Kuinka usein syöt herkkuja?
Rehellisesti. Syötkö päivittäin tai viikottain tai vain harvoin? Tarkoitan herkuilla mitä tahansa muuta kuin ravinnon vuoksi syötävää eli karkit, pullat, sipsit jne. Mietin olenko poikkeustapaus kun olen syönyt lähes päivittäin, mutta aloin nyt herkkulakkoon. Nyt herkuttelen mansikalla jota en laske herkuksi.
Kommentit (13)
Kotiin ostan jotain herkkua ehkä kerran kuukaudessa, mutta paheeni on mun suosikki lounasravintola, jossa on kahvin kanssa aina jotain herkkua ja en voi sitä vastustaa. Lounaalla käyn ulkona n. kaks kertaa viikossa. Sipsejä ja suolaisia herkkuja en syö oikeastaan koskaan, jos jossain on tarjolla niin voin muutaman ottaa.
Syön yleensä päivittäin kahvin kanssa. Esim. tänään raparperipiirakkaa ja jäätelöä.
Mikä kaikki luokitellaan herkuksi?
Jos jäätelöä on niin syön. Jos mies ostaa namupussin tai tuo suklaata niin otan muutaman palan. Jos leivon viikonloppuna niin syön 2 päivänä.
Joka päivä jotain mutta pysyttelen silti n 1200 kcal/pvä
Tänään söin herkkua eli tomaatteja.
Oliko aloitukseni taas niin vaikea luettava? Kuka söisi jäätelöä ravinnoksi eli että keho saa ravintoaineita? Tomaatteja moni voi syödäkin juuri siksi.
Hyvä lukea että harvemmalla herkuttelu päivittäistä. Itselläni se oli melkein joka päivä kahvin kanssa pulla tms. Joskus sen lisäksi meni suklaapatukka vielä illalla. Mietin onko tämä normaalia vai harvinaista.
Ap
Ja en minäkään lihava ole eli en oletettavasti syö yli kulutuksen, mutta sitä en kysynytkään.
Ap
Syön päivittäin. Ruuan jälkeen suklaata, keksejä, leivonnaisia tai jätskiä jälkkäriksi. Hoikka olen, jos joku muuta luulee.
Koko ajan syön ehkä tunti välillä tauloa ja silloin tauko kun nukun yhtään ei ole liikaa painoa ja kunto hyvä jaksan kävellä lähikiskalle ja raput ekaan kerrokseen jossa asun ja kaikki teepparit ja lekkinsit mahtuu päälle
Ihan liikaa ja siis lähes päivittäin. Herkkulakon aloitin viime viikolla. Kesäloma alkaa neljän viikon kuluttua, joten siihen saakka aion olla ilman.
Keväällä olin kaksi kuukautta ilman sokeriherkkuja. Sitten repsahdin.
Saadessani ruokaa on se aina herkkua... Hallintoylilääkärin roskiksesta löytyy erikoisherkkujakin. Kerrankin ranskalaista kuivalihaa ja puoli pulloa vuosikertaviiniä. Punaista. Joulupäivänä varmaan taas kinkunpuolikas.
Monta kertaa päivässä. Muuten syön terveellisesti eli paljon vihanneksia, juureksia, marjoja, hedelmiä, proteiinia sekä maito- että liha- jne.
Ehkä kerran viikossa tai harvemmin.