Onko täällä äitejä joilla olisi ollut kihomatoja? Mistä huomasit madot?
Onko kutina sietämätöntä vai miten huomasit? Minua stressaa se, että heinäkuun alussa poikani pk:ssa annettiin kihomatovaroitus ja nyt omaa takapuoltani kutiaa muutamaan otteeseen päivällä tai yöllä. Mitään en ole kakassa nähnyt. Pojallakaan en ole mitään nähnyt, vaikka hänellähän niitä pitäisi olla jotta minä olisin saanut myös tartunnan..
Mulla on kyllä iso pukama joka saattaa olla tuon kutinan takana. Mut täs tulee vainoharhaiseksi, ihan kuin täivaroituksen aikana päätä alkaa kutisemaan julmetusti:P
Kommentit (3)
Selvästi siellä peffan sisällä, ei edes ihan aukon suulla. Mä bongasin ekalla kerralla kakassa ja toisella kerralla oireet oli jo niin tutut...sain madon sormelle kiemurtelemaan kun työnsin sormen peffaan...ÄLLÖÄ, tiedän.
Muistan kun nuorin oli vauva, oli häivähdyksen omainen tunne, että peräaukon suulla liikkuu jotain. Annoin asian olla, siis järjetöntä kutinaa ei ollut. JOnkin ajan kuluttua vanhemmilla lapsilla löytyi matoja.
Matoja on ollut vaikea aina löytää (muutamina kertoja ollut). Ekalla kerralla lapsi oli kaverilleen näyttänyt, että pissan mukana tulee matoja. Kaverin äiti sitten kertoi minulle asiasta (kiva !). Lapsi kun pissasi pottaan, tarkistin ja totta oli. Ohuita pieniä lankoja siellä uiskenteli. Vaikka matoja on välillä etsitty pimeässä taskulampun valossa peräaukon suulta, en ole niitä koskaan nähnyt. Varmin konsti on ollut tarkistaa kakka tai pissa.
Selvästi siellä peffan sisällä, ei edes ihan aukon suulla. Mä bongasin ekalla kerralla kakassa ja toisella kerralla oireet oli jo niin tutut...sain madon sormelle kiemurtelemaan kun työnsin sormen peffaan...ÄLLÖÄ, tiedän.