mikä on täysin luonnollista ja luojan luomaa.
että olet suhteellisen kouluttamaton MIES?
no ton mukaanhan miestenkin pitäisi sitten teipata munat persvakoon ettei näy...vahva seksuaalinen viestihän sekin on kun antaa kyrvän pullistella housuissa.
en voi ymmärtää miksi mun pitäis piilotella jotain mikä on täysin luonnollista ja luojan luomaa.
saa paikat kostumaan.
Ja olen nainen.
Ajattelisin nännejä näpäköitä.
OT: kyrpä
saa paikat kostumaan. Ja olen nainen.
Niin sitä pitää...
Nännien nöpöttäminen johtuu muustakin kuin kiihottumisesta, esim. kylmästä. Ja samalla tavalla reagoivat niin miesten kuin naistenkin nännit. Hohhoijaa!
Kyllä siinä mieleen tulee ihan muita kuin työjuttuja.
10 points. Vielä jos rinnat näkyy avonaisesta kaula-aukosta, niin nam nam! Takapuolta katson myös mielellään...
Naiset, kuinka moni teistä katsoo miestä töissä "sillä silmällä" ja mitä katsot...etumusta? Mitä jos mies huomaa tuijotuksesi?
Arvostaisin kyseistä työntekijää nimenomaan naisena huomattavan korkealle. On upeaa, kun joku nauttii viehätysvoimastaan ja käyttää sitä.