Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teidän miehet käyneet armeijan?

Vierailija
14.08.2009 |

minun on keskeyttänyt

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kersantti on. Monelle tekis ihan hyvää tehdä mitä sanotaan välillÄ!!!

Vierailija
42/87 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kertaa on jättäny kesken. Ja silti on ihan tavallinen työtä tekevä kolmen lapsen isi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sitä aivan turhanpäiväisenä tappamiskouluna ja kannustaa poikiamme sivariin.

Vierailija
44/87 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä suoraan sanottuna ymmärrä niitä, jotka määrittelevät miehuuden sillä onko käynyt intin vai ei. Mä näen sen ihan ulkomuodosta, ja viimeistään jalkoväli paljastaa asian;)

Mut kukin tyylillään.

(Ja siis tuo otsikko tarkoitti sitä, että mun mies on sivari)

Vierailija
45/87 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivarissa tuhlaamassa verovaroja naurettavaan pelleilyyn, odotan innolla koska kaikki vanhat kaavoihin kangistuneet "muka isänmaalliset" pellet alkaa ikääntyä sen verran että tämä pelleilu vihdoin suomessakin lopetetaan... täytyy olla sivisttymätön ja politiikasta tietämätön jos luulee että suomen pikkuarmeijalla olisi mitään mahdollisuuksia tässä maailmassa pärjätä, jos suomeen joskus sota syttyy niin suomi saa apua, tai häviää turhan taistelun ja energian tuhlaamisen jälkeen

Vierailija
46/87 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luutnanti nykyään ja aktiivisti mukana vapaaehtoisissa maanpuolustustyössä kuten myös allekirjoittanut.

T: Just 2 kahden päisvän leiriltä palannut

Vierailija
47/87 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivarissa tuhlaamassa verovaroja naurettavaan pelleilyyn, odotan innolla koska kaikki vanhat kaavoihin kangistuneet "muka isänmaalliset" pellet alkaa ikääntyä sen verran että tämä pelleilu vihdoin suomessakin lopetetaan... täytyy olla sivisttymätön ja politiikasta tietämätön jos luulee että suomen pikkuarmeijalla olisi mitään mahdollisuuksia tässä maailmassa pärjätä, jos suomeen joskus sota syttyy niin suomi saa apua, tai häviää turhan taistelun ja energian tuhlaamisen jälkeen

vaikutatkin, oletko ihan omilla pikkuaivoillasi puuronkeiton lomassa näin fiksuja pohdiskellut...huoh

Vierailija
48/87 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä on monta, mutta kyllä sekä asevelvollisuus, että vapaaehtoinen maanpuolustus on nyky-yhteiskunnalle kriisitilantessa elinehto. Ei yhteiskunnalta riitä palkattua väkeä kun jokin asia ihan aikuisen oikeasti menee pieleen. Nokian vesikriisissäkin niin varusmiehet kuin paikalliset maakuntajoukkojen vapaaehtoisetkin auttoivat, että kansalaiset saivat edes välttämättömän puhtaan veden. Myös metsäpaloissa, junaonnettomuuksissa jne ovat ko porukat töissä. Meilläkin soi minun puhelin jos isoon onnettomuuteen tarvitaan varusmiesten avuksi muonittajaa.

Eli varaudutaan pahimpaan ja toivotaan parasta!

T: MPKY:n vapaaehtoinen

ps löytyykö muita

Vierailija
49/87 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tottapuhuen mulle on ihan yks hailee koko intti/sivari/totaali-keskustelu. Tässä maassa miehillä on nuo vaihtoehdot ja niistä kukin valitsee itselleen sopivimman.

En ole tekemisissä sellaisten piirien kanssa, jossa asialla olisi mitään painoarvoa suuntaan tai toiseen. Kukaan mieheni intin käyneistä kavereista (joita suurin osa toki on) ei katso kieroon sivarimiestäni. Saattaa heillä olla eriävät mielipiteet toki, mutta siis eivät arvota ihmistä sen perusteella että onko intti käytynä. Ihan muut perusteet on kaveruudella, kuten myös meidän parisuhteellamme.

Vierailija
50/87 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli aukissa, kun tutustuttiin reilu 30 vuotta sitten. Myös mun poika on käynyt intin, kävi sitä 9 kk.

Vierailija
51/87 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy oli diabetes.

Ainoa hyväksyttävä syy olla käymättä armeijaa on joku vakava sairaus tai vamma.

Diabetes ON vakava sairaus, hoitamattomana johtaa kuolemaan.

Eli diabetes tai kuulovamma ovat syitä olla käymättä armeijaa. Muut eivät. Minullakin on hyvä ystävä, joka olisi halunnut armeijaan, muttei diabeetikkona päässyt. Nykyään kai onkin rajoitetusti mahdollista.

Vierailija
52/87 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. majurin vaimo

Vierailija
53/87 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siis puoli vuotta vankilassa ja olen hyvin ylpeä siitä.

Vierailija
54/87 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. En olisi sivari-homppelin matkaan lähtenyt.

Vierailija
55/87 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sotilasarvoltaan matruusi.

Vierailija
56/87 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan myös että poikamme käy sen joskus ajallaan. Mun toinen veli on sivari ja ihan normaali mies ja miehekäs, mutta kyllä mä tykkään että armeija pitää käydä.

Vierailija
57/87 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-mies, pahan astman takia.

Vierailija
58/87 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasi kuulemma olla ensimmäisenä heittämässä Molotovin coctaileja kun sota tulee, mutta armeijan meininkiä ei pää kestäisi. Hänellä on Aspergerin syndrooma ja vapautettu psyykkisistä syistä.

Ensimmäinen mieheni kävi armeijan, mutta kieltäytyi myöhemmin aseista.

Vierailija
59/87 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän MIEHEN pitää armeija käydä.. Jos siihen ei kykene on päässä vikaa..!

Toki tietenkin ymmärrän jos on joku fyysinen rasite joka estää.

Vierailija
60/87 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapautettu.Mulle ihan yks hailee onko käynyt vai ei.Poika saa myös tehdä miten haluaa,kun on sen aika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi