Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUHTIKUUN HANIT elokuussa =)

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä ultrassa ja menen tällä viikolla uudestaan. Meidän kunnassa kun ei ole kuin niitä vatsan päältä toimivia laitteita, joten näkymätkään ei ole järin selkeät.. Kuitenkin kohtu oli kasvanut vaikkei mitään muuta vielä saatukaan näkyville. Torstaina sitten uusiksi. Viikkoja nyt 7+?, la 16.4. (sano neuvolan täti) ja synnytyspaikka taitaa olla OYS.

Noin muuten melko samaa kuin teille muillekin, väsyttää ja kuvottaa :) Meinaa olla olo, et kymmenen vuotta sitten tää oli paaljon helpompaa. Sitä sillon kakskymppisenä jakso paremmin ja sopeutu paremmin ku näin kolmikymppisenä. Pari kertaa on jo käyny mielessä että onkohan sitä jo 'liian vanha' tähän.

Vierailija
142/150 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille tasapuolisesti!

Harvakseltaan on nyt tullut täällä käytyä, on sen verran väsyttänyt tai ollut paha olo.

Lisäksi turvotus, varsinkin ylävatsan, on välillä aivan järkkyä ja röyhtäyttää jatkuvasti. burb.

Ollaan lähdössä huomenna reissuun etelään 1,5 viikoksi, ja nettiä ei ole siellä käytössä. Tuun sit matkan jälkeen seuraavan kerran höpiseen. Jännittää vähän :).

Kaikille ultraan menijöille tsemppiä!!

Nyt hakemaan poikaa päiväkodista ja sit takaisin pakkaamaan. Oikein hyvää oloa (niin hyvää kuin tässä vaiheessa nyt voi olla) kaikille ja koitetaan sinnitellä väsymyksen ja pahoinvoinnin kera!

Pampa 9+3 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan mökiltä palattu arkeen! Oli kyllä rentouttava vkonloppu =) ihanaa!

Pampa, oih ihanaa kun pääset matkalle - siellä sitten rentoudut ja syöt hyvin =) ja niin en onnitellutkaan sua viimeisimmästä sykkeestä, eli onnea todella paljon - ihanaa! Onhan se turvallista matkustaa, kunhan kattoo vaan vähän syömisiä esim. välttää salaatteja ja vihanneksia syö vain kuumana tai ainakin epämääräisen näköisissä paikoissa... Sitten toinen on majoneesi, joka menee niin helposti pilalle lämpimissä maissa, että sitä kannattaa välttää kokonaan =)! Niin ja tietenkin riippuu minne olette menossa ;D

Outii ja minni, zemppiä ultriin!! Tulkaa heti sitten joo kertomaan uutiset, ihanat ;D

Velmutar ja Aurinko, tekö puhuitte ylävatsakivuista niin ainakin närästys tuntuu mun mielestä juuri ylävatsalla... Ja siinähän voi olla just epämääräisiä oireita, eikä aina sitä samaa röyhtäilytystä...

Poquito Larva, voi ei - mä oon tosi pahoillani siskosi puolesta :(

Anni76, 5 pvän heitto voi johtua myöhäsestä ovulaatiosta! Joillakin ei ole ovulaatio tasan puolessa välissä... Ja jos syke näkyy niin sehän on positiivinen juttu - outoa että lääkäri sanoi noin :O! Ehkä se tarkoitti, kun se on niin alussa tai jotai!? Pääsetkö sitten uudelleen ultraan?

Orkidea, toi oireiden tarkkailu on niin tuttua puuhaa.. Kuin pitkällä sä olitkaan, että voisko ne jo vähän helpottaakin? Ja mullakin on myös välillä päiviä, jolloin ei ole pahoinvointia paljonkaan kunnes toisina päivinä tulee kunnolla ;D Zemppiä!!

ON: Juu tosiaan pahoinvointi jatkuu täälläkin edelleen ja maha pullottaa.. Nyt on tullut jo pari kiloa painoa lisää ja ne alun laihtumiset tietenkin takas :/! Oireiden tarkkailu kuuluu nykyään päivärutiineihin :D! Ja tosiaan mullakin on mahaa kohta jo vaikea piilottaa... Sekä sain ensimmäiseen oikeeseen ultraa jo kutsun, se on tasan 2vkon päästä.... Voih, miten pystyn odottaa... Mä haluun nähdä elääkö se viä!?

fantasy rv9+4 = epätodellista, mutta totta ja NIIN IHANAA :D

Vierailija
144/150 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ultrassa käyty ja pienen pieni matkustaja sisälläni siis matkustaa

Vierailija
145/150 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin onneks vielä katsomaan tänne niin huomasin että oli sitten mun tekstistä vain eka rivi :(

Mutta lyhykäisesti siis, viikkoja nyt 8+5 ja LA 6.4.2010

Vierailija
146/150 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas teksti ei tullu kokonaan :( Mutta en jaksa nyt enempii kirjotella, nyt voi minunkin LA:n lisätä listaan :)

Minni kera seitsikon ja rv 8+5

Vierailija
147/150 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että.. kyllähän siellä masussa köllötteli semmonen sintti, joka vastas mun laskelmiani täysin. Eli siis nyt voi sano, että rv 7+5 menossa ja LA 14.4. Sydän pumputti ihanasti!

Ihan mielettömän hyvä ja helpottunut olo.. ollaan miehen kanssa ihan onnesta soikeina!

Ostin muuten tänään ekat äitiyspöksyt kun löytyi alennuksesta valkoiset pillifarkut.. tuntuvat niiin pehmeiltä päällä kun ei masua kiristä.. :)

Eli siis listaan voisi korjata tuon mun lasketun ajan..

Onnea Minnille, täällä siis samoissa tunnelmissa ollaan:)

Ja puhtia päiviin kaikille!

Outii rv 7+5

Vierailija
148/150 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sain neuvola-ajan ja se on vasta 17.9, joutuu pikkuisen vielä odottelemaan. Mut se oli ainoa aika joka löytyi, sai sentään ajan. Terkkarin raskauskiekon mukaan la olisi 23.4. Oli aivan innoissaan meidän vauvauutisesta, onnitteli varmaan viitisen kertaa. =)

Kylläpä sattui nivustaipeeseen kun aivastin aika reippaasti. Sain vähän aikaa vetää henkeä että kipu loppui. Aika tasaisesti tuntuu nipistelyjä joka puolella alavatsaa, pidän sitä hyvänä merkkinä. Normi-farkut kiristää epämukavasti, käytössä on kyllä ollu äitiysfarkut viime synnytyksen jälkeen suurimmaksi osaksi kun ne näyttää tavallisilta, mutta ei purista. Harmittelen kun raskauskiloja jäi viime kerralta muutama, mutta eipä tuolle nyt voi muuta ku miettiä syömisiä sen verran kuin pahoinvoinnilta pystyy ja koittaa liikkua ahkerasti. Harmittavaa kerätä uudet kilot edellisten lisäksi. =/

Onnea kaikille ultrassa käyneille! Ihana kuulla hyviä uutisia.=) Mä odotan jo innolla joulun aikaa kun sitten vois olla sellanen mukava kumpare jo, se on mun mielestä sitä mukavinta aikaa raskaudessa.

Omppulin äiti & 6+3?

Vierailija
149/150 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei,

Ihanaa, kun ultrissa on näkynyt pikkuisia sydämiä.=) Tuo uskoa muiden onni itsellekin.

ON: Tänään oli eka neuvola. Se reilu tuntihan siellä ukon kanssa istuttiin. Tuloksena kasa materiaalia ja nippu kaikenmaailman verikoelähetteitä yms.

LISÄKSI ensi viikon keskiviikkona on eka ultra! =) Aivan ihanaa. Pääsee toivon mukaan näkemään, että meidänkin pikkuisen sydän siellä sykkii. Tottakai aloin jo jännittää sitäkin. Onneksi viikko menee nopeasti, vaikka nythän se tuntuu ikuisuudelta. Lisäksi saatiin aika jo 12 vkon ultraan tsekkaamaan Downia. Halutaan käyttää tämä mahdollisuus myös. Aiotteko muut asiaa tutkituttaa?

Jotenkin tuo neuvolassa käynti teki asiasta niin todellista, että olin yhtä hymyä, kun pääsin kotiin. =)

Aiemmin manasin oireiden katoamista..No, ei tartte enää. Eilisen päivän oli koko ajan paha olo. Aamulla oksensin ja päivällä oli koko ajan olo, että yli tulee. Tänä aamuna ei tullu yli, mutta lounas sitten lensikin pihalle. Mies totesi, että kyllä on nirso vauva, kun ei kelpaa mikään. Hampurilaiset ja karkki kyllä pysyis sisällä! =D

-Orkidea ja Kuutti 8+5-

Vierailija
150/150 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri uuden pinon meille syyskuulle! Orkidea kopsaa viestisi sinne =)

Eli kaikki muutkin --> syyskuuhun mars ;D