Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen rakastunut Robert Pattinsoniin!

Vierailija
12.08.2009 |

Olen 23-vuotias naimisissa oleva perheenäiti. Mitä teen?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo ukko on ainakin kuvissa kerrassaan epäviehättävä. Laiha, kalpee ja jotenkin luihu

Vierailija
42/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, sitten katsoin sunnuntaina, ja ei siihen voi olla ihastumatta..! Oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä ja nyt vielä samasta leffasta Jacob pyörii päässä!!!

Vierailija
44/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset Remember me... Aivan ihana

Vierailija
45/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on jotain , twilight, remenber me, vettä elefanteille yms. kaikki on tullut katsottua ja ikää on 37v

Vierailija
46/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin heti mutta taidan olla jo liian vanha, 36-vuotias, sekä ryppyinen kotiäiti. Tsemppiä kuitenkin sulle!

Olen 23-vuotias naimisissa oleva perheenäiti. Mitä teen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on monta =D

Vierailija
48/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodesta 2009. Hän oli salaisten fantasioideni kohde ja katsoin twilightia aina kun mahdollista. Sitten epäilys-leffan jälkeen huuma laski ja nyt aamunkoin kävin katsomassa teatterissa, niin ei lempi leikunut enää niin täysillä...mut on meitä muitakin, jenkeissä on oma twilightmoms ryhmä, joka täynnä edwardiin rakastuneita ;)



Mut hei, nauti tunteesta ja yritä siirtää se mieheesi - katso häntä kuin hän olisi robert/edward ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, se menee kyllä ohi kun kasvat henkisesti yli 14-vuotiaaksi. :)

Vierailija
50/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihana robert varsinkin Edward Cullenina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt tuota remeber me:tä. Löysin netistä, ja tietysti pakko heti katsoa! Viime yö meni kahden viimeisen twilightin parissa. En malta odottaa ensi marraskuuhun asti viimeistä osiota!!!



Taidan olla vähän hömppä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi