Apua! Olen rakastunut Robert Pattinsoniin!
Olen 23-vuotias naimisissa oleva perheenäiti. Mitä teen?
Kommentit (51)
Noh, sitten katsoin sunnuntaina, ja ei siihen voi olla ihastumatta..! Oikeasti.
Sama täällä ja nyt vielä samasta leffasta Jacob pyörii päässä!!!
naiset Remember me... Aivan ihana
siinä on jotain , twilight, remenber me, vettä elefanteille yms. kaikki on tullut katsottua ja ikää on 37v
Mä menisin heti mutta taidan olla jo liian vanha, 36-vuotias, sekä ryppyinen kotiäiti. Tsemppiä kuitenkin sulle!
Olen 23-vuotias naimisissa oleva perheenäiti. Mitä teen?
vuodesta 2009. Hän oli salaisten fantasioideni kohde ja katsoin twilightia aina kun mahdollista. Sitten epäilys-leffan jälkeen huuma laski ja nyt aamunkoin kävin katsomassa teatterissa, niin ei lempi leikunut enää niin täysillä...mut on meitä muitakin, jenkeissä on oma twilightmoms ryhmä, joka täynnä edwardiin rakastuneita ;)
Mut hei, nauti tunteesta ja yritä siirtää se mieheesi - katso häntä kuin hän olisi robert/edward ;)
Ei se mitään, se menee kyllä ohi kun kasvat henkisesti yli 14-vuotiaaksi. :)
Niin ihana robert varsinkin Edward Cullenina
En ole nähnyt tuota remeber me:tä. Löysin netistä, ja tietysti pakko heti katsoa! Viime yö meni kahden viimeisen twilightin parissa. En malta odottaa ensi marraskuuhun asti viimeistä osiota!!!
Taidan olla vähän hömppä ;)
mutta tuo ukko on ainakin kuvissa kerrassaan epäviehättävä. Laiha, kalpee ja jotenkin luihu