Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen koosta, miehen näkökulma

Vierailija
13.08.2009 |

Monia galluppeja aiheesta on vuosien varrella tehty erilaisissa foorumeissa ja aina suosituimmiksi on noussut ylivoimaisesti C, hyvänä kakkosena B. Kaukana kärkikaksikosta tulevat sitten seuraavina D ja A.

Eli hyvät naiset, kyllä sopusuhtaisuus on meille normaalimitoissa oleville miehille mieleen.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 172 cm pitkä ja miehen sopiva pituus on 185-190 cm.

Vierailija
22/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli juuri se minkälaisessa rungossa rinnat ovat kiinni. itse olen todella hoikka ja siro ja usein minun rintojani on kehuttu, aika usein myös toisten naisten toimesta =) minulla ei siis ole isot rinnat, a-kuppi, mutta olen itsekin niihin tyytyväinen kun ovat niin sopusuhtaiset. jos minulla olisi tuo suosittu c-kuppi niin en varmaan pystyssä pysyisi vaan kaatuisin eteenpäin =)

Olen hoikka ja siro, mutta E-kupilla tuupattu.

Karrrseeta tää elämä, varsinkin kun näyttää mukavan muodokkaalta, eikä tarvii tunkee liiveihin silikonimöykkyjä ollakseen naisellisen näköinen.

Kyllä muuten naisetkin on aikamoisia susia taas tässäkin aiheessa toisilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka ihannemies on putuusasteikossa 165-170 cm? Pitkät miehet eivät vain kiinnosta.

Vierailija
24/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeastaan aika sama mitä joku galluppi sanoo.

Ensiksikin: miesten maku vaihtelee miehen mukaan ja ei kai kukaan halua olla täydellinen kuin yhdellemiehelle (kerrallaan). Se tietysti on positiivista, että gallupeistakinnäkee, että kaikenlaisista rinnoista pidetään, ei vain niistä D+-kupeista, kuten viihdemedia antaa ymmärtää.

Toiseksi: jos kystään mikä on paras, ei se tarkoita, että kaikki muu on sitten surkeaa ja kelvotonta. On minustakin tumma miellyttävin hiusväri miehelle, mutta eipä noissa vaaleissakaan ole valittamista. Gallupissa ruksitaan yksi kohta ja se on siinä.

On tietysti miehiä, joita alle D:n rinta ei sytytä ja he eivät voi kuvitellakaan seurustelua vähemmän rintavan kanssa. Suurimmalle osalle miehiä kuitenkin on tärkeintä, että tissit on ja että ne on kiinni muuten sopivassa naisessa.

Vierailija
25/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minä olen se hoikka ja siro a-kuppinen, mutta tiedätkös mitä, en käytä edes topattuja liivejä saati tunge mitään silikonimöykkyjä liivieni sisään, ei ole tarvetta.. en siis ihan ymmärtänyt pointtiasi.. sanoinpa vaan että minulle sopii todella hyvin nämä a-kupin rinnat ja niitä on kovasti kehuttukin, onko se nyt jotenkin sinulta pois??

Vierailija
26/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka ihannemies on putuusasteikossa 165-170 cm? Pitkät miehet eivät vain kiinnosta.

Mulle on oikeesti yks hailee minkä pituinen mies on. Koitin vain olla nenäkäs tuolle "mittojensanelijamiehelle", ja osoittaa hänen tahdittomuutensa ja kommenttinsa älyttömyyden. Olen ihaillut niin 165-senttistä kuin 195-senttistäkin miestä kovasti.

Harmi, että jotkut voivat olla niin rajoittuneita, että heidän kumppaninsa täytyy täyttää jotain ulkoisia mittoja ollakseen kelvollisia. Ja erityisen harmillista, jos joku menee viisaudessaan puhumaan myös kaikkien muiden "kelvollisen" sukupuolensa edustajien puolesta.

Vierailija
27/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minä olen se hoikka ja siro a-kuppinen, mutta tiedätkös mitä, en käytä edes topattuja liivejä saati tunge mitään silikonimöykkyjä liivieni sisään, ei ole tarvetta.. en siis ihan ymmärtänyt pointtiasi.. sanoinpa vaan että minulle sopii todella hyvin nämä a-kupin rinnat ja niitä on kovasti kehuttukin, onko se nyt jotenkin sinulta pois??

Sinä se olit, joka olit sitä mieltä, että "kaatuisit c-kupin tisseillä".

Mieti, miltä se kuulostaa minun E-kupilla varustetun korvissa - ei ainakaan kovin suvaitsevaiselta, koska tiedät vallan hyvin, että kaikilla hoikilla EI ole A tai AA.

Vierailija
28/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä sekään kovin suvaitsevalta kuulostanut sinun suustasi että jos ei omaa isoja rintoja niin sitten täytyy tunkea liiveihin täytettä jotta näyttäisi naiselta..

Vierailija
29/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, että miten miehiä kiinnostaa rinnat ja niiden koko. Vauvathan niitä rintoja syö, ei toivon mukaan miehet. Vai syökö?? ! Hieman kuvottava ajatus, että mies lutkuttaa kuin lapsi niitä rintoja :)

Ja vauvalle kai ihan sama äidin tissien koko.

ja monesti vetää alkoholin nauttimisen jälkeen tissit tyhjiksi

Vierailija
30/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä sekään kovin suvaitsevalta kuulostanut sinun suustasi että jos ei omaa isoja rintoja niin sitten täytyy tunkea liiveihin täytettä jotta näyttäisi naiselta..

Olen vain sattumoisin tässä elämäni varrella huomannut, että naiset toppaa jopa todella runsaasti rintsikoitaan, ellei kuppikoko ole "riittävä". Siis riittävä heille itselleen.

Vierailija
31/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkennan, että toppaavat rintojaan, suomennettuna käyttävät voimakkaasti topattuja rintaliivejä. Jotkut vielä lisäävät sinne jotain silikoni- tms. lisäkkeitäkin, topattujen liivien sisään.

Vierailija
32/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kroppa, jos liivikoko on 95A :O Eli tosi leveä nainen, mutta rintojen koko pieni. Ainakin kuulostaa oudolta.

En ole nro 16, mutta suurinpiirtein samoilla mitoilla varustettu. En todellakaan ole ylpeä omasta kropastani, jos nyt en sitä varsinaisesti häpeäkään. Ehkäpä sitten pitäsi, jos se toisista naisistakin on kamala...

Tiedän kyllä tasan minkä kohdan itsestäni muuttaisin jos pystyisin.

Vierailija
33/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se 95A johtuu ihan niiden yksien liivien kummallisesta mitoituksesta. Ehkä väärä lappu tai jotain? Normaaliliiveissä 80-85 on oikea ympärys, kuppi A tai B malista riippuen.

Kroppani on ihan tavallinen, 177 cm ja 67 kg. Ei langanlaiha, mutta ei tuossa rintojen alla mitään läskipatjaa ole.

Ja muuten: sitä toppausta tulee joskus harrastettua ihan siksikin, että jotkut vaatteet istuvat paremmin, kun on rintaa enemmän. Mitään monen kupin muutosta en harrasta, mutta topattuja liivejä käytän useimmiten. Niissä ei nännitkään näy läpi.

Vierailija
34/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, että miten miehiä kiinnostaa rinnat ja niiden koko. Vauvathan niitä rintoja syö, ei toivon mukaan miehet. Vai syökö?? ! Hieman kuvottava ajatus, että mies lutkuttaa kuin lapsi niitä rintoja :)

Ja vauvalle kai ihan sama äidin tissien koko.

Mun mies rakastaa imeä mun maitotisuja

ja monesti vetää alkoholin nauttimisen jälkeen tissit tyhjiksi

Ja ööök, eli kaikki tisseihin tuijottelijat kaipaavatkin takaisin äidin rintaa imemään. Mitäs seksikstä siinä on?

Nyt alan kyllä tosi huvittuneena katselemaan "tissimiehiä"

Vierailija
35/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tutkimuksessa kerrotaan, että keskimääräinen mies pitää eniten B-C-kupin rinnoistsa, miten tästä johdetaan se, että miehet eivät ensinkään pidä muunkokoisista rinnoista tai se, että miehet eivät suostu tapailemaan muunkokoisia rintoja (koska niistähän parisuhteessa on ensisijaisesti kyse)?

Tätäkin tutkimusta tehdessä on tapahtunut hajontaa, kuten aloitusviestistä ilmenee ja lopputulema, keskivertomies ei ole markkinoilla, joten häntä tuskin kukaan tavoittelee...

Ja sille yhdelle epäilevälle tuomaattarelle: nykyisin suomalaisten naisten keskimääräinen kuppikoko on nuossut hieman väestön lihomisesta johtuen ja on siinä been-ceen hujakoilla.

Vierailija
36/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että naiset voivat olla eri kokoisia muutenkin kuin rinnoiltaan?

Vierailija
37/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kuppikoko itsessään kerro yhtikäs mitään. 90A kun voi olla saman kokoinen kuin 75DD.

Vierailija
38/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina liiveissä C koko vaikka olen oikeasti b kokoinen. nykyajan liivit on vaan sellaisia että b =c. mulla on siis tosi pienet mut c kuppi pakko ostaa kun b:hen ei mahdu.

tiesittekö että itse kuppikoko on sama A80 kuin B75

tai B80 on sama kuin C75. näitä ei ihan kaikki tiedä.

Vierailija
39/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

90A ei näytä samalta kuin 75DD.

Vierailija
40/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

90A ei näytä samalta kuin 75DD.

t. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi