Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUHTIKUUN HANIT elokuussa =)

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava lukea täältä hyviä uutisia. =) Onnea!

Meitä on täällä niin paljon, ettei kovin helpolla muista kuka ja mitä milloinkin kirjoittaa. Muutenkin tullut aika vähän kirjoiteltua kun vielä ei mitään tunnu kunnolla ja tuntuu ettei mitään tapahdukaan. Oireet pysyneet samoina, välillä etoo välillä ei ja hyvin lievää kaikki. Tänään tuli isompi mahakipu, mutta taisipa olla lopulta vaan ilmaa. Ainoa kunnon oire on pissalla käynti ihan koko ajan.=) Eipä tekis mieli leffaan lähteä(mies tuota leffaa ehdotti kun on nyt lomalla ja vois hoitaa poikaa päivälläkin..).

Onko muilla mitään tuntemuksia tullut vauvan sukupuolen suhteen? Mulla oli viimeks ihan alusta saakka sellanen olo että vauva on poika, en edes osannut pitää tyttöä vaihtoehtona. Nyt taas kun mietin tulevaa vauvaa, niin ajattelen automaattisesti tyttöä. Nää on hauskoja juttuja.=) Mistä lie tulevat edes.

Maitohappobakteereja syön minäkin, söin viime raskaudessakin ja tuntui että niistä oli apua. Syön myös Ladyvita plussaa nyt, pitäis tulla kaikki tarpeellinen kun ei aina vauvan kanssa päivisin muista/ehdi syömään ihan niin hyvin kuin ois hyvä.

Keskenmenon pelko kans täällä jatkuu. Kyllä aina vessareissulla kurkkaa ettei vaan verta tuu ja jos valkovuotoa lorahtaa niin pakko heti tarkistaa. Aina olen miettinyt että kun on jo lapsi, niin ei tätä uutta raskautta yhtä kovasti murehtisi. Ja pöh, ihan yhtä paljon. Välillä tuntuu, että jos viimeksi kaikki meni niin hyvin, niin voiko toista kertaa sitten.

Positiivisia ajatuksia kaikille ja jaksamista!

Omppulin (7,5kk) äiti & maha 4+3?

Vierailija
82/150 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki uudet mukaan tulleet ja onnea!

Aurinko, ultraan tsemppiä! Toivottavasti kaikki hyvin. Minäkin sain varhaisultraan ajan, koska viikot on epäselvät. Tulevana perjantaina 12.00... Jännittäähän tuo. Onko siellä oikeasti joku? Miten sen kestää jos jokin onkin mennyt vikaan? Te, jotka olette kirjoittaneet keskeytyneistä raskauksistanne - otan osaa. En osaa edes kuvitella. Mutta ihanaa, että on nyt tärpännyt, niitä tarrasukkia matkaan vaan!

Jos kaikki onkin ok, voi olla, että siirryn maaliskuisten puolelle jos neuvolatädin uumoilut pitää paikkansa. Itse veikkaan että LA ei juuri muutu siitä huhtikuun 8. päivästä.

Olisi kiva, jos olisi mies kotona jakamassa tätä jännittämistä ja antamassa ehkä myös muuta ajateltavaa. Palaa vasta kolmen viikon päästä... Huokaus. Onneksi on lapset: toka lähti tänään koulutielle, oli käsittämättömän innoissaan ja niin oli äitinsäkin! Illalla paistettiin yhdessä lettuja ja kertailtiin kaikkea mitä oli tapahtunut. Lapset on mahtavia. Siksihän niitä niin innolla toivoo lisääkin :).

Oikein hyviä (sopivasti pahoinvointisia ;) oloja kaikille odottajille!

Beren & "Keke" (10 tai 7 rv).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnä halauksia kaikille surun kohdanneille. Kokemusta itsellä tietoisesta keskenmenosta ole mutta lapsen menettäminen, kuinka alussa tahansa on aina raskasta. Pitkän odotuksen jälkeen vihdoinkin viiva värjääntyy mutta menee kesken. tuntuu että kaikki on ollut turhaa kokeilua ja innostusta.

Mutta halauksia siis!!

Mulla on eka neuvola tunnin päästä. Siis ihan perus höpötykset, ultralaitetta meijän neuvolassa ei ole joten pitää odottaa sinnen viikolle 12 et on ultra.

Paino mulla ei ole noussu ollenkaan, mikä on ihme.

Eilen illalla mun jalat, siis jalkaterät ja varpaat tuntu kauhean puutuneilta ja turvonneilta. Liekö johtunu siitä hampurilaisateriasta jonka söin päivällä. En ole syöny mitn makeaa joten teki mieli :)

Ukko lähti kalareissulle ja tulee sunnuntaina. Siinähän rämpii keskellä ei mitn mutta huolestuttaa kun ei saa yheyttä ku ei ole kuuluvuutta. Oon nin huolehtija tyyppiä....

Mutta esikoisen pukeminen, itsekin varmaan pitää laittaa vaatteet päälle ja sitten poika anoppilaan ja neuvolaan.

Anopille sanoin että on lääkäri. Liekö arvaa mutta ei ole puhunu mitn.

Onkin tulossa vauvoja keväällä miehen sukuun. Hänen siskolla ja veljen tyttöystävällä on LA helmikuussa. joten emme uskalla pommia vielä pudottaa että tulee sitten kolmas lapsenlapsi kahden kuukauden sisällä :)

Pikkuruinen Toukka rv. 6+4

Vierailija
84/150 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä olo näin aamulla. Tätäkö tää taas on, kun ainakin edellisissä raskauksissa paha olo on seurannut läpi vuorokauden, ja usein pahimmillaan vasta öisin, jolloin saa ravata vessassa pää vessan pöntössä. Töissäkin niin tylsää ja rankkaa tällä hetkellä.

Töihinkään en tänään sitten kerennyt ajoissa, kun en ollut varautunut siihen, ettei aamulla mikään onnistu. Leipäpalaa yritin väkisin mutustaa, vaikka ei millään olis maistunut.

No mutta toisaalta hyvä merkki, että ainakin raskaushormonia erittyy. Ja niissä kahdessa aikaisemmassa raskaudessa, jossa sikiö kehittynyt normaalisti on ollut samat pahoinvoinnit viidenneltä viikolta alkaen, kuin nytkin. Ja niissä kahdessa missä ei sikiö alkuunkaan kehittynyt, ei pahoinvointeja ollut.

Vitsit kuin halus että aika menis nopeasti eteenpäin. Haluis jo päästä kurkkaamaan että onko siellä elämää. No maanantaina pääsee ultraan =)

Tää on ikävää tää alkuodotus, kun ei uskalla olla vielä innoissaan, vaikka haluis toitottaa kaikille että meille tulee vauva. Kyllä se kolmen keskenmenon jälkeen se taakka on aika raskas minkä joutuu kantamaan. Vaikka toisaalta usko on kova, ettei mulla vaan voi olla niin huonoa tuuria että taas menis kesken. Ja onhan mulla ihana 6-vuotias poika näiden keskenmenojen välissä syntynytkin =)

Mutta hyviä vointeja ja ihanaa odotusta kaikille =)

rv 5+5

Vierailija
85/150 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon päästä olis eka neuvolakäynti, jännittää kauheesti.... ja pelottaakin jos jotain meneekin vikaan ja keskenmeno yllättää =( Aamupahoinvointia ei vielä ole, mutta välillä tulee iltaisin ällö olo.... Tupakan ja kahvin haju etoo hieman.

Masuki on välillä kauheen pyöree ja sitten se on taas ihan normaali, vähän tuntuu turvottavan ajoittain. Voi kun vois vaikka hypätä pari kuukautta eteenpäin =)

rv5+4

Vierailija
86/150 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomentapäivää!

Eilen illalla alkoi etova olo ja sama jatkuu näköjään tänäänkin... Oksentanut en ole, mutta ällöttää kyllä kokoajan! Aamulla kun nousin sängystä (selkää kiertäen) vihlaisi todella kovaa vasemman puolen munasarjan kohdalta... Säikähdin niin että rojahdin takaisin makuulle... Onko muilla ollut vastaavanlaisia kipuja? Aloin heti pelätä kohdun ulkopuolista raskautta... Tosiaan eka neuvola-aika ja ultra vasta 14.9...

nyssykkä84 5+5

Vierailija
87/150 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa käyty.

laskettu aika siirtyi 9.4 mutta varmistushan on vasta ultrassa, luulen että se siirtyy 15.pvän tienoille...

papereiden täyttämistä, kysymyksiä ja veritestejä.

väsyttää. esikoinen yrittää nukkua, ja jos olisin viisas niin nukkuisin kanssa. mutta ei. kun pitää seurata keskustelupalstoja...*haukotus*

Pikkuruinen toukka

88/150 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä hei vaan kaikille. Ajattelin nyt kurkistaa tänne varovaisesti tälle puolelle.

Meille odotellaan neljättä lasta ja toivotaan nyt kaikki mahdolliset raajat ristissä, että raskaus jatkuu loppuun asti. Ongelmia siis ollut tässä alkutaipaleella jo aika lailla. Testin tein hätäisenä ennenkuin kuukautisten piti edes alkaa, no positiivinen oli, mutta samantien alkoi myöskin verinen vuoto jota kesti 4päivää. Testit edelleen vahvasti positiiviset ja tänään kävin antamassa verinäytteen, josta selviäisi tuo hcg arvo,tuloksen saan tosi aikaisintaan maanantina ja silloin annan vielä toisen verinäytteen, että voidaan seurata miten arvo kehittyy.

Nyt itsellä kuitenkin jo pikkaisen luottavaisempi mieli, sillä kuvotusta on ilmaantunut etenkin kahvin juonnin yhteydessä.

Nimimerkkejänne en osaa vielä vaikka kesklusteluanne olenkin seurannut. Fantasyn bongasin tuttuna, kiitos vielä viesteistä tuon vuodon suhteen, helpottaa aina kuulla muiden kokemuksia.

Kaikille tarrasukkia tasapuolisesti ja onnittelut sykkeiden lyötymisistä.

Esittelyä sen verran että Helsinginstä ollaan ja ennestään on tosiaan 3 lasta.

Synnytyssairaalana Kätilöopisto ja laskettuaika näyttäisi olevan 26.4

Aurinkoista iltapäivää toivottaen mimmuli

Vierailija
89/150 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan murut...

Täällä kenties lievää stressin poikaista, en tiedä miten suoraan tänne kehtoo kertoa mutta kehtoompahan kuitenni :) .

Ihan vain tiedustellakseni, että onko muilla ollut vastaavaa...Olimme puolisoni kanssa yhdynnässä, joka piti keskeyttää julmetun kivun vuoksi. Alavatsaan koski niin että hiki vain valui ja sitä kestikin tovi. Samassa se helpottui, eikä ole kipuillut tuon krampin jälkeen. Heti tietysti olin aivan paniikissa, juoksin vessassa vartin välein tarkastam,assa, että josko vuotaa... Ei ainakaan tähän mennessä ole vuotanut. Soitin eri paikkoihin ja kyselin seuraavana päivänä, gynekologi- ja ultraäänikeskuksessa sanottiin, että todennäköisesti kohdunkannattajalihakset menivät kramppiin, kun muutenkin ovat kipuilleet ja jomoittaneet.Tänään soitin neuvolaan ja sanoivat että kannattaa varata aika päivystykseen, tarkastamaan tilanne, että oma mieli rauhoittuu, vaikka suurta vaaraa ei ole kun vuotoakaan ei näy. Vaan silti minua kovasti huolestuttaa ja suru on pienen puolesta. Koko päivän on kyllä oksettanut ja palellut, ja verenpaineet kävin mittauttamassa ja lämmön, lämmöt koholla ja paineet alhaalla mikä lupailee hyvää, raskaus jatkuu...Onko muilla ollut vastavaa, ja miten saan paniikin laantumaan? Eka varhaisultra on tilattu tuohon 1.9 aikaa vaikka ja kuinka. Toivon että laittavat lähetteen tyksiin ja siellä ultrattaisiin, aion vaatia. On hieman kiire joten en kerkeä korjaamaan kirjoitusvirheitä.

Jaksuja ja tarrasukkia kaikille!

Vierailija
90/150 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on uutta ja ihmeellistä. Vasta olen alkanut käsittää, että nyt sitä sitten odotetaan ja vertaisverkko on tarpeen! Laskettu aika on ilmeisesti 14.4., mutta ensimmäiseen neuvolakäyntiin vielä 2,5 vk. En oikein osaa olla vielä huolissani mistään, olen vain onnellinen. Aloitin syömään Prenatal nutrients-nimistä lisäravinnetta varmistaakseni foolihapon, kalsiumin ym. saannin. Onko teillä muilla kokemusta lisävitamiineista tms.? Onko niistä ollut neuvolassa juttua?

Vierailija
91/150 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täälläkin huolestutaan pienimmästäkin vihlaisusta ja särystä.. Jotenkin on koko ajan äärettömän tietoinen siitä miltä kehossa tuntuu..

Soitin tänään neuvolaan ja sain ajan jo ensi viikon keskiviikolle 26.8! Neuvolatäti oli sitä mieltä, että olisi hyvä mennä sinne jo ennen varhaisultraa, vaikka itse mielelläni olisin odottanut siihen, että tiedän masussa varmasti olevan elämää..

Tänään ei ole ollut niiiin etova olo.. tosin yleensä se pahenee iltaa kohdin ja tänään en ole "joutunut" haistelemaan mitään "kamalan" hajuista, kuten tuoreita yrttejä :D Tällä hetkellä ruokavalio on hyvin appelsiinimehu- ja paahtoleipäpainotteinen :)

tällaista hermostunutta odottelua tänne..

Outii rv6 ehkä

92/150 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyssykkä: kuulostais normaalilta repäisykivulta.. :)

Mulla ei ole juurikaan tuntemuksia alamasulla ollut -enää. Liekö sitten huono merkki...

Pahoinvointi on kyllä ollut lauantaista saakka erittäin vahvasti voimissaan, yöh... Tilasin ne pahoinvointiranneetkin, mutta en oikein koe niistä olevan apua... Kun tänäänkin koko päivän niitä pidin (ja kärsin pahasta olosta), niin hirmu painaumat tuli sen aku"nastan" alle ihoon ja kämmenen vastakkainenkin puoli tuli ihan kosketusaraksi! :( Olen yrittänyt niitä siirtää ja kokeilla aina himpun verran eri paikkaa, mut ei apua... Joten olen sitten yrjö kurkussa enempi ja vähempi koko ajan.

Tänään töissä yks nainen vähän kattoi mua (mielestäni ainakin!) jotenkin jännästi, kun nassuttelin pariin otteeseen banskua (ja oli vaan 4.5 tuntia töissä)... Tajuskohan se jotain...

Äidilleni kerroin eilen aamulla ja se oli ihan, että "ihanko totta!?" ja itku silmässä. Ihanaa, et se tietää, niin saa siltä ainakin sympatiaa...

Neuvolaan en ole soittanut, ehkä joskus ensi viikon lopulla voisi soittaa... Mua ei se eka neuvolakäynti kiinnosta yhtään! Th:n kaa vaan jutellaan se jotain 1.5 tuntia, tehdään pakolliset mittaukset jne... Sit toka neuvola on odottamisen arvoinen (n. viikko ekasta neuvolasta), sillä lääkäri katsoo ultralla. Mut sit jos siellä ei oiskaan ketään, niin kamalaa, kun on vasta korttikin tehty jne... Musta pitäs olla ekana se ultra aina...

Mäkin oon aplarimehua ruvennut juomaan. Ja vaaleet leivät ja päälle tomaattia -ne uppoo. Leikkeleet on totally out.

Kolmatta poikaa uskon odottavani (jos siellä siis ketään edes on). Tyttö olisi tietysti ihana, voih... Hävettää oikein sanoa noin pinnallisesti, sillä oikeesti kaikken tärkeintä on, että tulisi vauva -ehjä, kokonainen ja toivottavasti terve vauva! Tervetuloa siis meille, kuka sitten oletkin... :)

Hyvää jatkoa

Velmutar 6+2

Vierailija
93/150 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tevetuloa uudet ja onnea kovasti matkaan =))

mimmuli2010, no kiva kun tulit tälle puolen ja ihanaa olet saanut ensimerkkejä raskaudesta ;D! Onnea!

Anille pahoittelut noin traagisesta km:sta :( - elämä ei tosiaan ole aina reiluu... Toivotaan, että nyt onnistuu =)

Pikkuvilkku, mullakin on kierto 28 päivää.. En ole kyllä kokeillut la-aikaa saada kuin tuolla vauvan-raskauslaskurilla.. Mutta toisaalta ultrassa koko vastasi viikkoja, tai toisella mittauskerralla tuli pvä enempi.. Olisi vaan ihanaa jos olisikin yhtäkkiä pidemmällä :D siksi kyselin ;D

Aurinko77, joo esikoisella koulu alkoi tosi hyvin - innostusta riitti ja toivotaan, että se kestää kaikki vuodet ;D! Mäkin vein&hain ekana päivänä, nyt tokana meni jo itse =)! Kirpasi kyllä aamulla, kun lähti... Meilläkin on alle kilsa matkaa ja pelkkää hiekkatietä niin on ainakin turvallista!

Omppulin äiti, sukupuolesta kyselit, mulla ainakin oli esikoisen kanssa toisesta ultrasta lähtien täysin varma olo, että on poika.. Ostin jo poikien värisiä vaatteitakin ja mietittiin nimi valmiiksi - oli niin vahva tunne! Ja se osui oikeaan.. Nyt ei ole ainakaan vielä mitään tunnetta, mutta jos tää tästä etenee niin ehkä tulee.. =)

Berenike, kiitos zempistä =) Ja on se vaan niin ettei mahdollisiin huonoihin uutisiin voi mitenkään varautua, vaikka kuin yrittäisi.. Aina se tulee olemaan shokki!

Poquito Larva, no teillähän sitten suvussa riittää vipinää, kolme vauvaa 2kk sisällä ;D

nyssykkä, tollaset toispuoleiset vihlaisut voi olla ihan normaaleja ja monilla niitä alussa onkin =) Mulla oli esikoisen kanssa ihan järkkykovia kramppeja alussa pari viikkoa! Zemppiä!

matilda-aleksandra, mua kanssa on joskus sattunut yhdynnässä.. Yritän ettei menisi liian syvälle niin silloin ei satu, nyt ollaan vähän muutenkin yritetty välttää kyseistä touhua.. Mies raukka, mutta yritän sanoo että muistelisi sitä kun oltiin 10 pvää joka päivä ja sitä ennen ja sen jälkeen joka toinen päivä - kun yritettiin raskautta ;D Hahhaah.. Itsellä toi pahoinvointi on hyvä apu niin ei just ihan petipuuhat välttämättä kiinnosta :D! Jos tässä raskaudessa päästään nyt pidemmälle niin eiköhän tuokin elämä normalisoidu...

ON: pahoinvointi on lisääntynyt, vähän väliä tekisi mieli oksentaa - mutta yritän välttää sitä viimeiseen asti, vaikka se auttaisi hetkellisesti oloon :/ Myös se ihme jomotus alavatsalla jatkuu, lähinnä keskittyy oikealle puolelle.. Oletan, että on sitä kohdun kasvua ;D ja toivon niin kovasti :D

Olikohan tässä nyt kaikki.. On se niin ihanaa olla lomalla tän viikon niin voi oloilla rauhassa.. Ensi viikosta lähtien tulee töissä rankkaa.. Toivottavasti en jää kiinni!

Ainiin, tosi usein muuten nää viestit ei tuu perille.. Mutta mä aina kopioin viestin varuiksi niin ei harmita sitten kun on just metriselitellyt..

fantasy rv7+6 = JIIIIHUUUUUU!!!!

Vierailija
94/150 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sitten päivystävällä, ja tekivät sisätutkimuksen ja katsoivat kohdunsuun. Ei kipuja, ei pehmentynyttä kohdun suuta, eikä se liioin ollut avautunutkaan. Lääkäri sanoi että voin huokaista helpotuksesta, kiinnikkeet sielä tuskailivat...Huomenna verikokeet, jotka välttämättä halusin saadakseni tietää hormonitasoni :D .Pitäkää peukkuja.

Miksi en kuitenkaan rauhoittunut? Tarkastelen olojani ja tuntemuksiani koko ajan, jos minua ei tunnin välein pissata tai okseta, olen ihan paniikissa. Huoh, olo ei vain tunnu enää onnelliselta, kun pelästyin niin kovin tuota kipuilua, olen ihan varma keskenmenosta, vaikka ei sitä kukaan osaa sanoa ennen ultraa... No ajan kanssa sitten.

Tänään jouduin kesken tunnin menemään vessaan, oli niin tajuttoman kuvottava olo... Ja nyttekkin hieman kuvottaa ;) .

Ihanaa Outii, sulla ei ole enää kauan odoteltavaa :) .

Onnea myös uusille plussanneille.

Vierailija
95/150 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri Kuntoplussasta, että aamupahoinvoinnista kärsivien naisten lapsilla on korkeampi älykkyysosamäärä. "Syynä voivat olla pahoinvointia aiheuttavat hormonit, jotka parantavat sikiön oloja."

Tsemppiä vaan kaikille yökkäilijöille! Mitähän tästä voisi päätellä, ellei pahoinvointiaalto koskaan saavuta...

Pomppu

Vierailija
96/150 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän se tyyppi näkyi kera ruskuaispussin ja sykekin näkyi!!

Vierailija
97/150 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä kävi mullekin, että loppuosa viestistä hävis..

Niin siis siellä todellakin tyyppi näkyi ja syke myös. Vastasi about viikkoja, menkkojen mukaan 7+2 ja ultran mukaan 7+0 =) Laskettuaika lääkärin mukaan 5.4. Nyt vaan toivotaan parasta, että kaikki menee ok. Hätkäytti kun lääkäri kysyi keskenmenosta ja kerroin, että yksi niin se sanoi, että tämä on siis neljäs raskaus.. Totta tosiaan, niin onkin.

Nyt jomottaa alamahaa, kun lääkäri paineli kohtua, se ei tunnu koskaan kivalta..

Kaikille turvonneille mahoille.. Lääkäri totesi turvotuksen olevan vain lihomista.. tosin hormoneilla varmaan osuutta asiaan, mutta suositteli lisäliikuntaa jos en halua taas niitä 25 kiloa.. Mutta siis pyöristytty ollaan jo nyt.. :/

Outii: Mulla ihan sama menuu. Appelssiinimehua ja paahtoleipää!!

Velmutar: Tiedän niin tunteen tytöstä, mutta poikahan tää kolmas on meilläkin!! Mutta ajattele, melko hyvät mahkut, että meistä jompikumpi sais kuitenkin tytön.. =)

Onnea kaikille uusille, en muista es mitä piti kaikille kirjoittaa kun olen niin onnesta sekaisin!!

Iki iki onnellinen Aurinko + tyyppi

Vierailija
98/150 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea kaikille muillekin joille kuuluu hyvää ja tsemppiä ultran ym odottajille!

Mäkin kävin siis tänään ultrassa ja syke näkyi! Muutenkin kaikki vaikutti olevan kunnossa lääkärin sanojen mukaan. Ite kuitenkin peruspessimistinä huolestuin kun sen "raskauden" vieressä oli joku tummempi kohta. Kysyin siitä ni se saattaa olla kuulemma jotain limakalvon alaista suttuvuotoa. Nyt tietysti pelkään että se alkaa siellä enempi vuotaa ja TAAS tulee keskenmeno! Mut ei passaa pelätä liikaa, jospa kaikki kuitenki menis hyvin.

Pahoinvointia on jonkin verran varsinkin jos ei jatkuvasti syö ja väsymys on myös mulla jotain ihan käsittämätöntä! Viiden muksun kans ei kuitenkaa joka välissä oteta päikkäreitä ni tässä talossa on sit tosi kiukkunen emäntä!

Äidilleni kerroin tänään ku oli pakko pyytää se lastenhoitajaksi ultran ajaksi, luulin että se ois jotain aavistanu mut ei kuulemma ollu osannu ajatella mitään sellaista. Muut ei vielä tiedä. Kerrotaan vasta joskus kymppiviikon jälkeen ku ei enää pysty mahaakaan peittelemään..

Sikaflunssaepäilyäki on lähipiirissä, täytyy toivos täysillä ettei oikeesti oo sitä!

Murhettakin tähän päivään mahtui kun kuulin yhden mukavan työkaverin tehneen itsemurhan.. En voi käsittää! Huonosti sitä työtovereitaan tuntee, hänkin vaikutti aivan iloiselta omalta itseltään kun puolitoista viikkoa sitten viimeksi nähtiin :(

Tulipas tästä omanapaista pölötystä.........

Vierailija
99/150 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille!

Täälläkin varhaisultra takana ja siellähän se köllöteli ! Syke näkyi hienosti ja tyyppi oli ihan oikealla paikallaan ja vastasi viikkoja (6+5)..

Jännitin hieman tarkastusta kun oli mieslääkäri mutta se meni tosi hyvin. Lääkäri vanha harmaantunut herrasmies, hellät ja varmat otteet. Tykkäsin !

Voi kumpa pikkuinen jaksaisi menossa mukana!

Viime raskaudessa kakoisraskaus ja toisella varhaisultrassa näkyi vain syke ja parin viikon päästä hävisi oireet ja tarkastuksen jälkeen ei enään toistakaan sykettä sitten löytynyt, eli jotenkin silti ei osaa olla ihan rauhallisin mielin.

Toki lääkäri tänään sanoi että varmasti syy oli tuo kaksoisraskaus..jos toisella oli jotain häikkää, menee yleensä se toinenkin sitten mukana...

Mutta nyt vain päiväkerrallaan :)

Myy & Pampales 6+5

Vierailija
100/150 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla vielä liikoja iloita tästä raskaudesta, olin jo luopunut toivosta ylipäätään tulla raskaaksi ja nyt kun sitten olen raskaana, en uskalla iloita ennen kuin olen käyny varhaisraskauden ultrassa tarkistamassa et kaikki on hyvin. Kohonnut kohdunulkoisen riski sterilisaation purun vuoksi. Viikon päästä on ultra.

Raskausoireet noin muuten on ihan niinkuin muidenkin raskauksien kohdalla (olen neljättä kertaa raskaana, mulla on kolme kouluikästä lasta). Onneksi ei pahoinvointia ole yhtä paljon kuin esikoista odottaessa :)

Itseäni hilliten täällä ihmettelemässä, viikkoja nyt kai 5+5 jos olen oikein laskenu :)