Voiko helsingin kaduilla kävellä tuulihousuissa?
Kommentit (17)
Kokeile ja tule kertomaan pysäyttikö pukeutumispoliisi.
Ei voi koska katujengi tulee ja lyö ja vie rahat ja teryleenit päältä.
Jenginuoret vie pöksysi. Parempi kulkea ilman.
Olen nähnyt tuulihousuja ja kulahtaneita verkkareita Pariisissa, myös keskustassa, ei vain lähiö-alueilla.
Kukaan ei kiinnittänyt asiaan mitään huomiota.
Helsinki on kaupunki, pienehkö vieläpä, siinä missä kaikki muutkin maailman kaupungit, ei sinne tarvitse erityispukeutumista.
Jos asusi yleensä on syystä tai toisesta tuulihousut, sen kun pukeudut tuulihousuihin.
Tuolla nimellä niitä ei enää ole.
Ei voi. Se on ehdottomasti kiellettyä. Täällä on oltava tuulivoimahousut ja viherpipo päässä.
Menet Tapulintorille tms, niin hyvin menee läpi. Kunhan ovat vähintään 20 vuotta vanhat, uudempia saatetaan katsoa vähän brassailuna.
Ei juma mitä kysymyksiä. No vastaan nyt, että kyllä täällä ihan tavalliset ihmiset kävelevät kaduilla ihan tavallisissa vaatteeissa, esim. tuulihousuissa.
Kyllä voi. Ketään ei oikeasti kiinnosta kenenkään pukeutuminen.
Olipa taas hömö aloitus ja kysymys. En viitsi vastata...
Se on vähän sama kuin olis kumisaappaat kuivalla kelillä. Ehkä ei sovi ihan Kanta-Helsinkiin.
Lamaa pukkaa ja kohta ainoa kahiseva on vaatteiden muodossa.
🤔
Mä olen kävellyt Helsingin keskustassa marjaämpärin kanssa kumisaappaat jalassa ja vahoissa äidin 80-l värillisissä (tuuli?)housuissa. Kukaan ei katsonut tai kiinnittänyt huomiota.
Kyllä voi. Se on jopa järkevää koska Helsingisä tuulee nykyään koko ajan ja kovaa.
Jäätyy heti jos ei ole kunnolla vaatteita. Laita villahousut tuulihousujen alle.
Ei voi. Rannikolla tuulee niin, että jos on tuulihousut, lähtee lentoon.
Kunhan ne on Jormakan pökät.