Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko kateellinen nuorelle joka saa ison perinnön eikä koskaan tarvitsisi tehdä töitä?

Vierailija
15.08.2009 |

Pääomatulot kattaisivat elämisen ja lapsia voisi hankkia niin monta kuin haluaa ja ne voisi hoitaa kotona, kuunnes aikuisena heille voisi ostaa asunnon mieleiseltään alueelta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluaisin paljon rahaa tekemättä mitään sen eteen. Jos se perintö siis tulisi joltain isomummolta, jonka olen nähnyt viimeksi 25 vuotta sitten, en tietystikään vaihtaisi vanhempiani rahaan. Tietenkään en rahat saatuani jäisi vain makaamaan sohvalle, vaan kehittelisin kaikennäköistä kivaa ja mielekästä tekemistä, mitä tähän asti ei ole rahattomana voinut tehdä. Jos minulla olisi joku unelma-ammatti tiedossa, niin tekisin työtä vaikkei tarvitsisikaan, mutta nämä tähän asti tekemäni hanttihommat eivät kyllä anna ihmiselle mitään muuta kuin vitutuksen ja naurettavan pienen palkan. Ne lopettaisin siis kyllä.

Vierailija
22/29 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä jäisi kyllä kokematta elämästä monta taistelua, jotka voi voittaa. eli elämänkokemusta puuttuisi. toisaalta sillä ois vaaroja ja vaikeuksia (petolliset ystävät, siipiveikot) joita tavis ei osaa edes ajatella.

toivottavasti pysyisi kuitenkin järki päässä ja eläisi onnellisen elämän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee helposti sellainen olo, että on väärin, kun muut saavat kaikkea helposti ja minun pitää raataa joka leipäpalani eteen.

häpeän olla valkoinen mies

Vierailija
24/29 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskisi lottovoittoa. Tuo ap:n kuvailema elämäntapa ei sopisi mulle ollenkaan, työ on tärkeää minulle ja pitää minut täyspäisenä, antaa älyllisiä haasteita jne. Vanhempien menettämisessä nuorena ei puolestaan ole mitään kadehdittavaa, kokemusta on.

Vierailija
25/29 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin haluaisi jäädä kotiin lapsia hoitamaan ja hankkimaan, vaan opiskelisin tasan just sitä mitä huvittaa ja tekisin sitä unelmienityötä, joka Suomessa vain harvalle on taloudellisesti kannattavaa (kirjailija).

Vierailija
26/29 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka rahaa olisi ja voisi tehdä mitä tahansa. Ei niitä ystäviä juuri tuon kateuden takia heillä taida olla. On varmaan aika yksinäistä.

Jos itse olisin niin rikas, en uskaltaisi siitä kenellekään puhua ja todennäköisesti eläisin vaatimattomasti ja kävisin jossain töissä, ehkä vaihtaisin paikkakuntaa.

Vierailija
27/29 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluavat silti tehdä töitäkin, ainakin jonkin aikaa, vaikka rikkaita olisivatkin.

Vierailija
28/29 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti taloudellinen pakko ajaa tekemään sitä työtä mistä maksetaan. Jos talous olisi turvattu, voisi tehdä sitä mitä haluaa. Se on erittäin kadehdittava tila.

Vierailija
29/29 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin pidän sukulaiseni. Toki voisin ottaa ilolla vastaan perinnön joltakin Amerikan enolta, josta en ole ikinä kuullutkaan. Kateellinen en ole, jos joku perintöä saa.