G:Ay-liikkeen kannattajia?
Oho, tulipa omituinen otsikko..
Saa nähdä ilmoittautuuko kukaan :/
Kommentit (8)
Olen ollut opintojeni ja töideni puolesta tekemisissä usean liiton kanssa ja täytyy sanoa, että mitään varsinaista hyötyä ei minulle ole liittoihin kuulumisesta/yhteydenotoista ollut.
Neuvoja toki annetaan, mutta aika kädettömiä ovat liitot olleet. Jos työnantaja on päättänyt kusettaa niin ei siinä liitosta ole paljon apua. Pätkätyöläinen on täysin yksin ongelmiensa kanssa.
Yhdestäkin liitosta jouduin eroamaan kun työsuhteeni ei jatkunut äitiysloman alettua, heidän merkillisten sääntöjensä takia. Eikä yhdeydenotosta ollut mitään apua, kun luottamusmies petti.
Luin että Gay-liikkeen kannattajia...
Ja sehän ei tietystikään, missään nimessä ollut Borgån tarkoitus...
Ja sehän ei tietystikään, missään nimessä ollut Borgån tarkoitus...
Heti nauratti kun tankkasin otsikkoa itsekseni. ;)
Olen oman ammattiliittoni hallituksessa ja valtuustossa sekä paikallisyhdistyksen puheenjohtaja.
Pakolliset vuodet olen lusinut paikallisosaston hallituksessa. Oma liitto on pieni ja pippurinen, johon on todella mukava kuulua. Olen saanut liitosta useasti apua ongelmatilantilanteissa. Kun liitto on pieni, on "päämajan" porukkakin tuttua ja kynnys ottaa yhteyttä pieni. Tietysti kynnystä omalta osaltani alentaa se, että olen tosiaan ollut paikallisosaston hallituksessa ja sitä kautta päässyt tutustumaan niihin valtakunnan tason ihmisiinkin.
Ammattilitto on kiva asia. Olkaa aktiivisia ja ottakaa yhdistys omaksenne!
että gay-liikkeen :) Siihen oisin kyllä ilmoittautunut
Kannatan ja toimin aktiivisesti mukana.