Apua! Olen rakastunut Robert Pattinsoniin!
Olen 23-vuotias naimisissa oleva perheenäiti. Mitä teen?
Kommentit (51)
oon 32-v. perheenäiti
jos tarkoitat Robert Pattisonia
(sekä laulaja). Teki läpimurtonsa Twilight-houkutus elokuvassa Edward Cullen-nimisenä vampyyrina :)
http://media.photobucket.com/image/robert%20pattinson/brightangel90_200…
Niin olen minäkin, älä välitä!
vaikka mä voisin olla iän puolesta sen äiti...
jätä perheesi ja soita sille tyypille
ei edes kunnon mies. Itse olen rakastunut George Clooneyyn
androgyyneistä nuorista kundeista, mutta niillä pitää olla syvyyttä silmissä, eikä tuollainen kilpikonnamainen katse. Noi kulmakarvat hämää että muka olis jotain syvyyttä.
Sitäpaitsi se näyttää naamasta Jedwardin veljeksiltä. :D
nyt tuon remember me:n. Apua, arvatkaa vaan kuinka paljon itkin.. Ihana Robert
Sanokaa, jos on muitakin hyviä leffoja, missä Robert olisi roolissa! Vettä elefanteille on nähty.
Älkää naurako, mut minä 25v avoliitossa elävä olen k***essa viimeviikkoisen Satuhäät-jakson sulhaseen. :D
Älkää naurako, mut minä 25v avoliitossa elävä olen k***essa viimeviikkoisen Satuhäät-jakson sulhaseen. :D
Älkää naurako, mut minä 25v avoliitossa elävä olen k***essa viimeviikkoisen Satuhäät-jakson sulhaseen. :D
Ai Ilpoon? :)
Joo, valitettavassti. Mitenköhän tästä pääsisi yli? :)
En saa mieltäni irti Robertista...
Katsokaapa vaikka youtubesta ihan robert pattinsonin kiitospuheita palkinnonjaoissa..ihan omituinen hihittäjä eikä siinä kaverissa niiden perusteella ole tippaakaan salaperäistä ja kypsää edward cullenia.
sit menin katsomaan sunnuntaina sen Twilight-leffaan ja silmäni avautuivat ;)
Pakkaa kassi ja lähe kattoon josko kelpaisit?
Mä oon rakastunut jo kauan sitten kuolleeseen tyyppiin... synnyin liian myöhään, nyyhhh
Joo, olen ja Satuhäät-Ilpo on mielestäni ihan eri luokkaa vetävyydessään kuin Pattinson! :)
t.32