Minkä merkkinen syystakki sinulla on?
Kommentit (27)
Riippuu vähän mihin tarkoitukseen. Takkeja on erikseen kaupunkia ja ulkoilua varten, didriksonilta pari, selected femme, gant, luhta.
Ahkka tms. Joku 60e elloksen alesta. Kaupassa ärsyttävä kun ei hengitä yhtään ni tulee hiki
Luhta, Rukka, The North Face, Veromoda, My Wear.....onhan näitä ja hintahaitarista toiseen 20-190€. Päälle aina eri sään ja fiiliksen mukaan:)
Lidlin Crevit, olikohan kolmisenkymppiä. Ostin edelliskeväänä ja todellakin, se on vieläkin täysin käyttökelpoinen vaikka olen sillä kulkenut jo 2 kevättä ja 2 syksyä
Michael Kors, Ralph Lauren ja H&M. En muista hintoja, alesta olen ostanut nuo kaksi ensimmäistä.
Sadesäällä pyörämatkoihin yms vedenpitävät mm. Didriksson Ilma, HH Long Belfast x2, pari Columbian takkia
Lisäksi mm. trenssi x 2, tikkitakki, kevytuntuvatakki, muutama ohut villakangastakki. Toivon, että osaisin pitää nahkaista biker takkia ja olen miettinyt sellaisen hankkimista.
En tiedä yhdenkään vaatekappaleeni merkkiä.
Minulla on sama takki keväällä, syksyllä ja talvella. En muista merkkiä, sillä ostin sen melkein kymmenen vuotta sitten Saksasta ja poistin tunnistetiedot. En tahdo, että kukaan tietää mitä vaatemerkkejä käytän. Enkä tahdo mainostaa mitään vaatemerkkiä! Saksassa valmistettu takki se on, sen muistan ja maksoi jotain 200- 300 €. Saattoi olla tarjouksessa. Kerrospukeudun, joten tarvitsen vain tämän takin ja lisäksi takin urheilua varten.
Torstai on ollut hyvä lenkille näillä keleillä. Kylmemmällä Luhdan kevyttoppis.
Molemmat ostettu alesta muutamalla kympillä.
Olisin tarvinnut ohuen villakankaisen syystakin, laadukkaan. Sellaista ei ole missään myynnissä. Suututtaa.
Ei minulla ole syystakkia. On talvitakki pakkasille, ja sitten on takki kaikille muille lämpötiloille.
Icepeak 90€, torstai 80€ ja lidlin 24€
Luhta. Käytän samaa kaupassa, kävelyllä ja joka paikassa. Hinta oli alennuksessa ehkä 130 euroa. Ostin sen pari vuotta sitten.
Only Carmakoma. En muista hintaa, tilasin Zalandosta tai Booztista.
Sasta Diana, ostettu kymmenkunta vuotta sitten Saastamoisen kellarista aikamoisella alennuksella. On niin hyvä, että ei saa puhki pitämälläkään ja sopivalla muulla vaatetuksella siitä saa kolmen vuodenajan takin. Kesällä se on liian tukala pitää.
Didrikssons ja on muuten paras takki minkä olen koskaan omistanut. Maksoi n.150e muistaakseni.