IS: Toimitusjohtaja tylyttää suomalaisten työmoraalia – vei itse työkoneen synnytyssaliin
Kahden lapsen isä Aapo Mäki ei pitänyt vanhempainvapaata. Hän kirjoittaa sosiaalisessa mediassa, että suomalaisten on priorisoitava työntekoa.
Kommentit (188)
Oliko se työkone kaivinkone vai sorvi?
Kiva pitää teams-palaveria kun vaimo synnyttää taustalla 🤷
On ihmisiä jotka oikeasti pystyy tekemään tuottavaa työtä joka päivä, joka tunti kun töitä tehdään vaikka 12h päivässä. He ovat hyvin harvinaisia. Olen kateellinen näille ihmisille mutta he ovat enimmäkseen turhautuneita muihin.
selaataan kaikki posteja kun holetetaan?
Helvettiäkö tuo uhriutuu? Sen vaimohan sen synnytyksen hoiti.
Minkä työkoneen? Kaivinkoneen?
Puuntyöstökoneen?
Suurimman työn tekee vaimo, joka huolehtii ja kasvattaa lapset. Mikä on vaimon palkka?
Näitä nykyajan synnyttäjiä ja heidän kumppaneitaan pitää ohjeistaa siinä, että synnytyksen aikana keskitytään äitiin ja synnytyksen jäljeen äitiin ja lapseen, eikä someteta tms. Ihan arkipäivää nykyään synnytyssalissa ja sen jälkeen.
Tuon jutun mies ei ole poikkeus.
T Kätilö
En haluaisi että esim. minun asioita hoitava henkilö tekee sen siinä synnytyssalissa odotellessa.
Voin tehdä saman heti, kun aletaan maksamaan toimitusjohtajan palkkaa ja sopimukseen kirjataan tuntuva kultainen kädenpuristus.
Se on kuule Aapo sillä viistiin, että nuo hautuumaat, ne ovat korvaamattomia miehiä täynnä.
Jos se toimitusjohtaja on nainen?
Mahtuuko Aapon päähän sellainen ajatus?
En katselisi tuollaista miestä päivääkään.
Moni on kuollut työnsä ääreen, luuleeko tämä tyyppi saavansa kirkkaimman kruunun? Ei kovin kehumisen arvoista olla poissaoleva isä.
Ihmisten kyykyttäminen ei tunnu psykopaatille työltä.
Taitaa tässä tapauksessa olla lasten etu, että isä pysyy mahdollisimman paljon töissä.
Älkää enää koskaan haukkuko suomalaista miestä laiskaksi.
Mikä on siis tekosyysi, ettet tee töitä synnyttäessäsi?