Lue keskustelun säännöt.
Koska posti on seuraavan kerran auki? odottaa siellä paketti eikä hajuakaan keneltä
25.12.2008 |
en kerinnyt 23pvä hakemaan sitä ja nyt olen jo 2 päivää miettinyt että keneltä se voisi olla, mitään en ole tilannut mistään
Kommentit (3)
Googlaa Itella.
Meillä R:n asiamiesposti on auki tänään (klo 12-20). Mutta veikkaan Itellan avaavan ovensa kenties vasta maanantaina...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis tieto on saatavissa Itellan sivuilta.
Maanantai on aukiolon suhteen varmin.
jänskättää mitä paketissa mahtaa olla, tai on sellainen maxikirje