Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen koosta, miehen näkökulma

Vierailija
13.08.2009 |

Monia galluppeja aiheesta on vuosien varrella tehty erilaisissa foorumeissa ja aina suosituimmiksi on noussut ylivoimaisesti C, hyvänä kakkosena B. Kaukana kärkikaksikosta tulevat sitten seuraavina D ja A.

Eli hyvät naiset, kyllä sopusuhtaisuus on meille normaalimitoissa oleville miehille mieleen.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hyvä, että joku herra avaa sanaisan arkkunsa tämänkin suhteen.

Kerronpa tässä samalla, että kun ne miehet miettivät usein myös omaa kokoaan - tarkoitan miehen pituutta - että kylläpähän se sopivanpituinen mies on välillä 179cm-183cm.

Eli me kauniit, hoikat ja hyvin tavoitellut (joskin E-kuppikoon naiset - ilmeisesti mun perässä juosseet miehet ei ole tienneet todellista kuppikokoani) tykkäämme sittenkin pitkähköistä miehistä. Ei mistään ylipitkistä, alimittaisista puhumattakaan. Sopusointua sen olla pitää - kaikessa.

Vierailija
2/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkaa olemaan jo melko ison puolella (tätähän median muokkaaman mielen on vaikea sisäistää).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hyvä, että joku herra avaa sanaisan arkkunsa tämänkin suhteen. Kerronpa tässä samalla, että kun ne miehet miettivät usein myös omaa kokoaan - tarkoitan miehen pituutta - että kylläpähän se sopivanpituinen mies on välillä 179cm-183cm. Eli me kauniit, hoikat ja hyvin tavoitellut (joskin E-kuppikoon naiset - ilmeisesti mun perässä juosseet miehet ei ole tienneet todellista kuppikokoani) tykkäämme sittenkin pitkähköistä miehistä. Ei mistään ylipitkistä, alimittaisista puhumattakaan. Sopusointua sen olla pitää - kaikessa.

Vierailija
4/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuppikoko on täällä 75 C. Ihan ok!

Vierailija
5/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot pitäs kuitenkin olla ja hoikassa kropassa vieläpä.

Vierailija
6/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurata "tutkimuksia"

Vierailija
7/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpähän se sopivanpituinen mies on välillä 179cm-183cm.

No ei tod! Sopiva pituus on 185-195 cm.

Vierailija
8/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka muuta väittää kärsii jonkinlaisesta harhasta. Tuosta valikoimastasi voimme lähinnä päätellä, että tykkäät pitää välillä jostakin syystä liian isoja tai pieniä liivejä.

90A ei näytä samalta kuin 75DD.

No minäpä käytän sekä kokoja 80C, 75D ja 70E ja ihan samat rintani ovat liiveittä ;) t. 2

Tai sitten siitä, että eri valmistajien käsitys ympärysmitasta on aika joustava. Ja että joissain liiveissä on paljon säätövaraa. ja että käytössä erityisesti se rintakehän ympäri kulkeva osa venyy.

Mulla liivikoko vaihtelee 80B-85B (85A on usein sopivin), mutta yhdet sporttiliivit on 95A ja ihan sopivat!

Vierailija
9/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 80E, joa pukisin päälle vaikka 85C:n pursuaisi tissit kupista ja takaapäin liivit ei olisi suorassa vaan nousisi ylöspäin kaarelle.

Menkää nyt höpönassut asiantuntevaan liiviliikkeeseen etsimään oikea koko. Ja avot kuinka vaatteetkin näyttää paremmilta päällä.

Vierailija
10/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tosi leveä nainen, mutta rintojen koko pieni. Ainakin kuulostaa oudolta.

Vierailija
11/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka sisällä on vain 5% miehistä?

kylläpähän se sopivanpituinen mies on välillä 179cm-183cm.

No ei tod! Sopiva pituus on 185-195 cm.

Sulla ainakin on ihan laaja hyväksytty haarukka miesten pituuden suhteen, jos naisille hyväksytään vain kuppikoko B-C.

Vierailija
12/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko miehessä ois yli 180senttiä pitkä varsi ja siinä semmonen noin 20cm jöpökkä.

semmonen sai vaikka vähän puristellakin mun d-kuppeja...

mitoillahan niitä hyviä parisuhteita luodaan.

Vierailija
13/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tohon rintojen kokoon on paha vaikuttaa ilman kirurgin veistä, niin mitä lisäarvoa tämä näkökulma meille naisille tuo? Paitsi tiedon siitä, että turha yrittää saada miestä jos ei ole saanut synnyinlahjana C-kuppia?

t. katkera luuviulu AA-kupilla

Vierailija
14/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tohon rintojen kokoon on paha vaikuttaa ilman kirurgin veistä, niin mitä lisäarvoa tämä näkökulma meille naisille tuo? Paitsi tiedon siitä, että turha yrittää saada miestä jos ei ole saanut synnyinlahjana C-kuppia?

Ilmeisesti ap halusi vain tiedottaa, että ne, joilla ei ole B-C koon rinnat, ovat kelvotonta kamaa "sopusuhtaisille miehille"! Mikä on mun kokemuksen mukaan silkkaa pötyä.

Tai sitten se kuvittelee, että "oikeasti tavallisilla suomalaisilla naisilla on aina B-C" ja täten koitti lohduttaa meitä naisia, että "kyllä te kelepaatte"

Vierailija
15/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se kuvittelee, että "oikeasti tavallisilla suomalaisilla naisilla on aina B-C" ja täten koitti lohduttaa meitä naisia, että "kyllä te kelepaatte"

Kun joku Iltalehti on tehnyt kyselytutkimuksia miesten rintamieltymyksistä ja naisten kuppikoista, niin tulokseksi tulee että monet miehet tykkäävät b-c rinnoista ja yleisimmät kuppikoot naisilla ovat juuri nuo b-c.

Näin ollen erittäin suuri osa naisista voi tyytyväisenä ajatella että miehet tykkäävät heidän rintojen koostaan oikeasti. Usein kun saa sen käsityksen että miehet pitävät vain dd> rinnoista ja pienemmistä pitävät ovat sitten pedofiilejä, muuten outoja tai valehtelijoita.

Vierailija
16/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, että miten miehiä kiinnostaa rinnat ja niiden koko. Vauvathan niitä rintoja syö, ei toivon mukaan miehet. Vai syökö?? ! Hieman kuvottava ajatus, että mies lutkuttaa kuin lapsi niitä rintoja :)

Ja vauvalle kai ihan sama äidin tissien koko.

Vierailija
17/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaisessa rungossa rinnat ovat kiinni. Sirolla pienet rinnat näyttävät sopusuhteiselta, jos on muutenkin tukeva, niin isot rinnat ovat suhteessa ok.

Vierailija
18/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. katkera luuviulu AA-kupilla

Joku tutkimus kertoo, että miehet tykkäävät useimmiten oman kumppaninsa rinnoista.

Vierailija
19/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos perse on kuin norsulla ja naama kuin petolinnun perse! Kokonaisuus se ratkaisee..! T. b-kupin petolinnunperse

Vierailija
20/42 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli juuri se minkälaisessa rungossa rinnat ovat kiinni. itse olen todella hoikka ja siro ja usein minun rintojani on kehuttu, aika usein myös toisten naisten toimesta =) minulla ei siis ole isot rinnat, a-kuppi, mutta olen itsekin niihin tyytyväinen kun ovat niin sopusuhtaiset. jos minulla olisi tuo suosittu c-kuppi niin en varmaan pystyssä pysyisi vaan kaatuisin eteenpäin =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi