Harvoin järkytyn täällä lasten nimistä, mutta
Kommentit (23)
Sulla on todellisuus hiukan hakoteillä, ei nimessä ole mitään pelättävää.
Koita toipua järkytyksestäsi, hae vaikka saikkua ja jotain nappeja joita voit popsia pahimpaan järkytykseen.
=)
Ja mitä te muut tästä meuhkaatte, kai täällä saa mielipiteensä sanoa, vai mitä?
Ei tossa Mintussa mitään vikaa, mutta Ruska?
Mikä siinä on niiiiiiin kamalaa? En ymmärrä.
erityisesti Ruska, koska olen syksy ihminen ja tykkään älyttömästi ruskasta!
Mutta eivät ne sovi pätkääkään yhteen...
Juo illalla Ruskaa, On aamulla tuskaa.
Vanha hyvä sanonta;-D
Ja Minttuun yhdistettynä todella kamala.
Sillä Minttuhan on kauhea nimi, sille ei mitään voi kukaan.
Juo illalla Ruskaa, On aamulla tuskaa. Vanha hyvä sanonta;-D
Toinen hyvä ja erähenkinen:
Illalla Ruskaa pakkasella, aamulla paskaa rukkasella.
Ruska on ajatuksena kaunis, mutta minusta änteellisesti ruma. Mintusta en ole ikinä tykännyt (viina sekin, muuten ,)
hyvin kauniita, ja sillehän kukaan ei voi mitään vaikka kuinka täällä meuhkaisitte.
Mitähän ihmeen vikaa tuossakin nimessä on? Mä olen tavallaan kateellinen sulle jos sun ongelmat on tuota tasoa, ole iloinen elämästäsi, olet päässyt vähällä!
Sinäkö olet ihan itse päättänyt että tänne saa tehdä aloitteen vain jos on joku ongelma!!??! Minusta molemmat nimet on ihan kivoja oikein käytettynä. Tässä yhdistelmässä aivan kamala.
-ei ap
mutta yhdistelmä ihan hirveä. Ei ole mikään ongelma, jokainen saa antaa lapselleen niin kauhean nimen kuin itse haluaa.
ja sit ihmetellään, misät ne kaikki koulukiusaajat tulee...
Joskus on puhuttu lasten nimistä ja nyt kun nämä vanhat esim. Kyösti ja Saima nimet on muotia niin siihen nimifiilikseen vaikuttaa paljon jos on tuntenut esim. Kyösti nimisen vanhan kummallisen ukon tai Saima nimisen poppaeukon kun itse oli lapsi. Vaikka nimessä ei itsessään ole mitään kummallista.
Meillä on neiti 6 kk Mimosa ja jos joskus siskon saa, niin ehdottomasti Minttu =D
Ruska on sanana aika jykevä joten kaipaa kevyemmän etunimen. Minttu nimen m ja kaksi t;tä tekee siitä myös painavan sanan joten ne ei sovi yhteen. Olisi kiva tietää toinen nimi josko koko rimpsu lausuttuna antaa kevyemmän vaikutelman.
ei tähänkään voi muuta sanoa, kuin että get a life, really.
niiden edustamat värit?
Miettikää nyt, sellaista mintunvihreää yhdistettynä ruskan sävyihin... ihan yhtä "kauniisti" sopii yhteen nuo nimet.
Ja siis on kyllä ehkä korvaan särähtävin nimiyhdistelmä ikinä.
Minä en ymmmärrä, kuinka kollega on voinut antaa pienokaiselleen nimen Arsi...kuulostaa saksalaiselta kirosanalta puheen keskellä..arsi...arse..sekin vielä
Mutta makuja on monia.Huh.
Mitähän ihmeen vikaa tuossakin nimessä on?
Mä olen tavallaan kateellinen sulle jos sun ongelmat on tuota tasoa, ole iloinen elämästäsi, olet päässyt vähällä!