Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen rakastunut Robert Pattinsoniin!

Vierailija
12.08.2009 |

Olen 23-vuotias naimisissa oleva perheenäiti. Mitä teen?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Te jotka ette ymmättä, oletteko edes katsoneet noita elokuvia?

Joo, olen ja Satuhäät-Ilpo on mielestäni ihan eri luokkaa vetävyydessään kuin Pattinson! :)

t.32

Vierailija
22/51 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 32-v. perheenäiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 32-v. perheenäiti


jos tarkoitat Robert Pattisonia

Vierailija
24/51 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

panisin!

Vierailija
25/51 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(sekä laulaja). Teki läpimurtonsa Twilight-houkutus elokuvassa Edward Cullen-nimisenä vampyyrina :)



Vierailija
26/51 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/51 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mä voisin olla iän puolesta sen äiti...

Vierailija
28/51 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä perheesi ja soita sille tyypille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/51 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo sillon Harry Potterin aikaan!

Vierailija
30/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes kunnon mies. Itse olen rakastunut George Clooneyyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

androgyyneistä nuorista kundeista, mutta niillä pitää olla syvyyttä silmissä, eikä tuollainen kilpikonnamainen katse. Noi kulmakarvat hämää että muka olis jotain syvyyttä.



Sitäpaitsi se näyttää naamasta Jedwardin veljeksiltä. :D

Vierailija
32/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tuon remember me:n. Apua, arvatkaa vaan kuinka paljon itkin.. Ihana Robert

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa, jos on muitakin hyviä leffoja, missä Robert olisi roolissa! Vettä elefanteille on nähty.

Vierailija
34/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naurako, mut minä 25v avoliitossa elävä olen k***essa viimeviikkoisen Satuhäät-jakson sulhaseen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/51 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naurako, mut minä 25v avoliitossa elävä olen k***essa viimeviikkoisen Satuhäät-jakson sulhaseen. :D

Vierailija
36/51 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naurako, mut minä 25v avoliitossa elävä olen k***essa viimeviikkoisen Satuhäät-jakson sulhaseen. :D


Ai Ilpoon? :)

Joo, valitettavassti. Mitenköhän tästä pääsisi yli? :)

Vierailija
37/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mieltäni irti Robertista...

Vierailija
38/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa vaikka youtubesta ihan robert pattinsonin kiitospuheita palkinnonjaoissa..ihan omituinen hihittäjä eikä siinä kaverissa niiden perusteella ole tippaakaan salaperäistä ja kypsää edward cullenia.

Vierailija
39/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit menin katsomaan sunnuntaina sen Twilight-leffaan ja silmäni avautuivat ;)

Vierailija
40/51 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa kassi ja lähe kattoon josko kelpaisit?



Mä oon rakastunut jo kauan sitten kuolleeseen tyyppiin... synnyin liian myöhään, nyyhhh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän