Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako millään liikunnalla kauniin linjakkaita kylkiä, jos vartalonmalli on huono?

Vierailija
19.07.2026 |

Olisin varmaan mieheksi hyvässä kunnossa, mutta naisena se ei kauheasti lohduta. Kapea ja korkea lantio ja sen päällä leveät kylkikahvat ja täysin tikkusuora rintakehä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmin.

Vierailija
2/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kuvaa Ronaldosta ja mulla on samanlaiset ulokkeet kyljissä kuin hänellä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö vähemmin.

Ei ole mahdollista eikä ainakaan järkevää.

Ap

Vierailija
4/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaise sitä kylkiin sanoi eräs kun pari koiraa vähän murisi toisilleen.

Ei se viitsinyt ja olisihan se ollut liioiteltua kun eivät purreet kuitenkasn. 

Vierailija
5/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luustoa et pysty muuttamaan millään liikunnalla tai laihduttamisella

Vierailija
6/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luustoa voidaan leikata esim. jalkoja pidentää saman pituisiksi tms.?

Vierailija
7/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vartalo mallin pilaa liian korkealla oleva vyötärö. Mitään ei siis tehtävissä. Ennen lasta oli sentään täydelliset rinnat, mutta nyt nekin pilalla. Nykyään myös vatsa pömpöttää. 

Vierailija
8/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleppas tyytyväinen kehoosi, se on sinulle määrätty ja annettu.

Tyytyväinen ihminen huokuu kauneutta.

Vierailija
9/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kuvaa Ronaldosta ja mulla on samanlaiset ulokkeet kyljissä kuin hänellä.

Ap

Mitkä ulokkeet Ronaldolla muka on? Ja jos on samanlaiset, niin treenaatko paljon vatsalihakset?

Vierailija
10/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään olisi tyytyväinen, jos olisit saanut tällaisen "lahjan". Kaikki ihmiset eivät ole kauniita vaikka huokuisivat mitä.

Ap

Vierailija
11/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vartalo mallin pilaa liian korkealla oleva vyötärö. Mitään ei siis tehtävissä. Ennen lasta oli sentään täydelliset rinnat, mutta nyt nekin pilalla. Nykyään myös vatsa pömpöttää. 

Korsetti?

Vierailija
12/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitkä ulokkeet Ronaldolla muka on? Ja jos on samanlaiset, niin treenaatko paljon vatsalihakset?

Hyvin erottuvien lonkkaluiden yläpuolella on näitä luita leveämpi kaistale.

Ap

Vierailija
13/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korsetti?

Voisko tällä vaikuttaa luustoon?

Ap

Vierailija
14/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se rasvaa vai lihasta?

Vierailija
15/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nenä.

Ainakaan omalla kohdallani näin ei käynyt. Minulla on syömishäiriö, ja olin joitakin vuosia sitten todella alipainoinen (nykyään turhankin iso). Edes hoikimmillani en ollut siro. Olen pitkä, mutta jollakin oudolla tavalla keskivartaloni on todella lyhyt tai tiivis: alimmat kylkiluut ja lantion puolella suoliluu ovat hirmu lähekkäin niin, ettei kapealle vyötärölle jää tilaa. Alipainossakaan minulla ei ollut selkeää vyötäröä ja kaartuvia kylkiä. Näytin terävältä, suorakaiteen muotoiselta kehikolta.

Ei sillä, etteikö tuo geometrinen ilmestys olisi miellyttänyt silmää enemmän kuin se iljetys, joka nykyään olen.

Vierailija
16/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi nenä.

Ainakaan omalla kohdallani näin ei käynyt. Minulla on syömishäiriö, ja olin joitakin vuosia sitten todella alipainoinen (nykyään turhankin iso). Edes hoikimmillani en ollut siro. Olen pitkä, mutta jollakin oudolla tavalla keskivartaloni on todella lyhyt tai tiivis: alimmat kylkiluut ja lantion puolella suoliluu ovat hirmu lähekkäin niin, ettei kapealle vyötärölle jää tilaa. Alipainossakaan minulla ei ollut selkeää vyötäröä ja kaartuvia kylkiä. Näytin terävältä, suorakaiteen muotoiselta kehikolta.

Ei sillä, etteikö tuo geometrinen ilmestys olisi miellyttänyt silmää enemmän kuin se iljetys, joka nykyään olen.

Anteeksi, mut mä vähän naurahdin tälle kehikkokuvaukselle :D.

Miksi olla nätti, jos voi olla hauska?

Vierailija
17/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii päänuppi olla kunnossa et hyväksyy ittesä.

Vierailija
18/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi nenä.

Mulla on tällainen ihan samanlainen kehikkovartalo! Hirmu pitkä selkä, mutta silti luiden välissä vain joku sentti tilaa. En tiedä tuleeko mun kylkiluut poikkeuksellisen alas vai lantio liian ylös vai molemmat.

Ap

Vierailija
19/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat . Osta kunnollinen hulahula rengas .  Urheilukaupat .  

Vierailija
20/21 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään olisi tyytyväinen, jos olisit saanut tällaisen "lahjan". Kaikki ihmiset eivät ole kauniita vaikka huokuisivat mitä.

Ap

Kauneus on katoavaista, mutta rumuus sen kun lisääntyy.