Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUHTIKUUN HANIT elokuussa =)

Kommentit (150)

Vierailija
41/150 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisesti viikonloppua odottelin, vaikka oireilu olikin jo varsin selvää. LA 18.4., anoppini syntymäpäivä :-) Jos kaikki menee hyvin, tulossa on perheen kolmas lapsi. Esikoinen 8v ja kuopus 6v, molemmat poikia.

Synnytys olisi varmaan NKL sitten, tai Kättäri, Helsingissä ollaan.

Superiloisena

iiris-74

42/150 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hakenut valoisampaa mieltä sikainf.-pelkoni suhteen enkä nyt niin hysteerisesti sitä pelkää. Toki aion vältellä joukkotapahtumia, nuhaneniä (mahdollisuuksien mukaan) ja pitää hyvää huolta käsien pesusta. Olisi tietty kaikkein parasta, jos olisi vaan ne normaalit aiemmista raskauksista tutut alkuraskauden murheet... En oikein ole osannut edes pelätä km:ää tms., kun tuo sikatauti on vienyt kaiken huomion.

Mutta nyt on kyllä alkanut esiintyä ihan kunnolla pahaa oloa, varsinkin tänään. Tulee vaan yhtäkkiä tosi huono olo, mutta menee toistaiseksi ohi suht äkkiä. Tulispa äkkiä ne pahoinvoinninesto-rannekkeet! Onko teistä kukaan sellaisia käyttänyt tai aikeissa käyttää?

Me ajateltiin kertoa joskus lähempänä rv 12... Jos maltan pitää salassa... Omalle äidille tekisi mieli kertoa jo aiemmin, mutta yritän ainakin eka ultran ohittaa ja kertoa sit, jos on kertomista... Yhdelle raskaana olevalle luottoystävälle saatan kyllä kertoa jo aiemmin, jos tulee sellainen sopiva tilanne.

Velmutar h 5+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/150 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt täällä ehdin roikkua, kun olen kipeä enkä voi mitään tehdä :/

Tervetuloa iiris-74, teillä ois sitten varmaan tyttö toiveissa? ;)

Velmutar, en ole käyttänyt pahoinvointi rannekkeita tai ajatellut edes.. Jos pahoinvointi kestäisi pitkään niin varmasti harkitsisin :)

Kertomisesta vielä, että todella vaikeaa on olla tietenkin kertomatta esim. omalle äidille, tekisi mieli kertoa kaikille niin kuin edellisessä.. Mutta se km oli niin pysäyttävä kokemus, että siksi on pakko pystyä olla kertomatta.. Jos joskus nyt saan vauvan syliini asti niin meinaan sitten kertoa keskenmenostani ja jos nyt tulee toinenkin.. Mulle oli todella tärkeää, kun sain km:n viimeksi, että kukaan ei enää ajattele että olen raskaana - en kestänyt ajatusta, että joku luulisi vielä niin.. Siksi saman tien lähetin kaikille viestit ja pyysin etteivät soita! Vasta muutaman päivän kuluttua pystyin puhumaan oman äitini kanssa ja parhaiden ystävien kanssa vasta viikon kuluttua.. Mutta kaikki tietenkin kokee surun eritavalla ja joillekin on helpottavaa puhua muiden kanssa! Mulle ei, sain nimittäin todella paljon takaisin sellasia viestejä jotka vaan pahensivat oloani.. Eivät he tarkoituksella, mutta kun ei voi kukaan tietää miltä km tuntuu ellei ole itse sitä kokenut..

Onpas nyt synkkää, sorry ja ihan kuin saisin uuden km:n.. Mutta siltä nyt valitettavasti tuntuu :/ pahaolokin loppui eilen, huoh ja tää kipeys, ei voi olla normaalia - ihan kuin elimistö taistelisi ettei halua jotain ylimääräistä kehoonsa..

Pelottava maanantai lähestyy... Apua, miten mä kestän...?

fantasy rv7+2

Vierailija
44/150 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn nyt varovasti tänne odotus puolelle. Tein eilen positiivisen testin. 4. lasta odotan. Plussan sain suht myöhään kp46, omituista. Edellisen kerran testasin kp38 negaa. Epäilen oviksen myöhästyneen. Tämän perusteella La ois 11.4.10 mutta ultra varmaan korjaa. 3.kierrosta onnistui, hormonikierukan poiston jälkeen.

Terkuin RuusuRouva

Vierailija
45/150 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja tarrasukkia kaikille!!

olen vain käynyt lukemassa muiden kuulumsia enkä ole kerinny kirjottamaan.

täällä mennään isommilla ja pienemmillä oireilla. masu myös pullottaa, ja kun on ylimääräisiä kiloja kertynyt, maha näyttää isolta.

muutamille ollaan kerrottu, osalle kerrotaan vasta ultran jälkeen.kun on varmistunut että siellä oikeasti on joku.

mulla myös alamaha on pinkeä ja painon tunnetta. rinnat kipeät ja nostaa lämpöä edelleen.

joten ei ihmeitä, ultra aikaa odotellaan.

t.alisa79

6+1

Vierailija
46/150 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän on että raskaana ollessa musta näyttää tulevan aamuvirkku, kun yleensä on päinvastoin. Eikö vaan malta nukkua kun päässä raksuttaa koko ajan kaikki asiat ja miettii kuumeisesti että onko tää totta ollenkaan. Varmaan tunnin kärvistelin sängyssä ennen kuin luovutin ja nousin ylös ettei mieskin herää.

Oireita: mahassa tuntuu pientä paineentunnetta, välillä kipristelee ja vihloo hetken, nälkä tulee nopeammin, vähän etoo, huimaa, pissattaa (se kai varsinaisesti herätti) ja vatsa toimii liiankin hyvin.

Mulla kun testiin tuli ihan heti haalea viiva, hyvin selkeä mutta haalea, niin tekee mieli vielä testata uudelleen jos saisi isomman viivan.. Vaikka turhaa kai se on kun kerran on plussannut niin miksikä se tulos muuttuis. Viiva ku viiva. Ekassa raskaudessa maltoin odottaa niinkin pitkään että oli viikon menkat myöhässä.. miten pystyinkin??=) Kai tää on vaan tätä siihen saakka että sinne ultraan pääsee, ja siihenhän on vielä aikaa. Muuta ajateltavaa täytyis keksiä.

Tuolla kampanjat.net osoitteessa olevalla raskauskiekolla laskettuna nyt menossa 4+1, elellään vaikka sen mukaan nyt sinne ultraan saakka.

Omppulin äiti 4+1

Vierailija
47/150 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omppulin Äitillä samat kuviot kuin minulla...Olin varmaan taas eilen illalla ihan polikuollut ja aattelin että kyllä se nyt nukuttaa niin mitä vielä, puoli 6 ylös ja ei unta ei. Muut nukkuu vieläkin, minä tulin jo koneelle kun tunnin join kahvia ja luin lehtiä....

Mulla ei oikeen juur mitää oireitakaan ole, lienenkö edes raskaana?? Kahdesta edellisestä oksentelin sairaalaan asti....

RuusuRouva

Vierailija
48/150 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

RuusuRouva, mulla kans tuo pahoinvoinnin puute aiheuttaa tuota epävarmuutta. Mutta, ei ollu ekassa raskaudessa pahoinvointia juurikaan, vasta sitten puolenvälin jälkeen joitakin kertoja. Josko tää ois sitten samantyyppinen? Jää nähtäväksi.

Jaksamista kaikille joilla vielä epävarmuutta!

Omppulin äiti

49/150 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

RuusuRouva ja Omppulin äiti onkin ollut varhaisessa tänä aamuna :) Mä nukun kun tukki niin pitkään kun muksut nukkuu eli tänään ysiin saakka, ihanaa. Huono olo oli heti herättyäni seuranani, mutta meni ihmeesti ohi kun nousin ylös. Välillä tulee ällöoloja, mutta toistaiseksi menneet aika nopsaan ohi. Tiistaina voi olla tosi tiukka päivä, kun pitää herätä 7.30 ja lähteä töihin 8 jälkeen... Ja kotona vasta vaille klo 17... Huh, voin olla ihan raato loppuillan!

Tossa edellisessä viestissäni kirjoitin, että kun olis "vaan" ne alkuraskauden tutut murheet. Tuon ei ollut tarkoitus missään nimessä vähätellä alkuraskauden murheita ja pelkoja, ei ei. :) Pakko selventää, ettei kukaan ajattele muuta. Mietin vaan tuossa kirjoituksessa ed. kahden alkuraskauden pelkoja, jotka sitten ajan kanssa osoittautuivat turhiksi.

Toivottavasti kaikilla menee odotusaika hienosti ja saamme ensi keväänä suloiset pienokaiset syliimme! Voih, JOS kaikki menee hyvin, ensi äitienpäivänä meillä on kolme lasta...

Fantasylle extra-tsempit; tulkoon huomenna valoisia uutisia! :)

Velmutar 5+6

Vierailija
50/150 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan kaikille uusillle plussanneille ja tervetuloa mukaan!!

Fantasy: Onnea huomiselle, ilmoittelehan heti!! :)

Velmutar: Kyllä sikainfluenssa käy mielessä täälläkin. Oon siitä hirmu iloinen, että jos jotain hyvää niistä karmeista kihomadoista niin meidän perheessä on nyt käsienpesu selkärangassa ja käsidesiä kuluu.. Sitä kyllä mietin, että eikai siitä voi olla mitään haittaa kun siinähän on alkoholia ja jos se imeytyy, mutta eikös ne leikkaussalissa ja sairaalassa joudu niitä käyttämään kun raskaana työskentelevät?

Sitten omia fiiliksiä. Odotan sitä keskiviikon ultraa niin, aamukammassa enää 3 piikkiä.. =) Harmittaa sitten loppuviikko, kun joutuu ne lääkkeet taas ottamaan, (nehän pitää uusia kahden viikon päästä) mutta uskon nyt ammattilaisia, että voin ne turvallisin mielin ottaa. Sitten tää karmea väsymys, aion huomenna soittaa neuvolaa ja pyytää lähetteen pieneen verenkuvaan, tää ei oo nimittäin todellista. Tunnin pystyn olemaan istuallaan ja sit on ruettava pitkälleen tai alkaa huimaa ja tulee huono olo. Haukotusten määrä on valtava. =O Esimerkkinä viime yö ja tämä aamu. Nukkumaan klo 23, nousin ylös 10.20, aamupala ja tunti touhua ja sitten sohvalle ja nukuin 1,5 tuntia. Jospa hemoglobiini on kamalan matalalla? Mutta tää ei missään nimessä oo samanlaista väsymistä kuin kahdessa aiemmassa raskaudessa. Kiitin tuossa äsken suht isoja (5 ja 7 v) ja omatoimisia poikiani. Jos olisi pienemmät lapset niin olisin melko toivoton. Ja toki kiitos kuuluu myös tehokkaalle miehelle! =) Nyt ruokalevoille sitten!! =D

Tarrasukkia ja onnea kaikille jännittäviin hetkiin!

Aurinko 6+6

Vierailija
51/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi "ekakertalainen" liittymässä joukkoon! Itsellä ikää 25 vuotta ja esikoinen huhtikuun haaveena (16.4). Sain itsestäni tänään niin paljon irti, että uskalsin soittaa neuvolaan... Antoivat ajan vasta 14.9. Kamalan pitkä odotus luvassa tuohon "ekaan käyntiin"... Sanoivat kyllä, että jos tulee jotain kysyttävää tai vaivaa sitä ennen niin soittaa... Oli kyllä hassua kuulla onnittelut neuvolatädiltä! :)

Onnitelut myös muille odottajille vaikka alussa ollaanki!

Itsellä menossa 5+3

Vierailija
52/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille, murut!

Neptunus, jostain huomaa että minäkin saatan olla hormoonien pyörteissä, sillä herkistyin lukiessani viestiäsi äidistäsi . Olen myös oman äitini kanssa sielunkumppani, ja napanuorani häneen ei varmasti katkea koskaan. Tunnen kovasti empatiaa sinua kohtaan :) .

Minulla on ilmaantunut joitakin ei niin mukavia oireita, ensinnäkin tämä jatkuva nenän puuteroimisen tarve, yölläkin jopa kahdesti ja ilmavaivat jotka varmasti takaavat minulle syytökset terrorismiin ilmastonmuutosta puolesta :D . Ihan järkkyä. Krapulainen olo on jatkuva...

Kovasti alamasua nippailee, varsinkin kun nousee turhan haipakkaasti ylös istumasta. Varmastikkin se kohtu siellä venyileepi, viikko sitten oli vielä jomoitusta, nyt ei enään niinkään paljon.

Kovasti jännittää edelleen, mutta mieli on jo hieman rauhoittunut.

Olen kertnnut lähimmille ihmisille ja rakkaille, mutta yleisessä tiedossa tämä ei ole. Minusta näkee kilometrien päähän jos minua vaivaa joku, ja toki rakaus ja ihka oma vauva ja sen selviäminen jännittää. Naamastani voi lukea " Hei olen Matilda 25v ja raskaana" " Ei, ei kiitos en ota viiniä" "Ei, ei kiitos en tule tupakalle olen lopettanut" . Kuitenkin olen aina ollut tupakka- ja viini naisia joten on perin kummaa jos kieltäydyn grillipihvin kera punaviinistä :D .

Teinpä muuten viikonloppuna vielä yhden testi varmuuden vuoksi, plussaa ilmaantui ennen kuin neste edes kunnolla pääsi tikun päähän :DD. Ihanaa Viikkoja minulla on muuten tuo 5+5

Vierailija
53/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea uusille plussanneille!

täällä aivan järkyttävä olo. flunssa iski viime yönä, hope so ei oo sikalenssua. tuskin kyllä, koska ei ole kuin päänsärkyä ja tukkoinen nenä! mutta siihen kun lisää pari päivää sitten alkaneen AAMUpahoinvoinnin, joka kestää 24h/vrk niin olo alkaa olla kuin puolikuolleella. niin että onpa taas ihanaa olla raskaana :D

ja ihanaa kun pitää 5 päivää viikosta olla itekseen himassa esikoisen kanssa kun mies on viikot tampereella poliisikoulussa. ei yhtään kaipais hengähdystaukoa näitten olojen kanssa. ja vielä pitäis tenttiinkin yrittää lukea, jee!

että sellasta valitusta :D hyvää päivänjatkoa vaan kaikille! :D

helenamaria 6+1

Vierailija
54/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla totta, niin se SYKE NÄKYI kuin näkyikin, OMG - en voinut uskoa todeksi!!! Kyllä itku sitten pääsi..

Eli kävin siis siellä ultrassa tänään, koko vastasi viikkoja ja syke näkyi.. Muuta ei paljon voitu katsoa, kun on niin pikkanen vielä ( 12mm).. Istukka oli etuseinässä ja kaikki oli hyvin - ainakin tähän mennessä...

Voi että se oli niin hirveetä mennä sinne, siis ihan kauheeta, tuntui että kuolen.. En oo ikinä pelännyt mitään yhtä paljon.. Olin niin varma, että se ei elä tai on tuulimuna.. Mutta onneksi vielä eli, mutta eipä se poista huolia.. Nyt vaan kahta kauheammin pelkää, että syke loppuu.. Inhottavaa, kun ei voi nauttia tästä raskaudesta ollenkaan........ Mutta pääasia, että se elää ainakin tällähetkellä =)))

Velmutar, kiitti zempistä - sitä tosiaan tarvittiin :`)

Aurinko77, toi käsidesi onkin hyvä juttu - mä kanssa käytän sitä koko ajan lue: hysteerisenä ;D enkä ole tullut ajatelleksikaan tuota alkoholia.. Mutta totta, kyllähän se ihoon imeytyy.. Mutta niin paikallisesti, että tuskin on haittaa..

Tää on just näitä asioita, josta sais hyvät keskustelut aikaan - saako vai eikö!?.. Tuntuu, että netti on niin täynnä keskusteluita mitä saa raskauden aikana tehdä ja mitä ei.. Aina jos yritän googlettaa jotain, niin hirveät saapas-eipäs jutut tulee esiin.. Pitää oikein etsimällä etsiä, että löytää jonkun lääkärin kommentin eikä vaan raskaana olevien äitien - kyllä ne hormonit joillakin heittää ihan härän pyllyä, kun tuntuu ettei uskalla mitään tehdä ;D.. Esim. kaikki meikit ja rasvat, niistäkin kun imeytyy ties mitä XD ja kaikkia muitakin.. Ootteko lukenut mitään näitä keskusteluita?

Kyllä itseänikin kaikki asiat kovasti mietityttää, tietenkin! Mutta toisaalta kun olen km:n kokenut, vaikka olin silloin extra varovainen, niin kovalla hysterialla ole loppupeleissä ole paljoa merkitystä meneekö kesken vai ei tai tuleeko sairauksia.. Kyllä se katkeraksi välillä pistää, kun jotkut äidit juo tai/ja polttaa tupakkaa eivätkä eivätkä saa km:a ja lapset syntyvät terveinä.. Nooh taas tää alkaa menee tähän negatiivisuuteen, voi ei sori.. No mutta ootte varmaan huomannut, että en ole ihan vielä toipunut mun edellisestä km:sta ;)

Ihanaa ja positiivista viikkoa kaikille =)))

fantasy rv7+4 = happy =)

Vierailija
55/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANAA!!!!!!!!!!!!! ONNEA kamalasti sykkeestä!! Mä jännitin koko päivän ja kävin kurkkii useaan otteeseen joko olet asiata informoinut! =) Tosi hieno juttu, että kaikki ok!! Ja nyt vaan positiivisellä mielellä eteenpäin!! Mulla alkaa se jänskätys, ultraan enää 2 aamua, hui..

Joo, kyllä mäkin oon lukenut netistä jotain juttuja, mutta ne on just niitä mitä toiset puoltaa ja toiset ei. Mun mielestä kun käyttää tervettä järkeä kaikessa niin voi elää ihan normaalisti. Juomisesta ja tupakoinnista oon täysin samaa mieltä. Itse lopetin röökin polton kuin seinään kun aloin odottaa ensimmäistä, ei antais luonto periks kun on kyse muustakin kuin vain minusta. Ja sitä paitsi vaikka eläis täysin "sääntöjen" esim. nyt hiustenvärjäys kielto (en lähde yhtään uskomaan ja aion värjätä entiseen tapaan) niin sitä voi silti sattua yhtä sun toista, elämä kun ei oo aina reilua.. =( Mies lohdutti mua kun jouduin ne Pyrvinit syömään, että jos ammattilaiset sanoo, että voit olla turvallisin mielin ne ottaa niin varmasti paljon pahempaa sais aikaiseks jos vetäis viinaa.. Se on kyllä varmaan totta. Joten maalaisjärki käyttöön kaikessa!! Mutta äidin huoli on äidin huoli, se tiedetään!! =)

Ihanaa viikon alkua kaikille!!

Aurinko 7+0

Vierailija
56/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koko päivän ollu huonolla tuulella. Hermot kireällä, mikään ei toimi, tuskan hikinen olo ja kaikki menee pieleen. onneksi mies on sellainen että hän ei sano mitään, on vain hiljaa tai lähtee pois. parempi tässä tilanteessa ku emäntä riehuu hormonien vaikutuksen alaisena...!! :)

Onneksi olkoon Fantasy(?) sykkeestä. Tekisi itse myös mennä varhaisultraan. järki sanoo että odottaa niskapoimuultraan, mutta sydän sanoo ihan toista....pakko varmaan odotella. ei ole miten rahallinen olotila niin ei ole vaihtoehtoja.

siis enää noin kuukausi...jipii... :(

eilen satoi koko päivän, satoi yön ja aamun. Ja niin kuin merialueella myrskyää syksyt ja keväät niin tuuli reippaasti ja satoi vaakatasossa.

Vapaapäivä meni siis sisällä riehuessa. tällä viikolla vielä neljä päivää töitä, keskiviikkona neuvola ja ukko lähtee reissuun ja tulee sunnuntaina.

Eipä tuota ehdi rauhasta nauttia kun on töissä...

Muttavuodatukset vuodatettu, hieneritys on mahdotonta joten lopettelen ja lähden ulos tuulettumaan.

Pikkuruinen Toukka rv. 6+2

Vierailija
57/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onpa ihana lukea sykeuutisia! Itsekin harkitsin sitä alkuraskauden ultraa, mutta taitaa jäädä kuitenkin väliin... Mahtuu tähänkin pinoon monenlaista, onneksi kuitenkin pääosin hyviä uutisia.

Ihanan helpottava lukea, että kaikilla ei ole ollut pahoinvointia! Itse olen stressissä sen suhteen, kun ei ole mitään oireita. Neuvolantäti kyllä sanoi, että odottajat ovat niin erilaisia, että kaikkia oireita ei pitäisikään kaikilta löytyä. Mutta entä jos ei ole mitään ihmeempää voinnissa??? Paitsi tuota mahan turvotusta... Ekan neuvola-ajan sain 3.9. ja alkuraskauden ultran 7.9., jolloin viikkoja olisi 10+1. Todennäköisesti oikeasti vähemmän, koska kierto on minulla yli tuon 28 päivää.

Meidänkin oli PAKKO :) kertoa molempien vanhemmille ja sisaruksille. Ei näin isoa asiaa voi pitää sisällään. Aikaisemmin olin kyllä ajatellut, että ei ennen ekaa ultraa, mutta näin tässä nyt kävi :D. Äiti meni sekaisin uutisesta...

Onko kellään tietoa, miten masun kanssa voi käydä keikoilla? Tarkoitan siis, että jos ääntä on sen verran että korvatulpat tarvitsee... Mitenkäs masuasukin kehittyvät korvat reagoivat, vai toimiiko masu riittävänä äänieristeenä? :) Kaikkea sitä joutuu miettimään, elämä kyllä muuttuu kun esikoista odottaa!

Jatkoja kaikille!

kielo 7+1

Vierailija
58/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, Fantasy, että sykkeet näkyivät!

Minä olen myös ollut kiukkuisempi kuin yleensä.. Tänäänkin aamulla puhisin ja ärisin koiria ulkoiluttaessani (muun muassa niinkin vakavalle asialle kuin jalkakäytävällä pyöräilylle ja sille, että joku muu koiraihminen kehtaa samaan aikaan samalle tielle tulla minun kanssani:D) en siis tietenkään mitään sanonut kenellekään, mielessäni kiukuttelin.

En yleensä nuku päiväunia, mutta nyt olen lähes joka päivä nukkunut 1-2,5 tuntia.. tänäänkin ja silti väsyttää. Etova olo on myös ollut.. mitään ei tee mieli ja kaikki haisee pahalle. En voi jääkaapin oveakaan avata ilman, että pidätän hengitystä.. Ainoa asia mitä pystyn tankkaamaan ilman äklötystä on appelsiinimehu. Kummallista, en ole koskaan tykännyt kirpeistä mauista..

Yritin tänään soittaa neuvolaan, mutta ei sinne voinutkaan soittaa kun vaan 12-13, huomenna uusi yritys.. soitin myös gynelleni ja kyselin koska tulisin varhaisultraan. Lääkäri oli jotenkin todella skeptinen ja negatiivinen... kohdunulkopuolista ei voida poissulkea ennen kun jotain näkyy ultrassa. Kyllähän mä sen tiedän, mutta toisaalta kun raskaus on näin alussa niin pitääkö sitä kauheasti hätääntyä jos sikiökaikuja ei vielä saada näkymään? En jotenkin jaksa olla hirveän huolissani koko ajan, tottakai pidän mielessä tosiasiat ja ajattelen järkevästi, mutta haluan myös nyt nauttia tästä väsyneestä ja etovasta olotilasta :)

Varhaisultraan menen tämän kuun viimenen päivä..sillon ollaan jo jossain rv8.. siihen asti yritän pysyä rauhallisin mielin..

Tästä tulee nyt omanapainen kilometriposti, mutta eilen sitten kerrottiin vanhemmilleni ja he suhtautuivat ihanasti! Todella kannustavasti ja iloisesti ottivat uutiset vastaan.. tuli hyvä mieli.. Turvaverkko kasvoi.

Nyt lopetan höpinät tältä päivältä!

Hyviä vointeja kaikille!

Outii

Vierailija
59/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas täällä ;)

Aurinko, oih ihanaa kiitos ja muutkin kiitos paljon =) Saan nyt hetken huokaista helpotuksesta...

Noniin, tää oli pikavisiitti.. Kohta Huippumallikin alkaa..

Mulla esikko menee huomenna kouluun, on ihan innoissaan =) JÄNNÄÄ!!

fantasy rv7+4

Vierailija
60/150 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs ole täällä ehtinyt vielä muutakuin ilmoittautua joukkoon, "kiirettä" on pitänyt ja vielä keskiviikkona lähdetään viikon reissulle ennenkä arki taas astuu kuvioihin. Kuluupahan aika ainakin kivasti:)

Onnittelut Fantasylle täältäkin sykkeestä!:)

Täällä ei ole kerrottu raskaudesta kenellekkään vielä, eikä varmaan kerrotakaan ennen ekaa ultraa, ellei sitten ala kovin kiperiä kysymyksiä satelemaan (ei osaa valehdella). Mieli tekis kertoa, mutta haluan olla ensin varma että kaikki on hyvin.

Pahoinvoinnista ei pahemmin ole kärsitty täälläkään, hyvin lievää etomista ollut joskus, enemmänkin närästää, siitä tulee pian riesa:) Vatsan juilinta on jatkunut, unettomat yöt ja mitähän muuta vielä. Ainiin rinnat aristuneet entisestään. Tänään sain ekan neuvolankin varattua ja se olisi 7.9 jolloin viikkoja omien laskujen mukaan ois 8+2, että vielä saa odottaa.

Minä en varmaan taas täällä viikkoon kirjoittele kun tosiaan reissuun ollaan lähdössä.

Nekkunen 5+2