Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnistuuko perennapenkki siemenistä? Tulis halvemmaksi kun taimet.

Vierailija
14.08.2009 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon taimet maksaa itsensä takaisin.

Vierailija
2/6 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osaa keväällä erottaa perennojen alut rikkaruohoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osaa keväällä erottaa perennojen alut rikkaruohoista

Esikasvatus sisällä auttaa.

mutta teoriassa kyllä. käytännössä se on hidasta ja aika riskialtista. Enkä tiedä saako kaikkia kasveja siemenenä ollankaan, osahan kasvatetaan pistokkaista yms.

Vierailija
4/6 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko ketään, jolla olisi omaa pihaa? Voisitko saada joltain perennanalkuja/juurakkoa tms, nyt syksyllähän monet karsivat perennapenkkiään ja jakavat kasvejaan. Laita vaikka ilmoitus kaupan ilmoitustaululle halukkuudestasi vastaanottaa perennoja yms.

Suurin osa omista perennoistani on tullut tutuilta, tutuntutuilta tai puolitutuilta, samalla asuinalueella asuvilta ihmisiltä. Nyt kun itsellänikin on jo vaikka mitä, olen antanut hyvän kiertää ja lahjoittanut itse kasveja niitä tarvitseville.

Vierailija
5/6 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä voit ottaa pienen alun itsellesi. Ainakin täällä Helsingissä (joitakin) perennoja kasvaa villiintyneinä ulkoilualueilla yms. paikoilla.

Vierailija
6/6 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kasvattanut siemenistä mm. harjaneilikoita, lupiinia, kissanminttua, joitain kellokukkia yms. Kokeilut ei välttämättä ole niin hirveän halvaksi tulleet kumminkaan kun olen laittanut tohon penkkiin sellaisiakin muka perennnan siemeniä mitkä ei ole enää seuraavana kesänä nousseet uudestaan.