Saako millään liikunnalla kauniin linjakkaita kylkiä, jos vartalonmalli on huono?
Olisin varmaan mieheksi hyvässä kunnossa, mutta naisena se ei kauheasti lohduta. Kapea ja korkea lantio ja sen päällä leveät kylkikahvat ja täysin tikkusuora rintakehä.
Kommentit (21)
Katsoin kuvaa Ronaldosta ja mulla on samanlaiset ulokkeet kyljissä kuin hänellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Syö vähemmin.
Ei ole mahdollista eikä ainakaan järkevää.
Ap
Potkaise sitä kylkiin sanoi eräs kun pari koiraa vähän murisi toisilleen.
Ei se viitsinyt ja olisihan se ollut liioiteltua kun eivät purreet kuitenkasn.
Luustoa et pysty muuttamaan millään liikunnalla tai laihduttamisella
Luustoa voidaan leikata esim. jalkoja pidentää saman pituisiksi tms.?
Täällä vartalo mallin pilaa liian korkealla oleva vyötärö. Mitään ei siis tehtävissä. Ennen lasta oli sentään täydelliset rinnat, mutta nyt nekin pilalla. Nykyään myös vatsa pömpöttää.
Oleppas tyytyväinen kehoosi, se on sinulle määrätty ja annettu.
Tyytyväinen ihminen huokuu kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kuvaa Ronaldosta ja mulla on samanlaiset ulokkeet kyljissä kuin hänellä.
Ap
Mitkä ulokkeet Ronaldolla muka on? Ja jos on samanlaiset, niin treenaatko paljon vatsalihakset?
Vierailija kirjoitti:
Et sinäkään olisi tyytyväinen, jos olisit saanut tällaisen "lahjan". Kaikki ihmiset eivät ole kauniita vaikka huokuisivat mitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä vartalo mallin pilaa liian korkealla oleva vyötärö. Mitään ei siis tehtävissä. Ennen lasta oli sentään täydelliset rinnat, mutta nyt nekin pilalla. Nykyään myös vatsa pömpöttää.
Korsetti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitkä ulokkeet Ronaldolla muka on? Ja jos on samanlaiset, niin treenaatko paljon vatsalihakset?
Hyvin erottuvien lonkkaluiden yläpuolella on näitä luita leveämpi kaistale.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korsetti?
Voisko tällä vaikuttaa luustoon?
Ap
Voi nenä.
Ainakaan omalla kohdallani näin ei käynyt. Minulla on syömishäiriö, ja olin joitakin vuosia sitten todella alipainoinen (nykyään turhankin iso). Edes hoikimmillani en ollut siro. Olen pitkä, mutta jollakin oudolla tavalla keskivartaloni on todella lyhyt tai tiivis: alimmat kylkiluut ja lantion puolella suoliluu ovat hirmu lähekkäin niin, ettei kapealle vyötärölle jää tilaa. Alipainossakaan minulla ei ollut selkeää vyötäröä ja kaartuvia kylkiä. Näytin terävältä, suorakaiteen muotoiselta kehikolta.
Ei sillä, etteikö tuo geometrinen ilmestys olisi miellyttänyt silmää enemmän kuin se iljetys, joka nykyään olen.
Vierailija kirjoitti:
Voi nenä.
Ainakaan omalla kohdallani näin ei käynyt. Minulla on syömishäiriö, ja olin joitakin vuosia sitten todella alipainoinen (nykyään turhankin iso). Edes hoikimmillani en ollut siro. Olen pitkä, mutta jollakin oudolla tavalla keskivartaloni on todella lyhyt tai tiivis: alimmat kylkiluut ja lantion puolella suoliluu ovat hirmu lähekkäin niin, ettei kapealle vyötärölle jää tilaa. Alipainossakaan minulla ei ollut selkeää vyötäröä ja kaartuvia kylkiä. Näytin terävältä, suorakaiteen muotoiselta kehikolta.
Ei sillä, etteikö tuo geometrinen ilmestys olisi miellyttänyt silmää enemmän kuin se iljetys, joka nykyään olen.
Anteeksi, mut mä vähän naurahdin tälle kehikkokuvaukselle :D.
Miksi olla nätti, jos voi olla hauska?
Tarvii päänuppi olla kunnossa et hyväksyy ittesä.
Vierailija kirjoitti:
Voi nenä.
Mulla on tällainen ihan samanlainen kehikkovartalo! Hirmu pitkä selkä, mutta silti luiden välissä vain joku sentti tilaa. En tiedä tuleeko mun kylkiluut poikkeuksellisen alas vai lantio liian ylös vai molemmat.
Ap
Saat . Osta kunnollinen hulahula rengas . Urheilukaupat .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinäkään olisi tyytyväinen, jos olisit saanut tällaisen "lahjan". Kaikki ihmiset eivät ole kauniita vaikka huokuisivat mitä.
Ap
Kauneus on katoavaista, mutta rumuus sen kun lisääntyy.
Syö vähemmin.